Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste jeg ikke hva jeg gikk til da jeg så den, og var nok mer i humør for noe med mer handling, men den var bra uansett.

Det er ikke sånn at noe må eksplodere for at det skal kunne kalles handling.

Aleks traff ganske bra, selv om begrunnelsene var fjerne.

Hva var det du syntes var fjernt? :)

Lenke til kommentar

Jeg er veldig oppmerksomhetshore idag såe..

Bursdaaaaag ! :fun:

*feire med is og kake*

Ironisk nok feirer de bursdag med kake på Cæsar atm.

Ha-ha.

Hadde du kommet hit, hadde jeg bakt deg pannekakekake. :D

Du får finne en billig leilighet til meg som er nærmere deg da! :wee:

Lenke til kommentar

Vel, det hadde blitt litt langt for deg å pendle fra Orkanger til Steinkjer for å jobbe, tror du ikke? :p

Ah du er der ja.. tenke sånn på guldbergaunet jeg da :p

Kommer tilbake dit for å levere bachelor og ta noen siste fester med deg. :p

Ja, må være her natt til 1.mai :D Har tilogmed ordnet meg fri fra jobb, og er første helga etter idag at jeg kommer meg ut :D

Lenke til kommentar

At Avatar skal ha "bra filming og fin natur"; den så ut som et kjipt dataspill. At Inception skuffet fordi du trodde den skulle handle om lucid dreaming (hvorfor i alle dager skulle noen tro det?).

Jeg har ikke fått for meg at Avatar er annet enn masse farger, og fint lite annet. Derfor har jeg ikke hatt noe interesse av å se den enda. Tror Avatar i 3D + LSD er en interessant måte å ta livet av seg selv med overdose av impulser.

Jeg forsto heller ikke helt det med lucid dreaming i Inception, for jeg fikk aldri for meg at den hadde noe med det å gjøre før jeg så den.

Lenke til kommentar

At Avatar skal ha "bra filming og fin natur"; den så ut som et kjipt dataspill. At Inception skuffet fordi du trodde den skulle handle om lucid dreaming (hvorfor i alle dager skulle noen tro det?).

Nå så jeg den bare i 2D, men jeg var fornøyd med det jeg så. Kanskje bare fordi jeg ikke ser alt med et kritisk øye. :) Det med Inception var bare dårlig research og feilinformasjon i fra min side. :)

jeg fikk aldri for meg at den hadde noe med det å gjøre før jeg så den.

Og etter du så den? Den hadde ingenting med bevisst drømming å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...