Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eller en mindre tettsittende bokser, så skal jeg grille og pilse. =D

Definisjon av sommer i Trøndelag! Er helt vanvittig varmt her. :new_woot:

Jepp! Endelig! Jeg har brukt mer tid ute enn inne i dag i våken tilstand. Ufattelig digg! :D

Er jo helt ufattelig. Startet dagen med å ligge inne, men fant ut at jeg måtte bevege meg ut. Satt vel ca. en time i strekk i sola før jeg holdt på å svime av. Endte med å gå ned til Narvesen og kjøpe is.

Sommer :love:

Ikke sant? Eneste nedturen er at gassgrillen er tom for gass og jeg har ikke kull til kulegrillen, men jeg stekte pølsene inne og satt ute og koste meg.

Skal spise is senere i kveld. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hvorfor i helvete oppfører jeg meg som Sheldon(The Big Bang Theory) ?

Har sett 1 sesonger i natt. Og i dag. Sier jeg coitus..

Edit: Skrev 2 ikke 1.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Ikke sant? Eneste nedturen er at gassgrillen er tom for gass og jeg har ikke kull til kulegrillen, men jeg stekte pølsene inne og satt ute og koste meg.

Hadde nok vært imba å vært på Marinen idag.

Jepp. Ser for meg at det hadde ligget mye eyecandy i små klesplagg og solt seg. Oh well, vi har alltids i morgen og søndag om det fortsetter slik. :D

Lenke til kommentar

Hadde nok vært imba å vært på Marinen idag.

Jepp. Ser for meg at det hadde ligget mye eyecandy i små klesplagg og solt seg. Oh well, vi har alltids i morgen og søndag om det fortsetter slik. :D

Og forhåpentligvis resten av sommeren. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...