Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå så jeg den bare i 2D, men jeg var fornøyd med det jeg så. Kanskje bare fordi jeg ikke ser alt med et kritisk øye. :) Det med Inception var bare dårlig research og feilinformasjon i fra min side. :)

Jeg ser bare ikke hvordan noe som så åpenbart er CGI, og attpåtil ser ut som en Disney-film, kan passere som "fin natur". Hero og Ringenes Herre har fin natur; Avatar har langt-fra-fotorealistisk grafikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå så jeg den bare i 2D, men jeg var fornøyd med det jeg så. Kanskje bare fordi jeg ikke ser alt med et kritisk øye. :) Det med Inception var bare dårlig research og feilinformasjon i fra min side. :)

Jeg ser bare ikke hvordan noe som så åpenbart er CGI, og attpåtil ser ut som en Disney-film, kan passere som "fin natur". Hero og Ringenes Herre har fin natur; Avatar har langt-fra-fotorealistisk grafikk.

Klart Ringenes Herre blir overlegen i forhold til CGI, men jeg var fornøyd med det som ble gjort i Avatar. I tillegg til hvordan naturen var bygd opp der, men det blir en helt annen diskusjon. :)

post-125636-0-56274200-1303152202_thumb.jpg

Når vi prater om natur i film, har du sett på det som er ute så langt av Game of Thrones? Så noen klipp av det på Filmbonanza i går og det virker veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Du bør innrømme at den fenger.

Tørr ikke å høre på den. :ph34r:

Game of Thrones er et dynastisk karakterdrama forkledt som fantasy. Og forkledningen er ikke påtrengende heller. Tror de fleste som ikke er fullstendig allergiske mot kostymedrama vil like serien.

Så at første episode er ute nå. Blir vel å se den med noen ostesmørbrød i kveld. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

FAN! Håper jeg ikke er fucked! :O

Jeg og en random chick fra skolen hadde et ons (i dag).

Så trur jeg at jeg kan ha sølt litt med stuffet utfor kondomen, eller var dette bare hennes greier? ANGST!

Lenke til kommentar

Når vi prater om natur i film, har du sett på det som er ute så langt av Game of Thrones? Så noen klipp av det på Filmbonanza i går og det virker veldig bra. :)

Jepp, første episode er sett. Pene saker, som alltid fra HBO.

Gleder meg! Har du lest bøkene eller virker det som en serie man kan like uten å ha lest de? HBO er konge. Holder på med In Treatment nå som har vist seg å være veldig interessant. :)

Lenke til kommentar

FAN! Håper jeg ikke er fucked! :O

Jeg og en random chick fra skolen hadde et ons (i dag).

Så trur jeg at jeg kan ha sølt litt med stuffet utfor kondomen, eller var dette bare hennes greier? ANGST!

Kult, grattis med å bli far.

Hva skal ungen hete?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Gleder meg! Har du lest bøkene eller virker det som en serie man kan like uten å ha lest de? HBO er konge. Holder på med In Treatment nå som har vist seg å være veldig interessant. :)

Vel, siden det er en dyr, dyr produksjon må de innrette seg mot et så bredt publikum som mulig, så det skal ikke være noe problem. Det gir kanskje en liten ulempe til å begynne med, siden piloten er veldig fullstappet og kompakt, men det kommer seg sikkert etter hvert.

Lenke til kommentar

Vel, siden det er en dyr, dyr produksjon må de innrette seg mot et så bredt publikum som mulig, så det skal ikke være noe problem. Det gir kanskje en liten ulempe til å begynne med, siden piloten er veldig fullstappet og kompakt, men det kommer seg sikkert etter hvert.

Forståelig at det blir sånn i starten, men da har det en tendens til å bli mer spennende om man kommer inn i det. Gleder meg. :)

Du bør innrømme at den fenger.

Tørr ikke å høre på den. :ph34r:

Synd.

Hørte på starten nå, kjente jeg ble kvalm. Denne fenger bedre i min munn. :)

http://open.spotify.com/track/3OOFEF20WqtsUPcRbPY3L7

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...