Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Var på harrytur i Sverige i dag, Gaga hele veien. Fernet ble kjøpt, shit is going down

Nei, blir ikke kleint å prøve seg på butikkdamen du har hatt et godt øye til. Spør om nummeret!

NÅ.

Hadde noen kommet opp til meg og spurt om nummeret mitt mens jeg satt i kassa, hadde jeg blitt rimelig satt ut. Hadde sikkert vært koselig da. Foreløpig har jeg ikke fått forespørsel om å gi ut annet enn poser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på harrytur i Sverige i dag, Gaga hele veien. Fernet ble kjøpt, shit is going down

Nei, blir ikke kleint å prøve seg på butikkdamen du har hatt et godt øye til. Spør om nummeret!

NÅ.

Enig, men han bør kjøpe kondomer og rusbrus samtidig for ultimate perfection.

Det har jeg alltid tilgjengelig :cool: Med Ice går alt på skinner

Lenke til kommentar

Nøytral i dag.

I England holder jeg med arbeiderklasselaget Newcastle :love:

Ellers har jeg jo vært på Camp Nou og sett et par Barcelona kamper så jeg regner med at jeg sympatiserer med de hehe. Sykt sted.

Så du Newcastle - Manu i går? Fikk skikkelig sansen for Newcastle, de gjorde det bra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spilte 3 timer gladfotball før idag. Datasmurf, du må joine morgendagens event.

Ikke faen. Det holdt med HW-fotballen for min del.

Vi kan sikkert kalle det Hw-fotball. :p

Lenke til kommentar

Så du Newcastle - Manu i går? Fikk skikkelig sansen for Newcastle, de gjorde det bra!

Var det ikke du som holdt med Chelsea? Medgangssupporter? :p

Klart jeg holder med Chelsea, men trenger ikke å hate alle andre lag for det. Holder med manu :tease:

Lenke til kommentar

Spilte 3 timer gladfotball før idag. Datasmurf, du må joine morgendagens event.

Ikke faen. Det holdt med HW-fotballen for min del.

Vi kan sikkert kalle det Hw-fotball. :p

Ikke med så få forumbrukere. :p

Men nei du, det er stort sett alt for mange regler i den fotballen dere spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Som vi spiller? Ikke pokker om det er. Gladfotball.

Spilte på et mål også idag, 3 vs 4 der 3-laget alltid vant.(førsteman til 10)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og hvor mange taklinger og sykehusbesøk var det? Om jeg ikke kan klippe noen i lyskehøyde eller spenne de i ryggen når jeg dribler dem, er det ikke morsomt. :p

Bare småskader+knekt arm på Rostad. No biggie.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke bestemme meg for om Judas er bedre enn Born This Way eller ikke. ~

Judas, synes den er mange hakk kulere! Mer Gaga sving over den

Nå har jeg spilt denne på repeat siste timen.Mmmm

Urgh, takler ikke den sangen. :| Jordin Sparks gir meg kvalmebyger. Grøss. Anyway! Jo, Judas har en deilig Gaga-feel, men Born This Way er så syngbar. :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vel, kondisen min er blitt merkbart verre etter at jeg kutta ut kreftpinnene og brusen og gikk over til snus og te, så jeg tviler på at jeg klarer å labbe rundt etter ei lærkule.

Trenger ikke å springe, bare bevege deg strategisk.

Lenke til kommentar

Urgh, takler ikke den sangen. :| Jordin Sparks gir meg kvalmebyger. Grøss. Anyway! Jo, Judas har en deilig Gaga-feel, men Born This Way er så syngbar. :p

Får håpe på Gaga til Oslo igjen snart. Alle Rihanna-tickets er jo utsolgt :(

Mon tro om det finnes noe svartebørs ellerno.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...