Kea Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva ville han? Han ville bare svare på noen spørsmål jeg spurte i emailen jeg sendte ham sist fredag. Men siden jeg var i halvsøvne da han ringte fikk jeg bare med meg halvparten av det han sa, og nye spørsmål dukket opp i hodet mitt etter at han hadde lagt på. Så jeg måtte jo ringe tilbake. Litt flaut egentlig. har du en advokat? Ja, hvorfor skulle jeg ikke det? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Synd at jeg skal jobbe 8 timer i en butikk uten vinduer på en dag som denne. Tro meg, det er verre å jobbe med vinduer Jeg satt åtte timer i går med ansiktet mot vinduer der det var sol og folk gikk i shorts og t-skjorter. Jeg tror folk kjøpte is kun for å være slem mot meg. Skal ned i dag igjen, og i morgen, og lørdag <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 SHORTS OG SKJORTE PÅ JOBB FUCK YEAH MOTHERFUCKERS. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 God morgen, kjære kaféister! I dag er en flott, flott dag. Det er jeg helt enig i Skal til Drammen og hente kjæresten min, som kommer med toget fra Kristiansand, og så bærer det hjem til foreldrene mine igjen for å feriere resten av påska også Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Liker det... gikk i shorts og poloskjorte i hele går. Det var digg! Vurderer shorts selv når jeg skal på jobb. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hyysj. Jeg sitter med en glovarm ovn som ikke er mulighet for å ta av + en genser og langbukse. it is lovely. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Her er ytterdør og samtlige vinduer åpne, det lukter nyvasket og jeg sitter i knebukse og tskjorte og mumser ristet brød med brunost. Ble plutselig bråsommer her ! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Får faen ikke feltsenga inn i trekket sitt igjen! FUUUUUUUUUUUUUUck 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hyysj. Jeg sitter med en glovarm ovn som ikke er mulighet for å ta av + en genser og langbukse. it is lovely. Dum nok til å ikke lære fra gårsdagen så får du bare ha det så godt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 I dag skal jeg på posten. Hente ut filmer til påsken, woho. I dag skal jeg være ti timer på posten. Woho. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 I dag skal jeg kanskje innom polet og så skal jeg spille Portal 2 ut av milde helvete! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 I dag skal jeg sannsynligvis innom polet for å hamstre vin til påsken, slik at formen blir enda mer fin. Så skal jeg finne meg 25 meter billig TP-kabel slik at jeg kan game stabilt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 I dag skal jeg på posten. Hente ut filmer til påsken, woho. I dag skal jeg være ti timer på posten. Woho. Jeg har hentelapp, trenger ikke mer enn det nei? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Du trenger ikke det en gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 I dag skal jeg sitte her og irritere meg over at MP3-spilleren min er ødelagt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Påskeegg + Portal 2 = WIN. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har hentelapp, trenger ikke mer enn det nei? Ikke hvis det er en vanlig servicepakke. Evt. legitimasjon hvis den er rekommandert/sendt med personlig utleveringsbevis, men det regner jeg med du har på deg uansett. Husk å smile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg