Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Aids har nok veldig rett der, ja. Liten vits å kaste bort penger på det. Ja, daså^^. Endret 24. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Joda. Masse vits. Da har man i alle fall prøvd å ha/ta tatovering. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Aids har nok veldig rett der, ja. Liten vits å kaste bort penger på det. Hvor mye koster det ca? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kommer ann på størrelse, detaljer osv. De fleste studioer har en minstepris på 500-800,-. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Alternativt kan du gjøre som meg og gå for en henna, for å se hvordan det blir. Det er relativt billigere Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hallo! Eg er tilbake frå dåp! Kva forgår? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tror nok jeg har lyst på en liten tattis under foten til sommeren, så har jeg også prøvd det, uten at det blir for skummelt. Men vet ikke helt hvordan enda. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Aids har nok veldig rett der, ja. Liten vits å kaste bort penger på det. Hvor mye koster det ca? Du kan jo gå inn på hjemmesiden til studioet og titte litt? Eventuelt ta deg en tur til studioet og snakke om det. Min lille kommer antagelig til å koste minst 1000. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Alternativt kan du gjøre som meg og gå for en henna, for å se hvordan det blir.Det er relativt billigere Det har jeg hatt et par ganger. Sydentur, you know. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har sittet inne og slappet av hele søndagen i dag. Spist middag, smalahove faktisk, spillt data, browset forums. Og nå skal jeg snart sitte fra 19.30 - 23.00 og spille WoW. Og jeg elsker det. Burde jeg få en kule i hodet? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor langt tid bruker et skrubbsår på å gro? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har sittet inne og slappet av hele søndagen i dag. Spist middag, smalahove faktisk, spillt data, browset forums. Og nå skal jeg snart sitte fra 19.30 - 23.00 og spille WoW. Og jeg elsker det. Burde jeg få en kule i hodet? Du lever livet. Skulle ønske eg kunne det. Har vore på dåp i heile dag og dritkeisamt med mange timar i kyrkja. No har eg endeleg kome heim og må rydde masse. Happy times. -.- Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har sittet inne og slappet av hele søndagen i dag. Spist middag, smalahove faktisk, spillt data, browset forums. Og nå skal jeg snart sitte fra 19.30 - 23.00 og spille WoW. Og jeg elsker det. Burde jeg få en kule i hodet? Du lever livet. Skulle ønske eg kunne det. Har vore på dåp i heile dag og dritkeisamt med mange timar i kyrkja. No har eg endeleg kome heim og må rydde masse. Happy times. -.- Korti byrja du å skrive nynorsk? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Og jeg elsker det.Burde jeg få en kule i hodet? Du brude kastreres, først og fremst for å spille WoW. Så får at du får kose deg, mens jeg må sitte og en skrive en femsiders artikkel om genteknologi... Det har jeg rota bort to timer på til nå, og skal rote bort ytterliggere 2 timer, om ikke mer. Og før det leste jeg i en drittbok. Typisk meg å ta alt i siste liten... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har sittet inne og slappet av hele søndagen i dag. Spist middag, smalahove faktisk, spillt data, browset forums. Og nå skal jeg snart sitte fra 19.30 - 23.00 og spille WoW. Og jeg elsker det. Burde jeg få en kule i hodet? Du lever livet. Skulle ønske eg kunne det. Har vore på dåp i heile dag og dritkeisamt med mange timar i kyrkja. No har eg endeleg kome heim og må rydde masse. Happy times. -.- Korti byrja du å skrive nynorsk? Nokre dagar sia. Ei veke kanskje. Hugsar ikkje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Alternativt kan du gjøre som meg og gå for en henna, for å se hvordan det blir.Det er relativt billigere Det har jeg hatt et par ganger. Sydentur, you know. He he, takke meg til festival ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Yay. Oppdatert avatar! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så, hva gjør dere på? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Så, hva gjør dere på? Meg. Whoo! Schnell logga på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg