Liberalistiske Samebror Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg lager hjemmelaget blomkålsuppe, med spekeskinke og krutonger som garnityr Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) I natt var jeg og noen kompiser ute i byen ca klokka 00.00, utenfor en pub. Vi var litt brisne men vi bare gikk der og prata med folk. Plutselig kommer politiet gående forbi og kompisen min sier "Shit, håper de ikke ser oss, for da kan de ta oss med hjem". Og da ble jo jeg litt nærvøs, for hvis jeg kommer hjem med politiet bak meg, blir det 3 Verdenskrig hjemme. Det endte med at vi stakk, fordi det var ca 6 politi-folk som passet på der. Er det sant at politiet kan ta oss med hjem når vi er på byen? Vi var bare 15-16 år gammle. Hvis det er sant, hva er aldersgrensen for å være ute på byen?, altså ikke inne på barene men utenfor. Endret 22. april 2011 av HeadhunterZ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Det er ikke en aldersgrense for å gå ute, uavhengig om det er i en by eller ikke. Politiet tar heller ikke ungdommer fordi de har tatt noen øl. Om noen av dere var overstadig beruset hadde de nok kjørt disse hjem, ellers hadde de nok nøyd seg med å snakke med dere for å forsikre seg om at alt var i orden . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 I dette nisselandet er det sikkert 18. -_- Men jeg har møtt snut på byen flere ganger fra da jeg var 14-15-ish og til jeg ble 18, og ble aldri tatt med hjem. Det er forresten evig digg at sommeren endelig har kommet til Trøndelag også. Jeg var ute til jeg følte jeg holdt på å koke over og gikk inn for å kjøle meg ned. Og skifte fra joggebukse til shorts eller en mindre tettsittende bokser, så skal jeg grille og pilse. =D Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Politiet tar heller ikke ungdommer fordi de har tatt noen øl. Politiet tar hvem de vil. 2 Lenke til kommentar
MegaJump Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvis det er sant, hva er aldersgrensen for å være ute på byen?, altså ikke inne på barene men utenfor. Det er ikke noen aldersgrense, men politiet tar gjerne ungdommer under 18 hjem, hvis de er ute etter 23.00 og henger rundt. Det er ingen skrevet lov, men de gjør det nå allikevel, for sikkerhetsskyld. Noen ganger tar de også en prat med foreldrene for å fortelle at dem ikke bør la ungdommer under 18 reke rundt i byen så sent. Har ungdommene drukket tar politiet dem med på stasjonen, der foreldrene må hente dem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 En eller annen herfra har abonnert på spotifylisten min. Hvem?!? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kommer sommeren noen gang til Nordland? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kommer sommeren noen gang til Nordland? Jada, sakte men sikkert... venter på den selv... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Mikkel reporting fra solveggen! Mongofint vær på hytta i dag! Masse småkrabater her og Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 eller en mindre tettsittende bokser, så skal jeg grille og pilse. =D Definisjon av sommer i Trøndelag! Er helt vanvittig varmt her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 19 grader og sol her. påske i norge eier Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 eller en mindre tettsittende bokser, så skal jeg grille og pilse. =D Definisjon av sommer i Trøndelag! Er helt vanvittig varmt her. Jepp! Endelig! Jeg har brukt mer tid ute enn inne i dag i våken tilstand. Ufattelig digg! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 eller en mindre tettsittende bokser, så skal jeg grille og pilse. =D Definisjon av sommer i Trøndelag! Er helt vanvittig varmt her. Jepp! Endelig! Jeg har brukt mer tid ute enn inne i dag i våken tilstand. Ufattelig digg! Er jo helt ufattelig. Startet dagen med å ligge inne, men fant ut at jeg måtte bevege meg ut. Satt vel ca. en time i strekk i sola før jeg holdt på å svime av. Endte med å gå ned til Narvesen og kjøpe is. Sommer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som har vært på Sri Lanka her før? Evt. har dere noen synspunkter på hva som er best av Kenya og Sri Lanka? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg blir av og til litt deprimert av innleggene dine, Mchansern. Med tanke på at eneste landene jeg har besøkt er Sverige, Danmark og Island stiller jeg ufattelig svakt og kunne ønske jeg hadde hatt din jobb. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Noen som vet om det er generell utedag i dag? Har masse alkohol som står og roper! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Fantes det ikke mange som nerdet på Skype her? jeg har nå skaffet meg det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Fantes det ikke mange som nerdet på Skype her? jeg har nå skaffet meg det. Det å skaffe seg Skype er sååå 2003. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Feeeet...18+ ute, har ligget på taket og solet meg og lest ferdig Fight Club og så et par episoder med RR@podcast. Sommer SOMMER SOMMER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg