Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blablaReiseblabla

Hansemann, gi meg en plass i Europa med varm temperatur, rimelige priser, gode festmuligheter, og mange aktiviteter. Med andre ord, jeg vil underholdes 24/7. Reisen skal foregå i sommer og skal vare fra 1 til 2 uker.

Make me proud.

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Til sommeren skal jeg til Vietnam og leke koloniherre. Det blir sikkert awesome-tastic.

Hansemann, gi meg en plass i Europa med varm temperatur, rimelige priser, gode festmuligheter, og mange aktiviteter. Med andre ord, jeg vil underholdes 24/7. Reisen skal foregå i sommer og skal vare fra 1 til 2 uker.

Make me proud.

Kroatia? Bulgaria?

Lenke til kommentar

blablaReiseblabla

Make me proud.

Malta (i all hovedsak hovedøyen og byene Sliema og St.Julians), Tel Aviv og Barcelona. Her slipper du å møte partysvensker og Nordmenn på chartertur.

Dyrere steder inkluderer Cannes og St. Tropez.

Lycan nevner Kroatia som i og for seg er greit nok, mange svensker og nordmenn da. Relativt billig.

Bulgaria hadde jeg ikke dratt til.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Malta (i all hovedsak hovedøyen og byene Sliema og St.Julians), Tel Aviv og Barcelona. Her slipper du å møte partysvensker og Nordmenn på chartertur.

Dyrere steder inkluderer Cannes og St. Tropez.

Lycan nevner Kroatia som i og for seg er greit nok, mange svensker og nordmenn da. Relativt billig.

Bulgaria hadde jeg ikke dratt til.

Har tenkt litt på Barcelona ja. Hvordan ser prisene ut der, sammenlignet med Norge, Kroatia og Malta f.eks?

Og hvordan er prisene i Cannes og St. Tropez i forhold til Norge? :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Burde man ta stivkrampesprøyte hvis man blir klort til blods av en katt?

hva er vanlig, vet at katteklor og bitt er ganske mye bakterier i og farlig?

Lenke til kommentar

Jeg likte strippeklubbene. Pappa og jeg ble kastet inn på flere av dem og fikk gratisøl.

Jeg hadde ALDRI dratt på strippeklubb med pappa, det hørtes bare sært ut :nei:

Ser ikke helt hva som er så sært med det.

To menn i sin beste alder som drikker øl mens nakne damer stripper i bakgrunnen.

Vi gikk uansett videre, vi skulle på jazzklubb.

Reduta er og blir en av de beste klubbene jeg har vært på, gjennom tidene, innen alle slags sjangere.

Clinton jamma der med den tsjekkiske presidenten i sin tid, og pappa og jeg satt der hver kveld og drakk godt, tsjekkisk øl mens vi hørte på deilig jazz. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...