Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ah ... Tror det ligger et gammel tesett i boden her. Får adoptere det. Jeg har forresten funnet ut at jeg må ha den Motörhead-shirazen. Koste hva det koste vil! Usikker på om den er drikkbar, men Motörhead-vin! Kan stå fint og truende ved siden av Ed Hardy-vinflaskene mine. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hyysj. Jeg sitter med en glovarm ovn som ikke er mulighet for å ta av + en genser og langbukse. it is lovely. Dum nok til å ikke lære fra gårsdagen så får du bare ha det så godt jammen, det er jo sånn uniformen min er jo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jägertee, jägermeister og te. En alpeklassiker som Hansern har godt på mang en smell til! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ah ... Tror det ligger et gammel tesett i boden her. Får adoptere det. Jeg har forresten funnet ut at jeg må ha den Motörhead-shirazen. Koste hva det koste vil! Usikker på om den er drikkbar, men Motörhead-vin! Kan stå fint og truende ved siden av Ed Hardy-vinflaskene mine. Motorhead-VIN??? Come on, Lemmy drikker bare hard sprit, du skjønner vel at en metroseksuell rødvin ikke har noe med selve Lemmy å gjøre, bare pengemelking av plateselskapet.. Motorhead-vin, liksom...lol. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Amy Winehouse-crack er bedre. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ah ... Tror det ligger et gammel tesett i boden her. Får adoptere det. Jeg har forresten funnet ut at jeg må ha den Motörhead-shirazen. Koste hva det koste vil! Usikker på om den er drikkbar, men Motörhead-vin! Kan stå fint og truende ved siden av Ed Hardy-vinflaskene mine. Motorhead-VIN??? Come on, Lemmy drikker bare hard sprit, du skjønner vel at en metroseksuell rødvin ikke har noe med selve Lemmy å gjøre, bare pengemelking av plateselskapet.. Motorhead-vin, liksom...lol. Hva kaller du da dette? Amy Winehouse-crack er bedre. Er ikke så stor fan av crack. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva kaller du da dette? Jeg kaller det helt vanlig standard shiraz-vin hvor de har skiftet ut etiketten for å lure ut et par kroner ekstra av noen som er dumme nok til å tro at Motorhead står bak vinen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 La meg leve i troen. Om den smaker bensin og faenskap, vet jeg at Motörhead står bak, og da vil den i så fall være verdt pengene. Mon tro om jeg kommer meg til Trondhjem i morgen for å kjøpe den i fall de ikke har den her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Stenger butikkene tidligere i dag? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nei. Bare lørdag det er forskjellige åpningstider. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Men siden det er påske og slikt greier da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Om de stenger tidligere, så må det være i morra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ja ok, satser på at du har rett. Men tror jeg stikker på butikken snart alikavel, fordi jeg er litt usikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Om de stenger tidligere, så må det være i morra. Påskeplaner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Supe mens jeg venter på intervju. Du da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Rapportskriving Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Med andre ord, det samme som meg. Jeg skal på polet nå og kjøpe vin. Du kan jo komme oppom meg på en liten kollokvie / grillparty. ;D Du og meg, en drøss med pølser og pils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Snakker vi Steinkjer eller Orkanger? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva tar du meg for? Orkanger så klart. Første soldag hvor tempen kryper over 10 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg