Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Høres ut som folket har ferie. Deilig. Selv skal jeg se om jeg får meg selv opp til andre etasje for å koble til Nintendoen. Eller kanskje jeg utsetter det til i morgen. Har folket noen planer for dagen da? World of Tanks, finne en jekk og skifte dekk på bilen, samt vente på intervju. Hva slags intervju? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Har folket noen planer for dagen da? Ligge i badekaret med en stiv Mojito i en time eller to mens jeg hører på musikk/gammel-RR eller ser en film. HØØØY! 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Noen lydbøker som kan fås tak i, i en velkjent bukt som kan anbefales? Skaffer meg American Gods nå. Håper den er god. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Åååh, gled deg til American Gods, Aleks! Den koste jeg meg masse med. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ligge i badekaret med en stiv Mojito i en time eller to mens jeg hører på musikk/gammel-RR eller ser en film. Jeg tror jeg setter meg ut i solen for å lese. Snart er det middag. Pølser og sushi! Jeg synes synd på de som sitter inne i en bråkete hall uten sollys på Hamar. Stakkars mennesker. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Her blir det et pat filmer tenker jeg. The expandables og transporter 3 ligger bare å venter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Noen lydbøker som kan fås tak i, i en velkjent bukt som kan anbefales? Skaffer meg American Gods nå. Håper den er god. Vet ikke hvordan lydboka er, men den faktiske boka er awesome! Ellers kan jeg anbefale Øvre Richter Frichs historier om dr. Jonas Fjeld (mye bedre enn artisten) og Dickie Dick Dickens. Du skulle klare å fiske de opp. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg tror jeg setter meg ut i solen for å lese. Snart er det middag. Pølser og sushi! Jeg synes synd på de som sitter inne i en bråkete hall uten sollys på Hamar. Stakkars mennesker. Jeg savner TG, jeg, selv om jeg gleder meg til å dra til fjells. Pølser og sushi... jeg liker komboen! Jeg er aleine fram til i kveld og har handla inn øl, spekemat og ingredienser til potet- og purresalat og waldorfsalat. Rrrrrr. Her blir det et pat filmer tenker jeg. The expandables og transporter 3 ligger bare å venter. Haha, jeg skrudde av The Expendables etter fem minutter, jeg. Kjente at livet er for kort til å se filmer der pistoler eller gevær deler mennesker i to. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kult. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Livet er for kort til å ikke se filmer som det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Åååh, gled deg til American Gods, Aleks! Den koste jeg meg masse med. Gleder meg, er ikke så vant til lydbøker, men sliter å ta meg tid til å lese skikkelige bøker så dette kan funke mens jeg sovner inn. Her blir det et pat filmer tenker jeg. The expandables og transporter 3 ligger bare å venter. Tøffe filmer begge to. Sett de andre Transporter filmene? Haha, jeg skrudde av The Expendables etter fem minutter, jeg. Kjente at livet er for kort til å se filmer der pistoler eller gevær deler mennesker i to. Du er for kort! Ingenting er som litt hjernedød underholdning på sitt beste. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nice signatur, Gypsy. Liker spesielt tredje linje! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Livet er for kort til å ikke se filmer som det. Jeg satt heller på Into the Wild, jeg. Det er litt mer min greie. Alekxsz: Veit hva du mener, sliter med det samme selv. Har lest noe dårlig krim de siste ukene, og det var bare for å presse meg til å lese noe som helst. Har kjøpt Water for Elephants og Hulebjørnens Klan som jeg skal ha med opp på hytta, da. Får se hvordan det går. Endret 20. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Into the Wild er fantastisk! Jepp, alikevel så kjøper jeg bøker i et sett. Kan faktisk kalle bokhylla for en bokhylle nå, selv om ikke så mange av de er leste Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Selbst. Alt blei ødelagt etter at jeg begynte å se på film. Før var jeg religiøst bokfrelst og mente film var et overvurdert medium. Nå har jeg blitt lat og liker det faktum at jeg blir servert historiene på sølvfat. ...og ja, Into the Wild er en av verdens vakreste. Endret 20. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jepp, derfor håper jeg at lydbøker kan servere det til meg på nesten samme måte. Får se hvor godt jeg liker det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Og jeg leste i serietråden at American Gods kanskje skal bli gjort til en tv-serie om noen år, så da kan jeg for første gang se en serie som jeg har lest boka til først. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Må bare spørre, er det noen her inne som er på TG i år? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Whaaaat! Der er fallhøyden stor, altså. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Må bare spørre, er det noen her inne som er på TG i år? Flere enn du aner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg