Lycantrophe Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 En del røde viner er jo instant headache. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Mhm, drakk billig-vin fra Sverige. 60kr litern. Hvordan står det til på TG? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Vodka! Det er gutten sin det. Jeg har i løpet av fridagene forsynt meg grovt av Ouzo-flasken jeg. Begynner å få smaken på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ouzo er en av få ting jeg aldri har klart å få smaken på, selv om jeg har drukket det siden fjortenårsalderen. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva i all verden er en Devon Rex? Oh well, jeg er solbrent, dehydrert, har fått flere fregner og litt tan. Med andre ord er jeg svært fornøyd med dagen. En dinosaur-katt Neida, det er en katterase med merkelig men veldig søt pels.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Mhm, drakk billig-vin fra Sverige. 60kr litern. Hvordan står det til på TG? Heh, sånt må jo gå galt. Her er det helt supert. Tror nettverkschippen min begynner å gå varm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hva i all verden er en Devon Rex? Oh well, jeg er solbrent, dehydrert, har fått flere fregner og litt tan. Med andre ord er jeg svært fornøyd med dagen. En dinosaur-katt Neida, det er en katterase med merkelig men veldig søt pels.. Kult! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Community var faktisk en veldig bra komiserie! Digga den, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ja, Community er awesome! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Mhm, drakk billig-vin fra Sverige. 60kr litern. Hvordan står det til på TG? Ingenting er som fattigmanns-alkisvin. I Danmark selger de sånn 3 pappkartonger med vin til 40kr. Hadde en av mine første fyllaer på det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg har en flaske musserende, så kvelden er reddet. Jeg må spare på kreftene, for snart er det russetid. Målet er å drikke leveren i senk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Er kos her i alicante i spania. Husker ikke akkurat navnet paa omradet vi er i, men whatever;p Er jevlig mange briter her da - vet ikke helt hvorfor. Kjekt aa vere litt paa nettet, dumt en maa paa en butikk sm har en pc med internett for slikt dog. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Inb4 Mchanserns rant om briter i Spania. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Inb4 Mchanserns rant om briter i Spania. You know me too well. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Er kos her i alicante i spania. Husker ikke akkurat navnet paa omradet vi er i, men whatever;p Er jevlig mange briter her da - vet ikke helt hvorfor. Kjekt aa vere litt paa nettet, dumt en maa paa en butikk sm har en pc med internett for slikt dog. Du skal bare være glad du ikke er i Benidorm, en by noen kilometer unna. Det er ikke en eneste spanjol der, bare svette, solbrente, bleikfeite, snuklipte, frekke engelskmenn i bar overkropp / fotballskjorte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg holder meg til La Manga. Og den irske pubben like ved. Enda mer Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) I see. Vell, glad jeg ikke er der da:p De britene som er her, er greie dem. Men, synes naa fremdeles det er litt for mange briter Glad jeg ikke har mott noen frekke enda, men men. Skal stille naa, snakkes Hm, er faktisk en irsk pub her;p Endret 23. april 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hm, er faktisk en irsk pub her;p Sjokk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg skal prøve og få med meg noen kompiser til La Manga i år, vi har prata om det lenge nå, men folk er enten for opptatt med jobb, for opptatt med skole eller har ikke råd til å bare stikke av et par uker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 pfft, hvorfor ikke dra til Barcelona? Jeg ser faktisk ingen drawbacks med Barcelona i forhold til La Manga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg