Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aids har nok veldig rett der, ja. Liten vits å kaste bort penger på det.

Hvor mye koster det ca?

Du kan jo gå inn på hjemmesiden til studioet og titte litt? Eventuelt ta deg en tur til studioet og snakke om det.

Min lille kommer antagelig til å koste minst 1000.

Lenke til kommentar
Har sittet inne og slappet av hele søndagen i dag. Spist middag, smalahove faktisk, spillt data, browset forums. Og nå skal jeg snart sitte fra 19.30 - 23.00 og spille WoW.

Og jeg elsker det.

Burde jeg få en kule i hodet?

Du lever livet. Skulle ønske eg kunne det. Har vore på dåp i heile dag og dritkeisamt med mange timar i kyrkja. No har eg endeleg kome heim og må rydde masse. Happy times. -.-

Lenke til kommentar
Har sittet inne og slappet av hele søndagen i dag. Spist middag, smalahove faktisk, spillt data, browset forums. Og nå skal jeg snart sitte fra 19.30 - 23.00 og spille WoW.

Og jeg elsker det.

Du lever livet. Skulle ønske eg kunne det. Har vore på dåp i heile dag og dritkeisamt med mange timar i kyrkja. No har eg endeleg kome heim og må rydde masse. Happy times. -.-

Korti byrja du å skrive nynorsk?

Lenke til kommentar
Og jeg elsker det.

Du brude kastreres, først og fremst for å spille WoW. Så får at du får kose deg, mens jeg må sitte og en skrive en femsiders artikkel om genteknologi... Det har jeg rota bort to timer på til nå, og skal rote bort ytterliggere 2 timer, om ikke mer. Og før det leste jeg i en drittbok. Typisk meg å ta alt i siste liten...

Lenke til kommentar

Og jeg elsker det.

Korti byrja du å skrive nynorsk?

Nokre dagar sia. Ei veke kanskje. :p

Hugsar ikkje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...