Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ut som ei bikkje med skabb, jeg. Prøvde å være flink med sunblock i Spania siden jeg har cellofanhud, men jeg glemte meg av én dag. Når jeg i tillegg fikk klæsja på litt ujevnt endte jeg opp med noen hvite FLEKKER som ikke er hummerrøde og flasser. Lekkert. Hadde tenkt å gå i skjørt i dag, men så oppdaga jeg at leggene mine fortsatt er usjarmerende knallrosa. I fail.

Lenke til kommentar

Jeg ser ut som ei bikkje med skabb, jeg. Prøvde å være flink med sunblock i Spania siden jeg har cellofanhud, men jeg glemte meg av én dag. Når jeg i tillegg fikk klæsja på litt ujevnt endte jeg opp med noen hvite FLEKKER som ikke er hummerrøde og flasser. Lekkert. Hadde tenkt å gå i skjørt i dag, men så oppdaga jeg at leggene mine fortsatt er usjarmerende knallrosa. I fail.

Oda da, du er alltid sjarmerende og heit. :D

Beccafe, sjekk på Vinmonopolets hjemmesider og finn polet som er nærmest deg.

Jeg fant ut at Orkangers eneste pol har åpent i morgen, men da bare til tre eller noe, så jeg regner med å dra i dag.

Mer bekymra for hvor lenge helsekost-sjappene er åpne, jeg trenger mer te. :p

Cointreau smaker helt jævlig bittert.

Jeg klarer det ikke lenger.

Kan ha noe med at det var det første jeg drakk av sprit, da onkel tilbød meg en smak og jeg shotta glasset hans i en alder av 11-12 år.

Og at jeg senere brukte det som blandevann, samt blanda 33/33/33 med det, Drambuie og Fanta.

Ah, å være ung og dum igjen.

Lenke til kommentar

Cointreau er veldig godt til kaffe.

inb4 du er en 70 år gammel dame.

Cointrau er godt i latterlig mange drinker. Og alene. Og i kake. Og alene. Og i GELESHOTS AV FUZZY NAVEL SOM JEG SKAL LAGE PÅ TORSDAG.

Oda da, du er alltid sjarmerende og heit. :D

Beccafe, sjekk på Vinmonopolets hjemmesider og finn polet som er nærmest deg.

Jeg fant ut at Orkangers eneste pol har åpent i morgen, men da bare til tre eller noe, så jeg regner med å dra i dag.

Mer bekymra for hvor lenge helsekost-sjappene er åpne, jeg trenger mer te. :p

Te kjøper man på nettet.

Edit: Nei, jeg vil helst ha ferskenschnaps og sitrusvodka, ingen kreativ miksing når man prøver å lage voksen-geleshots for første gang.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Finner du ei side som selger te med kamille og spearmint, er du for all evighet min heltinne i tillegg til å være en fantastisk fe. =D

For den kjøpte jeg i USA og har måttet få familien til å sende meg i posten, men når de flytter, antar jeg det vil være slutt for meg og favoritt-teen min.

Derfor kjøper jeg en på ei helsekostsjappe som heter Sweet Chamomille som etter 15 år med å lære meg til å like te endelig fikk meg hekta.

Lenke til kommentar

Huh. Trodde Etsy var for hjemmelagde greier som kniplinger og slikt. Ja ja, får sjekke Etsy da. :)

For ingen av te-sidene jeg finner når jeg googler sender teen til Norge. Ellers så er de utsolgt. Eller svindyre. $30 for en boks med 20 teposer. I all verdens land og rike.

edit: Hva slags utstyr trenger jeg om jeg ikke skal ha pose-te? :p

Jeg har hittil klart meg utmerket med den gamle kaffikjelen som jeg koker vann i, stor kopp med en tepose oppi som jeg trekker i 4-5 minutter, teposeklemmer til å klemme mer herlighet ut av posen og en dæsj sukker i, røre rundt og storkose seg med, men åssen gjør man det med teblader uten pose? :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...