Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Jeg kommer sikkert til å ende opp med å se den uansett, da. Nei, på tide å bevege seg mot kjøkkenet? Har ambisjoner om å få laget potetsalat, sjokolademuffins, eplekake, peanøttkarameller og pesto for å ha med til hytta.

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg kommer sikkert til å ende opp med å se den uansett, da. Nei, på tide å bevege seg mot kjøkkenet? Har ambisjoner om å få laget potetsalat, sjokolademuffins, eplekake, peanøttkarameller og pesto for å ha med til hytta.

Høres godt ut, i dag lagde pappa raspeballer og pinnekjøtt til middag. Det var awesome.

Lenke til kommentar

PINNEKJØTT?! Wrwrrwrwrwrwrwrwrwrwrrrr hjernen min kobler ut. Må... ha... pinnekjøtt...

Leger burde begynne å gi det til pasienter i stedet for sovepiller.

Du er for kort! Ingenting er som litt hjernedød underholdning på sitt beste. :)

Det er for så vidt sant. Problemet er at The Expendables ikke er noe som helst på sitt beste; bedriten film fra ende til annen.

Filmen sin sterkeste side og det den lener så og si alt på er kule skuespillere. Jeg likte kombinasjonen med alle skuespillerne i en actionpakket film med lite handling. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg setter meg ut i solen for å lese. Snart er det middag. Pølser og sushi! Jeg synes synd på de som sitter inne i en bråkete hall uten sollys på Hamar. Stakkars mennesker.

Jeg savner TG, jeg, selv om jeg gleder meg til å dra til fjells. Pølser og sushi... jeg liker komboen! Jeg er aleine fram til i kveld og har handla inn øl, spekemat og ingredienser til potet- og purresalat og waldorfsalat. Rrrrrr.

Det var en meget god kombinasjon, men jeg innså at jeg liker pølser best. Men øl, spekemat, purresalat og waldorfsalat høres ganske greit ut det også. Kan ikke du bli kokken min, Lemon? Betaler kost og losji.

Lenke til kommentar

Det var en meget god kombinasjon, men jeg innså at jeg liker pølser best. Men øl, spekemat, purresalat og waldorfsalat høres ganske greit ut det også. Kan ikke du bli kokken min, Lemon? Betaler kost og losji.

Jaaaa, kan jeg det? Da slipper jeg å tenke på framtida og å bli noe.

Lenke til kommentar

Finnes det noen jobber som spesifiserer seg på å jobbe med gamle kart?

Slike fra middelalderen og tidligere ...

Eller må jeg gå kulturminneforvaltning, arkeologi, antropologi eller noe i den duren?

Hva slags intervju? :)

Intervju med lydmenn innen filmbransjen til bacheloroppgaven min. :)

Høres interessant ut. :)

Ja, det eneste jeg har fått, var ganske interessant. Håper å få to til i løpet av uka.

Lenke til kommentar

@ Sj0r: Det er vel noen som driver med det på hobby-basis vil jeg tro, ellers så finner du sikkert mange i Riksantikvaren. Var på befaring med en gjeng derfra, var jo eksperter på alt mulig.

Tenker du på restaurering av gamle kart eller kart generelt?

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...