Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg tenke meg. Sikkert greit å ha i ei gryte hvis nøden er stor.

Jeg veit, jeg veit! På tross av at jeg ikke har noe liv!

Og folk sier det er en ulempe med lemenår. Da må du begynne å henge her! Her er det alltid liv. Ihvertfall for min del, så lenge batteriet holder.

Pokey: Jeg vil ikke tenke på hva slags jentevenner du har.

Det var vel en referanse til mine jentevenner egentlig. Noen andre enn de som kom med gaven da, ellers hadde jeg vært skeptisk.

Lenke til kommentar

Skummelt...

Ja, vi bør egentlig opprette statlige roadkillfrysere i tilfelle en apokalypse av noe slag.

MEN: Nå er det natta for små piker som har dobbel låsevakt i morra. Bwah. Vi prates. Oppfør dere!

Söv gödt.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Burde jeg slå til?

Patrick Chan

Hang Seng Bank Ltd

Hong Kong.

Muligheten kommer, men nеr ...... Dette er ikke spam!

Good Day,

Jeg jobber med Hang Seng Bank, mitt navn er Patrick Chan, og jeg fikk din profil mens insearch for den rette personen som passer denne transaksjonen, og kan vжre av

asisstance i denne transaksjonen der hvis du er intrested og alvorlige vi skal gjennom i lшpet av dager.

Fшr de amerikanske og irakiske krig vеr klient Oberst Sadiq Uday som var med irakiske styrker og ogsе forretningsmann, gjorde en nummerert fast depositum for 18 kalendermеneder,

med en verdi pе Nineteen millioner fem hundre tusen amerikanske dollar bare i min branch.Upon modenhet flere merknader ble sendt til ham, selv under

krigen som startet i 2003. Igjen etter krigen en annen melding ble sendt, og fremdeles ingen respons kom fra ham. Vi senere fant ut at

Oberst sammen med sin kone og eneste datter hadde blitt drept under krigen i en bombe eksplosjon som rammet deres hjem.

Etter nжrmere undersшkelse ble det ogsе oppdaget at oberst Sadiq Uday ikke oppga noen pеrшrende i sin offisielle papirer inkludert papiret

verk av ham bankinnskudd. Og han ogsе betrodd meg sist han var pе kontoret mitt som ingen andre enn meg visste om hans innskudd i banken min. Sе, Nineteen

millioner fem hundre tusen United State dollar er fortsatt ligge i banken min, og ingen vil noen gang komme frem е kreve det. Det som plager meg mest er at

henhold til lovene i landet mitt pе utlшpet 7 еr midlene vil gе tilbake til eierskap til Hong Kong regjeringen hvis ingen gjelder

kreve midler. Mot denne bakgrunn, er mitt forslag til deg at jeg vil like deg som en utlending е stе som de pеrшrende til oberst Sadiq Uday sе

at du vil kunne motta hans midler.

Modaliteter:

Jeg vil du skal vite at jeg har hatt alt planlagt ut slik at vi skal komme ut vellykket. Jeg har en advokat som vil forberede de nшdvendige

dokument som vil tilbake du opp som pеrшrende til oberst Sadiq Uday, alt som kreves fra deg pе dette stadiet er for deg е gi meg med din

Full Navn og adresse slik at advokat kan begynne jobben sin. Etter at du har gjort de pеrшrende, vil advokat ogsе fylle i for krav pе

dine vegne og sikre den nшdvendige godkjenning og skifterett i din favшr for flyttingen av midlene til en konto som vil bli gitt av you.There

er ingen risiko involvert i det hele tatt i denne saken, som vi skal vedta en legalisert metode og advokat forbereder alle nшdvendige dokumenter.

Vжr forsшke е observere ytterste skjшnn i alle saker vedrшrende dette problemet. Nеr midlene er overfшrt til din bankkonto nominert

vi skal da dele i forholdet 60% for meg, 40% for deg.

Skulle du vжre interessert kan du sende meg din,

1, Full navn,

2, Yrke

3, private telefonnummer,

4, nеvжrende bostedsadresse,

Via E-post: [email protected]

Og til slutt etter at jeg skal gi deg mer detaljer om denne transaksjonen.

Ditt tidligst svar pе dette brevet vil bli verdsatt.

Vennlig hilsen

Patrick Chan.

[email protected]

Lenke til kommentar

Har nettopp sett filmen som havner som nr. 2 på min 'kjedelige filmer' liste. På nr. 1 er det en sånn 'kunst' film hvor en dude sto og hoppa på et stupebrett i en time eller noe, nr. 2 som jeg nettopp så var the blair witch project. Det er morsommere å være hos legen enn å se den filmen. De krengla alt for mye, og jeg ble irritert på dem alle. Og slutten var grusom. *Klage over hvor dårlig filmen var*

Og så merker jeg at sommeren er her, sola varmer opp her hele dagen og det blir aldri kjølig igjen så jeg holder på å svette ihjel.

Unnskyld, den kjedelige filmen og plagsomme vermer gjør meg også kjedelig og plagsom.

Lenke til kommentar

Digg å ta igjen litt tapt søvn i en god seng, samt få døgnrytmen tilbake på plass. Føler seg så mye mer opplagt. :D

Har nettopp sett filmen som havner som nr. 2 på min 'kjedelige filmer' liste. På nr. 1 er det en sånn 'kunst' film hvor en dude sto og hoppa på et stupebrett i en time eller noe, nr. 2 som jeg nettopp så var the blair witch project. Det er morsommere å være hos legen enn å se den filmen. De krengla alt for mye, og jeg ble irritert på dem alle. Og slutten var grusom. *Klage over hvor dårlig filmen var*

Og så merker jeg at sommeren er her, sola varmer opp her hele dagen og det blir aldri kjølig igjen så jeg holder på å svette ihjel.

Unnskyld, den kjedelige filmen og plagsomme vermer gjør meg også kjedelig og plagsom.

Jeg er helt enig med deg.

Blair Witch Project er en fantastisk kjedelig film.

Eksisterer ikke skummel i det hele tatt, jeg irriterte meg så mye gjennom dette patetiske forsøket på å være skummel første gang jeg så den, at jeg gikk før filmen var ferdig.

Har blitt "tvunget" til å se den (og oppfølgeren) igjen i ettertid, og de eneste andre gangene jeg har gjespa så mye av en film, var ... Vel, vi skal ikke gå inn på det når jeg tenker meg om, for da blir jeg vel uthengt som ufølsom og dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...