Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Komle/Raspeballer med salt kjøtt, vossakorv og kålrotstappe fra Fjordland. Lett å lage, lett å like. Et godt forslag. Fjordland er min beste venn. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noen her som har peil på fly? Eller nærmere sagt hva man kan ha med seg på fly? Skal nemlig til England i morgen og har veldig lyst til å ha med longboardet på en drøy meter. Er det mulig å ta det med som håndbaggasje eller noe? Flyr med RyanAir hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Noen her som har peil på fly? Eller nærmere sagt hva man kan ha med seg på fly? Skal nemlig til England i morgen og har veldig lyst til å ha med longboardet på en drøy meter. Er det mulig å ta det med som håndbaggasje eller noe? Flyr med RyanAir hvis det hjelper. Bare ett kolli håndbagasje per passasjer (inkludert spedbarn) med en vekt på opptil 10 kg med en størrelse på 55 cm x 40 cm x 20 cm tillates. (håndveske, dokumentmappe, bærbar PC, handleposer, kameraer osv.) må pakkes i ett kolli håndbagasje. Ekstra / for stor håndbagasje blir avvist ved ombordstigningsgaten, eller blir plassert i flyselskapets varetekt hvor dette er mulig, for en avgift på £ 35/€ 35. Hvis du er usikker, kan du snakke med bagasjedropp-skranken før du går gjennom sikkerhetskontrollen. Tatt fra Ryanair.com. Endret 18. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Okei, noemn idèer folkens? Hva gjør fire stykker i midten av tjueårene i en park i mørket? Var der i sånn 10-15 min, kjørte lengre opp i parken enn det som egentlig er lov, derfor jeg fikk det med meg. Det at parken er nærmeste nabo er også relevant. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kanskje gruppevoldtekt, en slags ofring, dophandel, væpnet ran eller prostitusjon. Evt. så er de bare ute å lufter seg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hva så det ut til at de gjorde? Ruser seg eller bare slapper av kanskje? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 On another topic: Hva skal Hansern ha til middag i morgen? Trenger noe som metter lenge (les: noe som inneholder kjøtt eller fisk) og som er relativt lett å lage i og med at jeg ikke starter med helstekt tapir når jeg kommer hjem fra jobb dessverre. HIT ME NOW. Skuffende som faen at kun Coa stiller opp med forslag! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Vet ikke, er grisemørkt, og det så ikke ut til at de hadde noe lyskilde med seg Å gå å lufte seg i denne lille parken er teit, og så de ikke i lysene oppover veien som går i parken, så tror de holdt seg på ett sted i mørket. Dophandel og væpnet ran er vel lite sannsynlig når alle kom fra og gikk tilbake til den samme bilen? Da kunne de jo bare gjort det i bilen Meh, nysgjerrige meg, men var litt rart, ikke noe latter eller indikasjon på at de hadde det kjempegøy og lekte småbarn i mørket på lekeplassen med andre ord Kylling er alltid et godt alternativ. I alle sine former. Endret 18. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) On another topic: Hva skal Hansern ha til middag i morgen? Trenger noe som metter lenge (les: noe som inneholder kjøtt eller fisk) og som er relativt lett å lage i og med at jeg ikke starter med helstekt tapir når jeg kommer hjem fra jobb dessverre. HIT ME NOW. Skuffende som faen at kun Coa stiller opp med forslag! Et par selvlagde og personlige hamburgere. Endret 18. april 2011 av Aleks Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hmmmmm, Karbonader inneholder kjøtt. Kast på egg og bacon og så har du et helt måltid. Eller så kan du teste ut ferdigpizza. Kanskje burger frister? det metter og tar ikke særlig lang tid å lage? Wraps? Nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Takk for tips. Wraps er en het kandidat, pizza gidder jeg ikke i morgen og har aldri vært en sucker for burgere egentlig. Kylling er godt da. Kyllingwraps muligens. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg trenger deres hjelp med enda et spørsmål. Jeg ringer 1-800-DNFK i kveld nemlig. (dnfk support hotline number). DILEMMA: Nå skal jeg innlemme dere i Hanserns psykotiske verden fylt av rutiner. Jeg slutter på jobb 1700, og tar trikken som går 1705 hjemover. Når jeg da går av hjemme er det en post-terminal og et vinmonopol på CC Vest, jeg fikk hentelapp i posten i går samt jeg burde dratt til vinmonopolet. Problemet er at jeg også burde ha klippet meg (Lycan, Vowels og andre som så meg i helgen kan bekrefte at håret er alt for langt). Det finnes en frisør eller to på CCVest, men alt for dyre. Koster 750,- for en klipp og jeg har lyst til å gjøre dette hos en tyrker eller to i sentrum og det rekker jeg ikke hvis jeg skal hente ut pakken og dra på polet. Jeg vil heller ikke sitte i kø hos en drop-in frisør. Er det noe jeg hater så er det kø. Tror kanskje det kan være mye kø på frisører på onsdag, hva tror dere? Er vinmonopolet og posten åpen på onsdag? Endret 18. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hm. JEG kan bekrefte at håret er for langt? Skjærtorsdag er en helligdag, dvs at polet er stengt onsdag. Jeg vil booket hos en tyrker på torsdag, brukt morgendagen til post + pol. To dager til tåler du. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) On another topic: Hva skal Hansern ha til middag i morgen? Trenger noe som metter lenge (les: noe som inneholder kjøtt eller fisk) og som er relativt lett å lage i og med at jeg ikke starter med helstekt tapir når jeg kommer hjem fra jobb dessverre. HIT ME NOW. Du kan gjøre som Aleks, flå en lemen og steke den i panna. Edit: Takk for hjelpa Hansern, ser ut til jeg ikke får med longboarded med mindre jeg sender det som sånn spesial greie. Endret 18. april 2011 av DevilFish Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 On another topic: Hva skal Hansern ha til middag i morgen? Trenger noe som metter lenge (les: noe som inneholder kjøtt eller fisk) og som er relativt lett å lage i og med at jeg ikke starter med helstekt tapir når jeg kommer hjem fra jobb dessverre. HIT ME NOW. Du kan gjøre som Aleks, flå en lemen og steke den i panna. Edit: Takk for hjelpa Hansern, ser ut til jeg ikke får med longboarded med mindre jeg sender det som sånn spesial greie. Artig med rare blikk i fra deg og moren din når dere svippet innom ja. Eskil tok en bit han og faktisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Seriøst, Aleks? Lemen? Det var en gave i fra noen jenter om det gjør saken bedre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) JEG TRYKTE BARE PÅ "POST" ÉN GANG. Endret 18. april 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hahaha, what. Var den død allerede? Åssen smakte det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Den var dau ja, de hadde til og med tatt seg bryet med å pakke den inn. De fikk litt ubehagelige ansikter når jeg begynte å klemme og riste på pakken. Smakte kjøtt med en spesiell ettersmak. Ikke kjempe godt, men det smakte ikke vondt. Du er her forresten alt for sjeldent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg