Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg sovna, og har ingen logisk forklaring. Det kan være drinken jeg tok, men i og med at jeg kun tok en så er det lite sannsynlig. Ei heller sto jeg opp så tidlig. Rare greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det skal du ikke se bort i fra. Men silikon, Beccafe? Ikke fornøyd med størrelsen? Fornøyd med størrelsen, vil rette opp i formen. Gjøre dem litt rundere. ^_^ Ah, I see. Vel, da sier jeg som Lycan, go for it. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ohh.. Ser ikke helt hva som er fristende med det, bortsett fra at du aldri vil kjede deg når det er døtid på jobben. For min del handler det nok mest om kulturformidling. Og å kunne være omgitt av bøker hele dagen... Slurp. Skuffende lite om bøker, det handler veldig mye om å lære seg systemer, sortering, arkivering, informasjonsarkitektur og -behandling, researching og ikke minst kulturformidling. Jeg kunne tenkt meg en årsenhet med litteratur- eller kunsthistorie før jeg begynner, for det er nok ganske tørt stoff. Glem alt det der. Ikke noe å bekymre seg over. Lett. Nei, det som vil kreve mest av deg, av fritid, av mentale fakulteter, av rå styrke, det er det å laminere bøker uten å få luftbobler. Det er en kunst jeg er villig til å perfeksjonere. Jeg begynte jo frivillig å legge bokbind på alle skolebøkene til lillebroren min da jeg gikk i femte klasse. Det er noe med det som er så merkelig forlokkende... Akk, skadene av å være lærerunge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg er omgitt av bøker hele dagen uansett, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Noen på Etsy stjal L4r5 sin idé. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Da har man endelig karret seg til å "montere" en gammel laptop som fungerer som provisorisk hjemmebase mens man er på påskebesøk hos foreldrene sine. Jizzes, den er bare 4-5 år gammel med en helt ren versjon av Windows XP men har allikevel store problemer med "lag-spikes" av ukjente årsaker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Noen på Etsy stjal L4r5 sin idé. Ha-ha, cat5-pisk ja. Det tar meg tilbake til IKT. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Var på Grønland for tredje gang på en uke i dag Alltid svært fascinerede mennesker som er der, f.eks i dag var det en narkis som hadde tatt overdose og lå nærmest død på fortauet mens ambulansen kom. Slikt er jo interessant må vite! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Var på Grønland for tredje gang på en uke i dag Hva gjorde du borti der? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Var på Grønland for tredje gang på en uke i dag Hva gjorde du borti der? 2 ganger på besøk hos brukeren Vowels, og i dag var jeg å klippet meg. 100,- hos en kurder på Grønland vs 750,- hos en pretensiøs jævel her som jeg var hos sist. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ble det noe forskjell på sveisen da? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 2 ganger på besøk hos brukeren Vowels, og i dag var jeg å klippet meg. 100,- hos en kurder på Grønland vs 750,- hos en pretensiøs jævel her som jeg var hos sist. Det ble utført en hårklipp uten skader på Grønland av en kurder? Nice. Bor Vowels på Grønland? Og hva gjorde dere der? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ble det noe forskjell på sveisen da? Jeg er ikke så avansert på håret, han bare tok noen cm. @Kammizez, jada han bor der gitt. Vi og noen andre fra forumet dro på fylla og metalkonsert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nå er det riktignok tid for å ta seg enda en Mojito. Fotball på TV. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Halla, folkens, jeg skal begynne å henge her. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Velkommen! Hvorfor? Endret 20. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Fordi jeg føler for det. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Fordi jeg føler for det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gah, jeg er trett. :| Alt for tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg