Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Høres ut som folket har ferie. Deilig. Selv skal jeg se om jeg får meg selv opp til andre etasje for å koble til Nintendoen. Eller kanskje jeg utsetter det til i morgen. :)

Har folket noen planer for dagen da? :)

World of Tanks, finne en jekk og skifte dekk på bilen, samt vente på intervju.

Hva slags intervju? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligge i badekaret med en stiv Mojito i en time eller to mens jeg hører på musikk/gammel-RR eller ser en film.

free-random-smileys-150.gif

Jeg tror jeg setter meg ut i solen for å lese. Snart er det middag. Pølser og sushi! Jeg synes synd på de som sitter inne i en bråkete hall uten sollys på Hamar. Stakkars mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen lydbøker som kan fås tak i, i en velkjent bukt som kan anbefales? :) Skaffer meg American Gods nå. Håper den er god. :)

Vet ikke hvordan lydboka er, men den faktiske boka er awesome! :D

Ellers kan jeg anbefale Øvre Richter Frichs historier om dr. Jonas Fjeld (mye bedre enn artisten) og Dickie Dick Dickens. Du skulle klare å fiske de opp.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg setter meg ut i solen for å lese. Snart er det middag. Pølser og sushi! Jeg synes synd på de som sitter inne i en bråkete hall uten sollys på Hamar. Stakkars mennesker.

Jeg savner TG, jeg, selv om jeg gleder meg til å dra til fjells. Pølser og sushi... jeg liker komboen! Jeg er aleine fram til i kveld og har handla inn øl, spekemat og ingredienser til potet- og purresalat og waldorfsalat. Rrrrrr.

Her blir det et pat filmer tenker jeg. The expandables og transporter 3 ligger bare å venter. :D

Haha, jeg skrudde av The Expendables etter fem minutter, jeg. Kjente at livet er for kort til å se filmer der pistoler eller gevær deler mennesker i to.

Lenke til kommentar

Åååh, gled deg til American Gods, Aleks! Den koste jeg meg masse med.

Gleder meg, er ikke så vant til lydbøker, men sliter å ta meg tid til å lese skikkelige bøker så dette kan funke mens jeg sovner inn. :)

Her blir det et pat filmer tenker jeg. The expandables og transporter 3 ligger bare å venter. :D

Tøffe filmer begge to. Sett de andre Transporter filmene?

Haha, jeg skrudde av The Expendables etter fem minutter, jeg. Kjente at livet er for kort til å se filmer der pistoler eller gevær deler mennesker i to.

Du er for kort! Ingenting er som litt hjernedød underholdning på sitt beste. :)

Lenke til kommentar

Livet er for kort til å ikke se filmer som det.

Jeg satt heller på Into the Wild, jeg. Det er litt mer min greie.

Alekxsz: Veit hva du mener, sliter med det samme selv. Har lest noe dårlig krim de siste ukene, og det var bare for å presse meg til å lese noe som helst. Har kjøpt Water for Elephants og Hulebjørnens Klan som jeg skal ha med opp på hytta, da. Får se hvordan det går.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Selbst. Alt blei ødelagt etter at jeg begynte å se på film. Før var jeg religiøst bokfrelst og mente film var et overvurdert medium. Nå har jeg blitt lat og liker det faktum at jeg blir servert historiene på sølvfat.

...og ja, Into the Wild er en av verdens vakreste.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...