Sidious Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Var i Barcelona i fjor, men ble faktisk litt skuffet. Synes prisnivået var ganske høyt også. Året før det var jeg i Praha, og der trivdes jeg faktisk bedre. Mye å se der også, dessuten er prisnivået lavere. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva sier du til Koh Samui mac? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva sier du til Koh Samui mac? Jeg sier gutteprostituerte, Tyske sexturister og Europeiske backpackere. Var i Barcelona i fjor, men ble faktisk litt skuffet. Synes prisnivået var ganske høyt også. Året før det var jeg i Praha, og der trivdes jeg faktisk bedre. Mye å se der også, dessuten er prisnivået lavere. Regel nr 1 i Barcelona, du kjøper ikke noe eller spiser på Las Ramblas. Det er som å spise på Aker Brygge eller Karl Johan. Spiste greit for 8-10 EUR når jeg var der, middag altså. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva sier du til Koh Samui mac? Jeg sier gutteprostituerte, Tyske sexturister og Europeiske backpackere. Jeg skal forøvrig muligens dit i Oktober, vi får se om jeg ikke stikker til innlandet i steden. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Du har sikkert rett, men av en eller annen grunn hadde jeg trodd det skulle være billigere i selve sentrum også. Der tok jeg feil, selv om visse ting selvsagt var billigere enn her i norden. Har du vært i Praha, forresten? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ingenting er som en spasertur over Karlsbroen eller hva?! Praha hadde veldig mye sexturisme og alt for mange strippeklubber. Mye bra øl da, Budovar Budweiser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg likte strippeklubbene. Pappa og jeg ble kastet inn på flere av dem og fikk gratisøl. Favoritten var den som lå like ved siden av hotellet vi bodde på, den hadde strippende dverger. Du har ikke levd før du har fått en lapdance av en dverg! pfft, hvorfor ikke dra til Barcelona? Jeg ser faktisk ingen drawbacks med Barcelona i forhold til La Manga. Skal da dit også, men fordelen med La Manga er at der har vi leilighet, så slipper å bo på hotell. Og så kan jeg gjøre det jeg liker. Sove om morgenen, gå ned til bassengene, bade og røyke, opp i leiligheta igjen, spise litt, ned til stranden og slappe av, opp igjen, dusje og rett på puben. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg tror jeg kan leve livet mitt rimelig lenge uten lapdance fra en dverg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva sier du til Koh Samui mac? Jeg sier gutteprostituerte, Tyske sexturister og Europeiske backpackere. Jeg skal forøvrig muligens dit i Oktober, vi får se om jeg ikke stikker til innlandet i steden. Jeg vurderer å drite totalt i Phuket av tips fra broren min som har värt mye i Thailand og dra til Koh Samui istedet. Jeg søker en fin blanding av turisme og ekte thai-kultur. Vil finne folk jeg kan snakke engelsk med. Fant et kamp lang nord i Ubon som så bra ut, men det virker "kjedelig" å bo der oppe. Så tror kanskje Samui kan være noe. Du får si ifra når du er der, kanskje du kan komme å sparre med meg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva med Chiang Mai? Ikke akkurat strand, men tipper du får thai-kultur der (og et par nordmenn som lever på uføretrygd da). Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har tenkt på det, Lanna Muay Thai er jo ganske kjent. Synd at jeg elsker hav så godt, har tenkt å skaffe dykkersefikat og snorkle en del når jeg er der nede. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Har tenkt på det, Lanna Muay Thai er jo ganske kjent. Synd at jeg elsker hav så godt, har tenkt å skaffe dykkersefikat og snorkle en del når jeg er der nede. Når du bor der nede kan du sjekke ut Air Asia, Bangkok Airways og Tiger Airways. Da kan du fly rundt og ta en helgetur for å oppleve ting. Koster ingenting. Jeg flyr mellom Bangkok og Hanoi for 200NOK i sommer. e: glemte Nok Air. Endret 23. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Jeg tror jeg åpner gin-flasken og later som om jeg er en britisk kolonist som sitter i et land i den tredje verden jeg. Endret 23. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Neeei, det var det jeg skulle kjøpe på butikken. Jeg glemte å kjøpe tonic Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Sånn, da tror jeg at jeg har torturert naboene nok for i dag med Guns N Roses og åpne vinduer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Neeei, det var det jeg skulle kjøpe på butikken. Jeg glemte å kjøpe tonic Hmm, du får ta Gin&Juice da, selv om det er litt vel Californisk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 We're headed out Californee-way. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg likte strippeklubbene. Pappa og jeg ble kastet inn på flere av dem og fikk gratisøl. Jeg hadde ALDRI dratt på strippeklubb med pappa, det hørtes bare sært ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hadde gjerne dratt med gamlingen på strippeklubb men jeg tviler på at han ville ha blitt med frivillig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Neeei, det var det jeg skulle kjøpe på butikken. Jeg glemte å kjøpe tonic Hmm, du får ta Gin&Juice da, selv om det er litt vel Californisk. Nei, jeg sparer det til neste helg, men da er det noe russegreier. Jeg hadde lyst til å være koloniherre for kvelden, det må jo være bra siden du leker det hver kveld. Jeg får ta det til sommeren. Jeg kan ta på meg stråhatt, safariskjorte og linbukse og legge meg i hengekøya ved den lille fossen i hagen. Men en gin & tonic i hånden selvsagt. Mangler bare noen stråhytter og jungelskrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg