Eplefe Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Er ikke jell-o shots. Er litt mer raffinert. Vi lager drinker om til geleshots. Tequila Sunrise, Fuzy Navel... Regnbueshotsene er gele, da, men de er lagvis og sånn, så det teller ikke. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som har vært i Tromsø før? Jeg skal flytte dit neste år, men har ikke peiling på hvordan det er der. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som har vært i Tromsø før? Jeg skal flytte dit neste år, men har ikke peiling på hvordan det er der. Jeg har vært der. Kaldt, grått og mørkt hele tiden. Folket har jeg ikke mye peiling på, bortsett fra at mange dårlige vitser blir brae pga. dialekten deres. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Det høres ut som et morsomt sted. Vet det kalles nordens Paris, men usikker på om jeg tror på det. Redd det består av et fiskesløyeri og Rorbua. Endret 21. april 2011 av Coa Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Eneste likheten mellom Paris og Nord-Norge er vel at de har en bitteliten kopi av Eiffeltårnet i Tromsø er det vel. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Noen som har vært i Tromsø før? Jeg skal flytte dit neste år, men har ikke peiling på hvordan det er der. Jeg har hørt at det er mange samer som drikker blod og rir på reinsdyr rundt omkring. Og at det er helt mørkt der i ca. 10 måneder i året, de to andre er det helt lyst. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Da passer det egentlig veldig bra at jeg liker vinteren. Gleder meg egentlig veldig til å flytte hjemmefra. Blir bra. Satser på at det ikke er like mange samer som frykter. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Akkurat kommet ned fra fjellet, etter å ha dratt en båt nesten 3 km på snøen... Har fått prøvd Portal 2 og :love: :love: :dribble: :new_woot: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Litt samisk kultur tror jeg bare er sunt. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Har du tadd veien langt, langt nord, kan du komme til plassen der saman bor der kor reinsdyran løper omkring. Du rister på hodet og skjønner ingenting. Kofta vi har på, tåler all slags vær. Du ser naboen vokter huset sitt med maskingevær. Der folk betaler med sprit og tobakk. Du kan ikke ta feil, du er kommet til Finnmark. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Tromsø er grått og kjedelig og det er alltid drittvær og det er fult av narkiser og inhabilt politi og dårlige skoler og et teit kommunestyre og en ordfører som bruker hele kommunens penger på å "sette byen på kartet" med f.eks Melodi Gran Prix, Vinter-OL, Sjakk-OL og fem-seks forskjellige fotballstadioner over den knøttlille byen. Avisene er sinnsykt dårlige og det er ét helt kulturarrangement verdt å merke pr. år (Døgnvill). edit: Omtrent 2% av befolkningen i Tromsø er av samisk opprinnelse men allikevel bruker kommunen drittmasse penger på å skilte alt på samisk selv om alle samer kan norsk men ingen nordmenn kan samisk. Endret 21. april 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Lager meg en Irish Coffee jeg, ehehe. Back to the 90's. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Tromsø er grått og kjedelig og det er alltid drittvær og det er fult av narkiser og inhabilt politi og dårlige skoler og et teit kommunestyre og en ordfører som bruker hele kommunens penger på å "sette byen på kartet" med f.eks Melodi Gran Prix, Vinter-OL, Sjakk-OL og fem-seks forskjellige fotballstadioner over den knøttlille byen. Avisene er sinnsykt dårlige og det er ét helt kulturarrangement verdt å merke pr. år (Døgnvill). edit: Omtrent 2% av befolkningen i Tromsø er av samisk opprinnelse men allikevel bruker kommunen drittmasse penger på å skilte alt på samisk selv om alle samer kan norsk men ingen nordmenn kan samisk. Jeg har ingenting å se frem til, med andre ord? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Tromsø er grått og kjedelig og det er alltid drittvær og det er fult av narkiser og inhabilt politi og dårlige skoler og et teit kommunestyre og en ordfører som bruker hele kommunens penger på å "sette byen på kartet" med f.eks Melodi Gran Prix, Vinter-OL, Sjakk-OL og fem-seks forskjellige fotballstadioner over den knøttlille byen. Avisene er sinnsykt dårlige og det er ét helt kulturarrangement verdt å merke pr. år (Døgnvill). edit: Omtrent 2% av befolkningen i Tromsø er av samisk opprinnelse men allikevel bruker kommunen drittmasse penger på å skilte alt på samisk selv om alle samer kan norsk men ingen nordmenn kan samisk. Jeg har ingenting å se frem til, med andre ord? det er ét helt kulturarrangement verdt å merke pr. år (Døgnvill). Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg har ingenting å se frem til, med andre ord? Å dra på ferie er veldig gøy! Og du blir etterhvert så vandt til drittvær at hver gang det blir over ti grader er det shorts og t-skjorte og solbriller. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hm, jeg prøver å være positiv, og satser på at det ikke er like ille som jeg frykter. Passer bra at jeg liker kalde og mørke vintre, og sommeren skal jeg tilbringe på Østlandet. Jeg får både i pose og sekk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Selvmordstatistikken går jo opp jo lenger nord man kommer, så lykke til. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Middagsrester til kveldsmat: 2 pizzastykker, raspeballer, pinnekjøtt, og pølser. Pølsepinnekjøttraspeballpizza? Challenge accepted. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Nå har jeg trøstespist taco(og is og sjokolade og pringles) og imorgen drar jeg på RORAK sin utstilling, håper jeg blir i bedre humør av det.. Skal dere noe i helga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg