Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Blir Chiligryte idag! Og bare til nå, ser den kjempegod ut! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Blir Chiligryte idag! Og bare til nå, ser den kjempegod ut! plz share. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Protip: Når du kommer til Stansted ta toget kalt "Stansted express" i stedenfor bussen inn til sentrum. Failtip. Mye dyrere og tar ikke så mye kortere tid. I rush-hour tar den en god del kortere tid. Hva priser angår så vet jeg ikke eksakt pris på noen av de, er en stund siden jeg tok den. Flyr mest til LHR nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva er beste måten å få bort brent dritt fra inni ovnen? Det sitter jo evig hardt fast. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Protip: Ikke brenn maten. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Putt ovnen i oppvaskmaskinen. 5 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva er beste måten å få bort brent dritt fra inni ovnen? Det sitter jo evig hardt fast. Kjøp sånn spray som skal brukes i ovnen, spray på det brente og vent 10 minutter før du tørker Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva er beste måten å få bort brent dritt fra inni ovnen? Det sitter jo evig hardt fast. Protip: Bruk stekeplate på nederste rille når du bruker rist Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Tok et bilde av chilien min Er fortsatt rundt to timers koketid igjen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva er beste måten å få bort brent dritt fra inni ovnen? Det sitter jo evig hardt fast. Jif skurekrem og stålull. Skrubb hardt og lenge. Leggg din flid i det. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva er beste måten å få bort brent dritt fra inni ovnen? Det sitter jo evig hardt fast. Jif skurekrem og stålull. Skrubb hardt og lenge. Leggg din flid i det. Sounds like my day with your sister! Få middagsforslag, NÅ! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Så sulteeen... Kan det ikke bli mørkt snart?! Teite sommer. Før gledet jeg meg til sommeren, nå hater jeg den. Alt for varmt, alt for varmt, alt for mange insekter, får ikke sove for det er for varmt, alt for varmt og for mye sol i øynene. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Få middagsforslag, NÅ! Fullkornspasta med laks og pesto Tomatsuppe Enchiladas Kjøttkaker Fylt kyllingbryst Fiskesuppe med reker Pizza Falafel Kjøleskapraid-salat Pasta carbonara Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kebab. Selv spiste jeg taco. Nå skal jeg fylles opp av potetgull og øl. Passer bra at jeg har sluttet å trene. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hadde ikke du begynt på igjen, Coa? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har planer om å begynne, men det har vært litt av og på. Jeg må bare få somlet meg til å begynne. Jeg begynner å se ut som en syvendeklassing igjen, det kan jeg ikke ha noe av. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Damn det er ei søt jente som jobber på den lokale butikken Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Damn det er ei søt jente som jobber på den lokale butikken Spør om nummeret hennes. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvis en rapporterer en underårig på Facebook, vil da den rapporterte få beskjed om hvem som har tipset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg