Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Fantes det ikke mange som nerdet på Skype her? jeg har nå skaffet meg det. Det å skaffe seg Skype er sååå 2003. <Insert insult here> Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er der av og til, men aldri i feriene for da sitter jeg for det meste i stua med resten av familien. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 mmm..årets første cider åpnet i anledning fin dag med sol Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 eller en mindre tettsittende bokser, så skal jeg grille og pilse. =D Definisjon av sommer i Trøndelag! Er helt vanvittig varmt her. Jepp! Endelig! Jeg har brukt mer tid ute enn inne i dag i våken tilstand. Ufattelig digg! Er jo helt ufattelig. Startet dagen med å ligge inne, men fant ut at jeg måtte bevege meg ut. Satt vel ca. en time i strekk i sola før jeg holdt på å svime av. Endte med å gå ned til Narvesen og kjøpe is. Sommer Ikke sant? Eneste nedturen er at gassgrillen er tom for gass og jeg har ikke kull til kulegrillen, men jeg stekte pølsene inne og satt ute og koste meg. Skal spise is senere i kveld. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Nåå, er da ikke så varmt, jeg har slått ovnen på nesten fullt nå, og funnet fram ulltøflene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 TIME FOR WEISSBIER MOTHERFUCKERS. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ikke sant? Eneste nedturen er at gassgrillen er tom for gass og jeg har ikke kull til kulegrillen, men jeg stekte pølsene inne og satt ute og koste meg. Skal spise is senere i kveld. Hadde nok vært imba å vært på Marinen idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Hvorfor i helvete oppfører jeg meg som Sheldon(The Big Bang Theory) ? Har sett 1 sesonger i natt. Og i dag. Sier jeg coitus.. Edit: Skrev 2 ikke 1. Endret 22. april 2011 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ikke sant? Eneste nedturen er at gassgrillen er tom for gass og jeg har ikke kull til kulegrillen, men jeg stekte pølsene inne og satt ute og koste meg. Skal spise is senere i kveld. Hadde nok vært imba å vært på Marinen idag. Jepp. Ser for meg at det hadde ligget mye eyecandy i små klesplagg og solt seg. Oh well, vi har alltids i morgen og søndag om det fortsetter slik. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ikke sant? Eneste nedturen er at gassgrillen er tom for gass og jeg har ikke kull til kulegrillen, men jeg stekte pølsene inne og satt ute og koste meg. Skal spise is senere i kveld. Hadde nok vært imba å vært på Marinen idag. Jepp. Ser for meg at det hadde ligget mye eyecandy i små klesplagg og solt seg. Oh well, vi har alltids i morgen og søndag om det fortsetter slik. Og forhåpentligvis resten av sommeren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Sant, merkelig å tenke på at vi bare er i april. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg har en date med badekaret og to weissbier. Vi snakkes. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Enkelte forum er helt håpløse, sitter på et Airsoft forum der de har en regel at de IKKE kan diskutere og hjelpe 16 åringer med spørsmål om våpen... Blir irritert ! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Airsoft is gay. End of DISCUSSION. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Samme er badekar, så vi ligger likt! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Damn så digg det var i badekaret. Nå er huden min krøllete. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg så hunden min først . Jeg ligger langflat i godstolen på hytta og hører på brumming i peisen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Spare skjegget eller ta det? Jeg har 3 dagers skjegg nå. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvorfor i helvete oppfører jeg meg som Sheldon(The Big Bang Theory) ? Har sett 1 sesonger i natt. Og i dag. Sier jeg coitus.. Edit: Skrev 2 ikke 1. There there. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Spare skjegget eller ta det? Jeg har 3 dagers skjegg nå. Spar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg