Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Nice one. Jeg fatter ikke hvorfor jeg plutselig sovner rundt middag og våkner i 6-7-tida om morgenen. Det er svært forstyrrende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Guten morgen! Har folket noen planer for dagen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Nørdsvimm Og passe på at ikke Petter spruter meg i rumpa når jeg ikke følger med, igjen. Endret 22. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg pleier å gå rundt med et speil som jeg ser i hvert 3. sekund. Av og til er det dog, ikke nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 1, 2, 3 og på det fjerde skal det skje. La den rette komme inn, Aleks! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Endelig ferdig med mitt siste miniprosjekt; http://photos.tard.no/ Kommentarer tas imot med takk, samme hva det er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Endelig ferdig med mitt siste miniprosjekt; http://photos.tard.no/ Kommentarer tas imot med takk, samme hva det er. Likte siden godt. Du som har tatt alle bildene? Hvordan lagde du det splash bildet? Siden var veldig lettvindt å bruke, og var behagelig og se på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg liker det! Nå, gjør ferdig media.tard. Fullfør de planene du en gang fortalte meg om ... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Endelig ferdig med mitt siste miniprosjekt; http://photos.tard.no/ Kommentarer tas imot med takk, samme hva det er. Likte siden godt. Du som har tatt alle bildene? Hvordan lagde du det splash bildet? Siden var veldig lettvindt å bruke, og var behagelig og se på. Takk takk. Jepp, er jeg som har tatt bildene. Kommer en del mer etterhvert, må bare få hentet frem gode bilder fra en backup først. Splash-bildet er tatt i dusjen da jeg tømte den gamle vannkjølinga som inneholdt lilla vann. Litt fargejusteringer, og det ble ganske stilig. Jeg liker det! Nå, gjør ferdig media.tard. Fullfør de planene du en gang fortalte meg om ... Takk! Tja, media.tard.no finnes ikke lenger. mediajunkie.no ble det nye domenet. Prosjektet led av flere store omstruktureringer av database og innhold, og jeg gikk til slutt lei. Det ligger en halvveis fungerende prototype lokalt, men den mangler veldig mye og er langt fra sikker. Får se hva jeg bruker tiden min på videre på TG =P Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Endelig ferdig med mitt siste miniprosjekt; http://photos.tard.no/ Kommentarer tas imot med takk, samme hva det er. Likte siden godt. Du som har tatt alle bildene? Hvordan lagde du det splash bildet? Siden var veldig lettvindt å bruke, og var behagelig og se på. Takk takk. Jepp, er jeg som har tatt bildene. Kommer en del mer etterhvert, må bare få hentet frem gode bilder fra en backup først. Splash-bildet er tatt i dusjen da jeg tømte den gamle vannkjølinga som inneholdt lilla vann. Litt fargejusteringer, og det ble ganske stilig. Kreativt. Skal bli spennende å følge med på. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kvelden endte med for mye konjakk og D.D.Es Vinsjan på kaia. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Endelig ferdig med mitt siste miniprosjekt; http://photos.tard.no/ Kommentarer tas imot med takk, samme hva det er. Likte siden godt. Du som har tatt alle bildene? Hvordan lagde du det splash bildet? Siden var veldig lettvindt å bruke, og var behagelig og se på. Takk takk. Jepp, er jeg som har tatt bildene. Kommer en del mer etterhvert, må bare få hentet frem gode bilder fra en backup først. Splash-bildet er tatt i dusjen da jeg tømte den gamle vannkjølinga som inneholdt lilla vann. Litt fargejusteringer, og det ble ganske stilig. Jeg liker det! Nå, gjør ferdig media.tard. Fullfør de planene du en gang fortalte meg om ... Takk! Tja, media.tard.no finnes ikke lenger. mediajunkie.no ble det nye domenet. Prosjektet led av flere store omstruktureringer av database og innhold, og jeg gikk til slutt lei. Det ligger en halvveis fungerende prototype lokalt, men den mangler veldig mye og er langt fra sikker. Får se hva jeg bruker tiden min på videre på TG =P Aww, men hvor skal jeg lagre alle albumene mine hen da? :o Og jeg likte prospektet så godt ... Kvelden endte med for mye konjakk og D.D.Es Vinsjan på kaia. Aldri igjen. Kondolerer. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Starte ny playthrough på New Vegas med hardcore mode, Y/N? (etter Portal 2, sjølvsagt.) Yes! Det spillet fungerte plutselig ikke her, nedtur! Nå blir det å vente et par timer før det blir kaffeslabberas med et par kamerater. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ble grønnsak på tross av at jeg spiste rikelig med mat før jeg dro ut, og samtidig drakk vann innimellom. Faen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg har ikke godt av ferie. Jeg sovner rundt midnatt og står opp i 6-tiden. Kan umulig være sunt. Jeg får for mye dødtid som blir brukt på å lese, skrive, spille og vaske. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg har ikke godt av ferie. Jeg sovner rundt midnatt og står opp i 6-tiden. Kan umulig være sunt. Jeg får for mye dødtid som blir brukt på å lese, skrive, spille og vaske. Jeg ser ikke problemet, bortsett fra at det kanskje hadde vært greit og sovet et par timer lengre. 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ser ikke helt problemet jeg heller, har da sett klaging fra den kanten før om at døgnrytmen alltid er på bærtur. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Høres egentlig ganske kjekt ut, Sjur...bortsett fra mangelen på søvn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg har ikke godt av ferie. Jeg sovner rundt midnatt og står opp i 6-tiden. Kan umulig være sunt. Jeg får for mye dødtid som blir brukt på å lese, skrive, spille og vaske. Jeg ser ikke problemet, bortsett fra at det kanskje hadde vært greit og sovet et par timer lengre. Ser ikke helt problemet jeg heller, har da sett klaging fra den kanten før om at døgnrytmen alltid er på bærtur. Høres egentlig ganske kjekt ut, Sjur...bortsett fra mangelen på søvn. Dere forstår ikke ... Det er ferie, jeg vil bruke nettene til å skrive / spille og dagene til å sove! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg