Sidious Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Internett på fly? Det var på tide. Kommer nok til å gjøre at flyturen kjennes betraktelig kortere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Internett på hytta! Det er bare gay. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Internett på hytta! Det er bare gay. Du er bare gay. Alt går på batteri da så det er kortvarig lykke Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Internett på hytta! Det er bare gay. Du er bare gay. Alt går på batteri da så det er kortvarig lykke Litt mer akseptert. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ja vi har verken strøm eller vann innlagt så det går i stearinlys og henting av vann i tjønna. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg stikker på hytta uten internett. Og varmtvann. Hurra! Vi prates, jeg skal ut og være villkvinne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ja vi har verken strøm eller vann innlagt så det går i stearinlys og henting av vann i tjønna. Høres good ut! Jeg stikker på hytta uten internett. Og varmtvann. Hurra! Vi prates, jeg skal ut og være villkvinne. God ferie! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg stikker på hytta uten internett. Og varmtvann. Hurra! Vi prates, jeg skal ut og være villkvinne. Velkommen til jungelen. Skræv over utedassen og kjenn suset. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hvem kaller hunden sin for Gjermund? Tydeligvis lite fantasi igjen hos politiet. Jeg likte navnet, jeg. Utradisjonelt navn på ei bikkje. Jeg stikker på hytta uten internett. Og varmtvann. Hurra! Vi prates, jeg skal ut og være villkvinne. Syns du heller skulle kommet hit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Sitter nå på et Norwegian fly langt oppe i lufta:D På tide at de etterkommer amerikanerene. Nå, om de bare kan slutte å pese om at jeg må skru av mobilen ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Nå, om de bare kan slutte å pese om at jeg må skru av mobilen ... NEI FOR SVARTE SATAN! Mobilen skal av! Jeg kommer til å ta repern om jeg havner på midtsete mellom en hissig Mexicaner som snakker i telefonen, og en finne i telefonen. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg stikker på hytta uten internett. Og varmtvann. Hurra! Vi prates, jeg skal ut og være villkvinne. Syns du heller skulle kommet hit. Jeg veit, kjære. Jeg angrer litt. Men neste år! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Nå, om de bare kan slutte å pese om at jeg må skru av mobilen ... NEI FOR SVARTE SATAN! Mobilen skal av! Jeg kommer til å ta repern om jeg havner på midtsete mellom en hissig Mexicaner som snakker i telefonen, og en finne i telefonen. Hysj på deg. Trenger ikke nødvendigvis å ha mulighet til å ringe, jeg bare finner det irriterende at jeg ikke får lov til å ha den på i annet enn flight mode når vi først er kommet opp i luften. Ikke at jeg har skrudd av telefonen på en flytur noen sinne de siste 11-12 årene, men ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg veit, kjære. Jeg angrer litt. Men neste år! Jaaaa! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hmm ... Kanskje jeg skal spille litt Black & White? Har ikke spilt det siden det året det kom ut ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Nei, på tide med litt frokost gitt. Brødskiver - Norges nasjonalrett numero uno. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ja, blir det her også. Med baconost, salami og hvitost. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 God morgen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg