Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke spesielt mye, nei, men det er mer enn nok. Min mor tjener 18000 i måneden (grovt) og har meg pluss to barn til. Jeg tjener selv 15000 i måneden nå og bruker opp alt hver månede. Så her er det nok ikke pengesummen det er noe galt med, men den som skal forvalte dem, ergo deg ;)

Lenke til kommentar

Er 20,000 kroner netto utbetalt mye eller lite?

Det er greit. Det er så vidt mer enn jeg har nå, men langt mindre enn jeg får til høsten, og jeg har ikke veldig mye utdanning.

I forhold til din alder og gjennomsnittlig månedslønn for alle til og med 24 år i 2010, så vil jeg si 20k er veldig fint netto (så du vet det så betyr netto etter "etter skatter og slikt", så det er unødvendig å si netto utbetalt, da det sier seg selv at det er utbetalt :) )

Så, alt i alt vil jeg si du bør være fornøyd mtp din alder og sannsynligvis lave utdanning, kun basert utifra alder.

Lenke til kommentar

Holy dicktits! En bille på 2,5cm krabbet nettopp opp nakken min mens jeg surfet. Jeg tok det selvfølgelig som den mannen jeg er. Hoppet opp, vrengte av meg alle klærne på overkroppen mens jeg løp i sirkler og tråkket på kleshaugen på gulvet. FUCK YOU BILLE!

Du er og blir en bauta av maskulinitet.

Sånne små gelépakker lukter overraskende godt.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor jeg skal spørre, så da spør jeg bare her:

Jeg hadde en bir million lapp for litt siden, men nå finner jeg den ikke. Jeg tenkte jeg skulle gå til banken å se hvor mye den var verdt.

Da lurer jeg på om det er noen her som vet hvor mye den her er verdt i NOK.

11062010071_0.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...