Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holy dicktits! En bille på 2,5cm krabbet nettopp opp nakken min mens jeg surfet. Jeg tok det selvfølgelig som den mannen jeg er. Hoppet opp, vrengte av meg alle klærne på overkroppen mens jeg løp i sirkler og tråkket på kleshaugen på gulvet. FUCK YOU BILLE!

• Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke i forhold til hvor lang utdannelse man har, hvor mye man har jobbet, hvor man jobber, når man jobber, osv. Jeg tenkte helt generelt, om det er mye penger i forhold til hva flesteparten i norge tjener? Er det en gjennomsnittslønn, eller en høyere enn gjennomsnittet lønn.

Lenke til kommentar

Holy dicktits! En bille på 2,5cm krabbet nettopp opp nakken min mens jeg surfet. Jeg tok det selvfølgelig som den mannen jeg er. Hoppet opp, vrengte av meg alle klærne på overkroppen mens jeg løp i sirkler og tråkket på kleshaugen på gulvet. FUCK YOU BILLE!

I sommar var det eit jævla saksedyr på leggen min etter eg hadde dusja. Eg stod der, naken og uvitande, plutseleg kjenner eg noko som minte om kraftige nålestikk bak på leggmuskelen. Og der sat det eit jævla saksedyr og beit meg.

Eg knipsa den vekk og fekk på meg klede raskare enn fy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...