multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Damn det er ei søt jente som jobber på den lokale butikken Spør om nummeret hennes. inb4 Chicken.... Men jeg vet ikke navnet hennes en gang, og føler det er litt vel direkte å gå rett for tlf.nr.? I tillegg er jeg ganske sikker på at hun er eldre enn meg, noe som gjør det enda mer skummelt Og butikken var stappa, så var ikke akkurat mulighet for det i dag. Menmen, det er en dag i morgen også Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Prøver å få meg selv til å tenke det, men går ikke helt naturlig og må dessverre tvinge meg til det. Endret 19. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvis en rapporterer en underårig på Facebook, vil da den rapporterte få beskjed om hvem som har tipset? Selvfølgelig. Akkurat som politiet alltid forteller den anholdte hvem som tipset om forbrytelsen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sykt godt, og å putte i litt cola gjorde faktisk en del med chilien! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 http://open.spotify.com/track/1BrydEwIuNpfeCXBjKWpAu Nyeste Gaga-låten. Jeg synes den fenger mindre enn de andre Trist. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Du snakker om Judas? Den er jo fetere enn Born this Way. Akkurat som Bad Romance >>> Alejandro. Spent på albumet nå. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Synes Judas fenger mer og mer. Greit mye bedre enn Born this Way Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg er virkelig en crappy blogger. Flere mennesker besøker bloggen min de dagene jeg ikke skriver noe enn når jeg skriver noe... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) lol nochan... Jeg gikk i stalkermode i sta. Fant navn, alder, tlf. nr. og jobblista til jenta på remabutikken Sykt hvor mye man kan finne hvis man er litt oppfinnsom på google Edit: og når hun har bursdag Edit2:og så til slutt fant jeg ut at hun var sammen med en dude som jobber på samme butikken.... sjokk Endret 19. april 2011 av multisync 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 I nærbutikken her jobber det to pakistanere, en vietnameser og en svenske som jeg har sett. Ingen søte jenter dessverre. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vi har kun to gutter som jobber i kassen, og i dag begynte faktisk en eldre mann å klage på det. Jo, vi var fine å se på, men gutter var jo så mye mer effektiv enn jenter. Bitch please. Jeg er raskest av alle. (no shit) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Det er et par fine jenter til som jeg gikk på skole med (et par år yngre enn meg) som jobber ettermiddag og helger. Heldig med denne butikken. Liker det The Barnacle. Det gjør da ikke noe om jentene er litt treige så lenge de er fine å se på Får jo bare sett lengre da jo. Endret 19. april 2011 av multisync 3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) På Steinkjer VGS så har ca. alle glattbarberte sosser og kvinnfolk fra almennfag endt opp bak kassa på bensinstasjonen Endret 19. april 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Judas er mye mer fengende enn Born This Way synes jeg, men den er ikke i nærheten av Bad Romance. edit: Wops var for sein inn i Lady Gaga-diskusjonen fra forrige side. Endret 19. april 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Faen, jeg vil se klippet fra Clockwork Orange da Alex står på en scene og hans forandring skal presenteres. Der han både får juling og en vakker dame kommer inn. Låta som spiller er også fantastisk, middelaldersk, Overture to the sun. Noen som kan finne den? Scenen altså Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Finnes det en slags 'verste venn' pris? Jeg tror jeg fortjener den. Jeg må virkelig holde meg til katter, jeg passer bare ikke sammen med mennesker.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva har du gjort? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Trøst deg med at dyr er ti ganger så trofast som de fleste mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg