SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Da antar jeg at jeg kommer til å elske filmen. Jeg har vel fått for meg at jeg aldri er enig med deg, Lord Britface Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Lurer på om jeg klarer å innbille meg at jeg er på speed slik at jeg holder meg våken uten problemer i noen timer til. Turen ut i friskluft hjalp bare der og da, samt noen minutter etter at jeg kom inn. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Da antar jeg at jeg kommer til å elske filmen. Jeg har vel fått for meg at jeg aldri er enig med deg, Lord Britface Hm, interessant. Hva synes du om: Avatar The Social Network Inception How I Met Your Mother Community The Office US Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hm, interessant. Hva synes du om: Avatar - Ikke sett The Social Network - Ikke sett Inception - God film How I Met Your Mother - Sett samtlige episoder, grei underholdning. Community - aldri sett The Office US - Ikke sett, men liker det sikkert ikke. Hva får du ut av disse svarene? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Fint lite, egentlig, med så få treff. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Starte ny playthrough på New Vegas med hardcore mode, Y/N? (etter Portal 2, sjølvsagt.) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Er vi i alle fall uenige om Inception og HIMYM? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hm, interessant. Hva synes du om: Avatar Pochahontas i 3d The Social Network Ganske bra, noe kjedelig med 95% dialog Inception Veldig bra, den må sees. How I Met Your Mother Liker det så langt, ikke sett så veldig mange episoder enda Community N/A The Office US N/A Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Er vi i alle fall uenige om Inception og HIMYM? Vanskelig å si, siden jeg synes Inception er helt OK, og at HIMYM hadde noen gode sesonger. Det interessante lå i hvordan du ville rangere valgene opp mot hverandre, siden det er ingenting direkte dårlig der, men likevel én klar stand out i hver kategori. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 En rangering blir jo litt vanskelig da jeg ikke hadde noe spesiell kjenskap til flere enn en i hver kategori. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 The Social Network Ganske bra, noe kjedelig med 95% dialog Hvis du virkelig ser på "mye dialog" som legitimt kritikk av et drama bør du revurdere synet du har på film. Og TSN hadde ikke spesielt mye dialog engang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Avatar - Masse bra filming og fin natur, og god underholdning. Sterk 7/10 The Social Network - Veldig interessant, har stilt meg spørsmålet om hvor mye den er basert på en sann historie da, må undersøke det. Inception - Skuffende, mye fordi jeg forventet en film om lucid dreaming, men fikk noe helt annet. Men det var interessant. How I Met Your Mother - Gikk lei i sesong 4 eller noe, ble for mye av det samme. Og jeg følte Friends hadde gjort det før, bare bedre. Community - Ikke sett. The Office US - Ikke sett. Endret 18. april 2011 av Aleks Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg visste jeg ikke hva jeg gikk til da jeg så den, og var nok mer i humør for noe med mer handling, men den var bra uansett. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg visste jeg ikke hva jeg gikk til da jeg så den, og var nok mer i humør for noe med mer handling, men den var bra uansett. Det er ikke sånn at noe må eksplodere for at det skal kunne kalles handling. Aleks traff ganske bra, selv om begrunnelsene var fjerne. Endret 18. april 2011 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg visste jeg ikke hva jeg gikk til da jeg så den, og var nok mer i humør for noe med mer handling, men den var bra uansett. Det er ikke sånn at noe må eksplodere for at det skal kunne kalles handling. Aleks traff ganske bra, selv om begrunnelsene var fjerne. Det er vel heller ikke slik at alle andres meninger er feil, bare fordi de ikke ligner på dine? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Husk hvem du prater med nå, Bjørn. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det er vel heller ikke slik at alle andres meninger er feil, bare fordi de ikke ligner på dine? For en destruktiv hippieholdning. En posisjon blir ikke på magisk vis mindre kritikkverdig bare av at noen oppriktig "mener" at den er korrekt. Hvis jeg noen gang anklager Ulysses for å ha for lite handling både forventer og håper jeg at noen utfordrer meg på det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Husk hvem du prater med nå, Bjørn. Fair enough Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg er veldig oppmerksomhetshore idag såe.. Bursdaaaaag ! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hva skjer med posten egentlig? "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2011 20:04 0024 OSLO " Og fire dager er nå gått, og jeg har enda ikke fått noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg