Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da er det en date!(ikke idag vell?) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nei, ikke i dag. Skal lese litt mer om analysering av intervju i dag. Dessuten, det er fortsatt overskyet og ikke over 10 grader her, så ... Systematikk og innlevelse er fantastisk tørt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da har jeg endelig sendt inn hjemmeeksamenen i statistikk. \o/ Fikk med andre ord utrettet noe i dag. Ikke verst! Nå kan man slappe av med god samvittighet... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Takk. Håper man blir godkjent også, da...men har trua! Og du koser deg med forskningsmetodikk, du? Ikke så lenge siden jeg gjorde det, faktisk...holder også på å skrive hovedoppgave, men nærmer meg heldigvis slutten. Deadline er om litt over to uker. :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Oh yes. Det er siste del på bacheloren, så jeg "koser" meg med kvalitativ metode. Glad jeg er ferdig med den kvantitative delen. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg skal grille ikveld Har alltid hatt lyst til å grille etter at det har blitt mørkt, men gjør det ikke før nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Faen så gira jeg er på å kjøpe sjømat i dag. Blir nok det skal dere se! Scampi, røkt laks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg skal grille ikveld Har alltid hatt lyst til å grille etter at det har blitt mørkt, men gjør det ikke før nå. Bedre vær der du er enn der jeg er da. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg skal grille ikveld Har alltid hatt lyst til å grille etter at det har blitt mørkt, men gjør det ikke før nå. Bedre vær der du er enn der jeg er da. Sol, sol, sol, og alt for varmt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg må til Rogaland snart, merker jeg. Fetteren "min" (egentlig pappas, men siden vi er så nære i alder, kaller vi hverandre fettere, mye enklere) fortalte meg at han og den ene av lillebrødrene hans satt på Hansenhjørnet i Stavanger i solsteika i går og koste seg med øl. Lucky bastards ... Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Faen så gira jeg er på å kjøpe sjømat i dag. Blir nok det skal dere se! Scampi, røkt laks. JA. FISK ER DIGG. Vil ha fisk i dag, men klarer ikke å finne på noe gøy og sunt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Tenker å lage chiligryte idag Selv om det tar sin tid! Skal jo koke lenge for å få en god smak! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Da sitter man på Torp og venter på flyet til Stansted. Endret 19. april 2011 av DevilFish Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Protip: Når du kommer til Stansted ta toget kalt "Stansted express" i stedenfor bussen inn til sentrum. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Da har man fått seg en hårklipp og kjøpt et dræg og et tau på biltema. Edit: Dregg var visst det kule ordet for det. Endret 19. april 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da har man nok en gang brukt for mye penger på butikken. De siste dagene har jeg brukt 1400 kr, hovedsaklig på mat og drikke (og bare 400 av det på drikke). Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg kommer til å bruke alt for mye penger på mat idag Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Protip: Når du kommer til Stansted ta toget kalt "Stansted express" i stedenfor bussen inn til sentrum. Failtip. Mye dyrere og tar ikke så mye kortere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg