Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Eh, care. For mye friskluft. Og blir det sol i morra, må jeg vel bruke dagen på å rense og skrubbe grill. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg ble tilbud Rihanna-billett av en på jobben i bytte mot at jeg mixet drinker på vorset. Takket pent nei, for Rihanna er... kjedelig. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Urgh, takler ikke den sangen. :| Jordin Sparks gir meg kvalmebyger. Grøss. Anyway! Jo, Judas har en deilig Gaga-feel, men Born This Way er så syngbar. Får håpe på Gaga til Oslo igjen snart. Alle Rihanna-tickets er jo utsolgt Mon tro om det finnes noe svartebørs ellerno. Satser på ny Gaga eller Britney konsert. Må skje snart! e:Rihanna kjedelig!? Paraply sangen er fortsatt like diggbar jo! Endret 20. april 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Britney hadde vært så überkönig det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Joda, men jeg fikk høre Umbrella da jeg så Jay-Z, og han er ca over 9000 ganger kulere enn Rihanna. Derimot gleder jeg meg til neste gang Gaga kommer til Norge. Da SKAL jeg, og jeg skal skal danse til svetten renner og synge til jeg blir hes. Jeg kommer til å gråte like hardt som jeg gjorde på The Cure-konserten. :| Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Ingenting slår en god release konsert av kråkesølv på den lokale Scenen i Bodø! Intimt, høyt og jævli god blitz! Endret 20. april 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg blir nødt til å se filmen Wildchild pga. denne utrolig kule sangen her: http://open.spotify.com/track/1J18F5F4eVQmUsNIHMAs3b Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ah, taxien kommer i sekstida, og vi må være der en halvtime senere ca. Så går nå flyet. Ikke noe poeng i å legge seg, sove noen timer - være trøtt som faen når jeg skal dusje og det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Paraply sangen er fortsatt like diggbar jo! Nåh. Jeg holder meg til å se Lillasyster covre den. Noe jeg har sett tre ganger. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ah, taxien kommer i sekstida, og vi må være der en halvtime senere ca. Så går nå flyet. Ikke noe poeng i å legge seg, sove noen timer - være trøtt som faen når jeg skal dusje og det. God tur ! Husk, Even er VELDIG glad i feriegaver! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ja, du fikk låne 3 xbox spill. Det er feriegaven din @Mchans.. Skal til alicante i spania. Bo i et privat hus, 3-etasjes hus med oppvarma basseng også videre utenfor. Blir der i 17 dager! Blir nå egentlig litt greit å komme seg litt vekk ;p Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Var på harrytur i Sverige i dag, Gaga hele veien. Fernet ble kjøpt, shit is going down Nei, blir ikke kleint å prøve seg på butikkdamen du har hatt et godt øye til. Spør om nummeret! NÅ. Hadde noen kommet opp til meg og spurt om nummeret mitt mens jeg satt i kassa, hadde jeg blitt rimelig satt ut. Hadde sikkert vært koselig da. Foreløpig har jeg ikke fått forespørsel om å gi ut annet enn poser. Jeg har blitt spurt opptil flere ganger, jeg! Det er kjempekoselig. Til og med når fyren er over femti. Nå må jeg pakke og bake ferdig... Stress. Senga og Sebadoh er for deilig. : ((( ...hørte jeg noe om mojitos, forresten? For jeg tar gjerne en eller fem. Endret 20. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 ...hørte jeg noe om mojitos, forresten? For jeg tar gjerne en eller fem. SI MOJITOS! NO TRABAJO! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gav du nummeret ditt bort til han over 50? Kanskje på tide å legge seg og prøve seg på lydbok snart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Faen så drøyt Sons of Anarchy er. Er helt sjokkert jo. Sykt bra. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Ja, du fikk låne 3 xbox spill. Det er feriegaven din Haha, okei den e grei! Endret 20. april 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Mmmmm mojitos. Gav du nummeret ditt bort til han over 50? Kanskje på tide å legge seg og prøve seg på lydbok snart. Nei, jeg gjorde ikke det. Løy og sa jeg hadde kjæreste. Hadde dårlig samvittighet for det i ca. ett minutt før kollegaen min fortalte at han vanligvis var en drittkunde. Det var veldig koselig, da. Han sa ikke noe da jeg ekspederte ham, men snudde på hælen da han var på vei ut av døra og sa "Du, du virker som ei skikkelig bra jente. Kan jeg få nummeret ditt?". Jeg tror kanskje det han egentlig mente var "Du, du er blond og har store pupper. Kan jeg få nummeret ditt?", men whatevs. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Haha, forståelig nok. Vet ikke om jeg hadde gitt bort nummeret mitt til ei over 50 eller. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Neei. Jeg sliter litt med å se fascinasjonen. Det er begrensa hvor mye man kan ha til felles med noen som er over dobbelt så gammel som en. Jeg tror jeg hadde følt meg veldig underlegen, uerfaren og barnslig hvis jeg hadde vært sammen med noen som var veldig mye eldre enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg