Laughing Madcap Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ja, og de leser vårt kroppsspråk og sinnstemning bedre enn andre mennesker også. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 En av mine beste venner som har flyttet noen timer bort, kom hit for å møte meg. Jeg kunne ikke møte han fordi jeg fikk et fuckings angstanfall når han sto i døra. Det skjer nesten hver gang, han er SÅ snill og sitter på en dødskjedelig buss i flere timer for å møte meg og så svikter jeg. Men jeg får trøste meg med at ingen av psykologene eller legene jeg har vært hos har sett noen lignende og det er ca. 0,5% sjangse for at livet mitt noen gang blir bedre! Med andre ord kommer jeg alltid til å være en crappy venn, hurra! klage. klageklageklage. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Ja, og de leser vårt kroppsspråk og sinnstemning bedre enn andre mennesker også. Second that. Foretrekker selv selskap av dyr fremfor mennesker i de aller fleste tilfeller. Med unntak av noen veldig få personer. Endret 19. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Etter flere år her inne så skjønner jeg meg fortsatt ikke på søkefunksjonen her.. Søker etter en tråd som heter "dell studio xps 16" neeeeeida ikke sjangs om den dukker opp. Må søke med google for å finne fram tråder her på forumet Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Stemmer, søkefunksjonen er helt på jordet, og det ser ikke ut til at de har tenkt til å gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 TSP prater da stadig om at de skal bytte fra en forumsøkedings til en annen, og at alt da blir så meget bedre. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen som så den filmen på Viasat 3 i går med hun jenta som måtte oppføre seg så bra fordi faren var statsministerkandidat? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen som så den filmen på Viasat 3 i går med hun jenta som måtte oppføre seg så bra fordi faren var statsministerkandidat? Hvordan det? Jeg har sett den før Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Bare lurte. Hva synes du om den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 På Steinkjer VGS så har ca. alle glattbarberte sosser og kvinnfolk fra almennfag endt opp bak kassa på bensinstasjonen På Orkdal VGS havner alle kidsa som går allmenn opp i kassa på Domus eller Rema. Jentene fra Salg & Service ender på klesbutikker. Lovende ... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva synes dere om de på Inderøy VGS da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Noen som har gode anbefalinger til en billig frisør i Oslo sentrum? Ellers blir jeg bare vandrende rundt å lete på Grønland og andre billige steder regner jeg med. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Forresten. ""At 8:11 PM today (April 19th 2011), the military-designed artificial intelligence system called Skynet will become self-aware and turn against its creators. In approximately 48 hour, our world will be overwhelmed by a legion of killer robots — a time known as Judgment Day."" Så happy skynet dag alle sammen. Jeg skal ned til bunkersen nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Må jeg som er umyndig betale en faktura fra sykehuset? Avbestilte timen om mårran... Edit: Fan så dødt der var her Endret 19. april 2011 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jud-as Jud-a-as Jud-as Jud-a-as Jud-as Jud-a-as Jud-as Ga-ga-a Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Pokker den var skit, Dårleg Hugleik er tusen gongar betre. OG OM DET IKKJE VAR ÅPNEBART SÅ ER DÅRLEG HUGLEIK "BAD ROMANCE" PÅ NYNORSK Endret 20. april 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ingenting slår Dårleg Hugleik, men denne var ikke skit Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jau, den var ganske skit. Fru Gaga har mista det lille ekstra. (Nei, eg snakkar ikkje om hennar fiktive penis.) Portal 2 var ganske veldig awesome. Men det er så trist at det ikkje er meir. Omtrent som påskeegget mitt, nokre timar med nytelse og sukkersjokk, så er alt borte, og ein er trist og tom. Tenkte å ta ein playthrough med developers commentary, men det var rundt 2 snakkebobler totalt, og det er lite vits i. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Gi meg motivasjon til å gjøre det jeg skal før jeg kjører til hytta? Nå sitter jeg bare zombie-like foran pcen og prøver å våkne litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg