Lemon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Godt. Jeg óg. Jeg har dessuten kommet til det stadiet at jeg klarer å småprate og tulle med en døv stamkunde utelukkende ved hjelp av miming og ansiktsmimikk. Awww yeaaaaa. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vurderer shorts i dag ass. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vurderer shorts i dag ass. BE A MAN AND DO IT! I dag flasher jeg melkehvite hårete legger, because i can! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Ditto Kanskje jeg skal kjøre ullsokker og sandaler etterpå? Endret 19. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Vurderer shorts i dag ass. BE A MAN AND DO IT! I dag flasher jeg melkehvite hårete legger, because i can! I DID IT! AH. NÅ BLIR DET DIGG Å GÅ UT! Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 kan pc'en ta skade av å vere ute i sola? jeg sitter ute med den nå og den er veldig varm på baksiden av skjermen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Leste i KK (ja, jeg leser KK, deal with it) at man tydeligvis ikke trenger mer enn solfaktor 15 her i Norge, uansett, men det virker så feil, jeg blir jo solbrent selv om jeg bruker faktor 30 og husker på å smøre meg igjen etter et par timer. :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Polet er åpent i morgen og, sant?! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det er ikke helligdag før på torsdag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg ser ut som ei bikkje med skabb, jeg. Prøvde å være flink med sunblock i Spania siden jeg har cellofanhud, men jeg glemte meg av én dag. Når jeg i tillegg fikk klæsja på litt ujevnt endte jeg opp med noen hvite FLEKKER som ikke er hummerrøde og flasser. Lekkert. Hadde tenkt å gå i skjørt i dag, men så oppdaga jeg at leggene mine fortsatt er usjarmerende knallrosa. I fail. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Polet er åpent i morgen og, sant?! Jeg tar ikke sjansen og drar i dag, en liten fugl hvisket meg at det er stengt dagen før helligdag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Er ikke så ille for min del, i verste fall må jeg blande Cointreau og Vodka for å få riktig smak på shotsene. Ferskenschnaps kan erstattes med jordbær, selv om vi da må gi Fuzzy Navel et nytt navn. ~ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Cointreau er veldig godt til kaffe. inb4 du er en 70 år gammel dame. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg ser ut som ei bikkje med skabb, jeg. Prøvde å være flink med sunblock i Spania siden jeg har cellofanhud, men jeg glemte meg av én dag. Når jeg i tillegg fikk klæsja på litt ujevnt endte jeg opp med noen hvite FLEKKER som ikke er hummerrøde og flasser. Lekkert. Hadde tenkt å gå i skjørt i dag, men så oppdaga jeg at leggene mine fortsatt er usjarmerende knallrosa. I fail. Oda da, du er alltid sjarmerende og heit. Beccafe, sjekk på Vinmonopolets hjemmesider og finn polet som er nærmest deg. Jeg fant ut at Orkangers eneste pol har åpent i morgen, men da bare til tre eller noe, så jeg regner med å dra i dag. Mer bekymra for hvor lenge helsekost-sjappene er åpne, jeg trenger mer te. Cointreau smaker helt jævlig bittert. Jeg klarer det ikke lenger. Kan ha noe med at det var det første jeg drakk av sprit, da onkel tilbød meg en smak og jeg shotta glasset hans i en alder av 11-12 år. Og at jeg senere brukte det som blandevann, samt blanda 33/33/33 med det, Drambuie og Fanta. Ah, å være ung og dum igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Cointreau er veldig godt til kaffe. inb4 du er en 70 år gammel dame. Cointrau er godt i latterlig mange drinker. Og alene. Og i kake. Og alene. Og i GELESHOTS AV FUZZY NAVEL SOM JEG SKAL LAGE PÅ TORSDAG. Jeg ser ut som ei bikkje med skabb, jeg. Prøvde å være flink med sunblock i Spania siden jeg har cellofanhud, men jeg glemte meg av én dag. Når jeg i tillegg fikk klæsja på litt ujevnt endte jeg opp med noen hvite FLEKKER som ikke er hummerrøde og flasser. Lekkert. Hadde tenkt å gå i skjørt i dag, men så oppdaga jeg at leggene mine fortsatt er usjarmerende knallrosa. I fail. Oda da, du er alltid sjarmerende og heit. Beccafe, sjekk på Vinmonopolets hjemmesider og finn polet som er nærmest deg. Jeg fant ut at Orkangers eneste pol har åpent i morgen, men da bare til tre eller noe, så jeg regner med å dra i dag. Mer bekymra for hvor lenge helsekost-sjappene er åpne, jeg trenger mer te. Te kjøper man på nettet. Edit: Nei, jeg vil helst ha ferskenschnaps og sitrusvodka, ingen kreativ miksing når man prøver å lage voksen-geleshots for første gang. Endret 19. april 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Finner du ei side som selger te med kamille og spearmint, er du for all evighet min heltinne i tillegg til å være en fantastisk fe. =D For den kjøpte jeg i USA og har måttet få familien til å sende meg i posten, men når de flytter, antar jeg det vil være slutt for meg og favoritt-teen min. Derfor kjøper jeg en på ei helsekostsjappe som heter Sweet Chamomille som etter 15 år med å lære meg til å like te endelig fikk meg hekta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sjur: Etsy har alt i hele verden. Om du ikke finner smaken du er på jakt etter, så finner du garantert noen som kan lage det. ^_^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Huh. Trodde Etsy var for hjemmelagde greier som kniplinger og slikt. Ja ja, får sjekke Etsy da. For ingen av te-sidene jeg finner når jeg googler sender teen til Norge. Ellers så er de utsolgt. Eller svindyre. $30 for en boks med 20 teposer. I all verdens land og rike. edit: Hva slags utstyr trenger jeg om jeg ikke skal ha pose-te? Jeg har hittil klart meg utmerket med den gamle kaffikjelen som jeg koker vann i, stor kopp med en tepose oppi som jeg trekker i 4-5 minutter, teposeklemmer til å klemme mer herlighet ut av posen og en dæsj sukker i, røre rundt og storkose seg med, men åssen gjør man det med teblader uten pose? Endret 19. april 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg