Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Meg du prater til? Var endel som stilte seg skeptisk til den serien virket det som. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jepp. Jeg kommer sikkert til å ende opp med å se den uansett, da. Nei, på tide å bevege seg mot kjøkkenet? Har ambisjoner om å få laget potetsalat, sjokolademuffins, eplekake, peanøttkarameller og pesto for å ha med til hytta. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jepp. Jeg kommer sikkert til å ende opp med å se den uansett, da. Nei, på tide å bevege seg mot kjøkkenet? Har ambisjoner om å få laget potetsalat, sjokolademuffins, eplekake, peanøttkarameller og pesto for å ha med til hytta. Høres godt ut, i dag lagde pappa raspeballer og pinnekjøtt til middag. Det var awesome. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 PINNEKJØTT?! Wrwrrwrwrwrwrwrwrwrwrrrr hjernen min kobler ut. Må... ha... pinnekjøtt... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Du er for kort! Ingenting er som litt hjernedød underholdning på sitt beste. Det er for så vidt sant. Problemet er at The Expendables ikke er noe som helst på sitt beste; bedriten film fra ende til annen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 PINNEKJØTT?! Wrwrrwrwrwrwrwrwrwrwrrrr hjernen min kobler ut. Må... ha... pinnekjøtt... Leger burde begynne å gi det til pasienter i stedet for sovepiller. Du er for kort! Ingenting er som litt hjernedød underholdning på sitt beste. Det er for så vidt sant. Problemet er at The Expendables ikke er noe som helst på sitt beste; bedriten film fra ende til annen. Filmen sin sterkeste side og det den lener så og si alt på er kule skuespillere. Jeg likte kombinasjonen med alle skuespillerne i en actionpakket film med lite handling. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Bare halvannen time igjen. FUCK YEAH. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 The Expendables ville være en hjernedød knallfilm med masse action, som True Lies, Die Hard, Taken, Bourne-filmene og Shoot Em Up, men i stedet ble det en hjernedød drittfilm med kjip action, som Wanted, SALT og The Mechanic. Ikke alle hjernedøde filmer er like gode, tross alt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg tror jeg setter meg ut i solen for å lese. Snart er det middag. Pølser og sushi! Jeg synes synd på de som sitter inne i en bråkete hall uten sollys på Hamar. Stakkars mennesker. Jeg savner TG, jeg, selv om jeg gleder meg til å dra til fjells. Pølser og sushi... jeg liker komboen! Jeg er aleine fram til i kveld og har handla inn øl, spekemat og ingredienser til potet- og purresalat og waldorfsalat. Rrrrrr. Det var en meget god kombinasjon, men jeg innså at jeg liker pølser best. Men øl, spekemat, purresalat og waldorfsalat høres ganske greit ut det også. Kan ikke du bli kokken min, Lemon? Betaler kost og losji. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg synes det var underholdende action hele veien jeg, og når det ikke var det, så var det underholdning i fra velkjente skuespillere. Kanskje bare jeg som har veldig sansen for de. Vet ikke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det var en meget god kombinasjon, men jeg innså at jeg liker pølser best. Men øl, spekemat, purresalat og waldorfsalat høres ganske greit ut det også. Kan ikke du bli kokken min, Lemon? Betaler kost og losji. Jaaaa, kan jeg det? Da slipper jeg å tenke på framtida og å bli noe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Selvfølgelig blir du noe, du bli kokken min Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Yesss. Akkurat nå står det faktisk mellom kokkeutdanning eller bibliotekarhøyskolen, så vi får se. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hva slags intervju? Intervju med lydmenn innen filmbransjen til bacheloroppgaven min. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Yesss. Akkurat nå står det faktisk mellom kokkeutdanning eller bibliotekarhøyskolen, så vi får se. Pluss og minus ass! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hva slags intervju? Intervju med lydmenn innen filmbransjen til bacheloroppgaven min. Høres interessant ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Finnes det noen jobber som spesifiserer seg på å jobbe med gamle kart? Slike fra middelalderen og tidligere ... Eller må jeg gå kulturminneforvaltning, arkeologi, antropologi eller noe i den duren? Hva slags intervju? Intervju med lydmenn innen filmbransjen til bacheloroppgaven min. Høres interessant ut. Ja, det eneste jeg har fått, var ganske interessant. Håper å få to til i løpet av uka. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Yesss. Akkurat nå står det faktisk mellom kokkeutdanning eller bibliotekarhøyskolen, så vi får se. Pluss og minus ass! Det er nettopp det som er problemet. De er så forskjellige, og jeg vil drive med begge. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) @ Sj0r: Det er vel noen som driver med det på hobby-basis vil jeg tro, ellers så finner du sikkert mange i Riksantikvaren. Var på befaring med en gjeng derfra, var jo eksperter på alt mulig. Tenker du på restaurering av gamle kart eller kart generelt? Endret 20. april 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Da får du ta begge. Jeg gleder meg til å bli ferdig med multimedieteknologi slik at jeg om noen år kan begynne å studere noe interessant hvor jeg faktisk har en sjanse til å få meg jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg