Diskutert Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 That's what she said! Herregud, sett på The Office i snart tre strake dager. Bare litt påvirket. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 That's what she said! Herregud, sett på The Office i snart tre strake dager. Bare litt påvirket. Ut ifra denne posten klarer jeg å finne ut følgende; The Office forstår ikke hvordan man bruker "That's what she said!". 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Stikker til Vowels om et par min, snakkes. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Halp! Jeg vil se film, og har noen å velge i som jeg ikke har sett enda. 1. Shaolin 2. Megamind 3. Due Date 4. Black Swan 5. Harry Potter and the deathly hallows part 1 Jeg har ingen sjanger jeg vil se heller enn noe annet, men jeg klarer liksom ikke bestemme meg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg vil anbefale Due Date. Nå har jeg kun sett to av filmene i listen da (den andre er HP). Men Due Date er ihvertfall bra. Zach Galifianakis er jo win. Er ikke spesielt fan av Harry Potter-filmene jeg, men det er vel kun fordi jeg har lest bøkene. The Deathly Hallows var... skuffende. Som forventet, egentlig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Glemte påskeegget mitt i vinduskarmen i påskesola i dag...ble et fint massemord da egget består 90% av sjokolade harer..stakkars harer, drept av sola.. </3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Black swan! men vent til i kveld. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 . Zach Galifianakis er jo win. Dette tenkte jeg også. Men igjen; Shaolin har Jackie Chan og kampsport, hvilket også er win. Megamind er Dreamworks, og det er win. Black Swan er, så vidt jeg har skjønt, total mindfuck og det er win. I'm in a pickle Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) MEGAMIND! Såg den senest igår og den var superb Edit: FISTPUMP! Endret 18. april 2011 av MrLuni Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Black swan! men vent til i kveld. Kanskje jeg kan se den i kveld og noe annet nå? MEGAMIND! Såg den senest igår og den var superb Edit: FISTPUMP! Da var Megamind utelukka. Hvorfor? Fistpump. Du kan kose deg med at du nå har gjort så jeg aldri skal se den filmen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Halp! Jeg vil se film, og har noen å velge i som jeg ikke har sett enda. 1. Shaolin 2/5 2. Megamind 2/5 3. Due Date 1/5 4. Black Swan 4/5 5. Harry Potter and the deathly hallows part 1 4/5 Jeg har ingen sjanger jeg vil se heller enn noe annet, men jeg klarer liksom ikke bestemme meg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Lord Britface; Er det sånn å forstå at du ikke liker teite komedier, og det er derfor du setter Due Date så langt nede, eller ér det faktisk en så dårlig film? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Black Swan er en jentefilm. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Black Swan er en jentefilm. Du har bare sett trailere og ikke filmen, antar jeg? 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Lord Britface; Er det sånn å forstå at du ikke liker teite komedier, og det er derfor du setter Due Date så langt nede, eller ér det faktisk en så dårlig film? SnittLeif, Due Date er virkelig ingen dårlig film. Det er en av få komedier jeg faktisk har LEDD av. Altså, jeg ler så sjeldent av filmer at når jeg først gjør det da er de virkelig bra. Du BØR så absolutt se den. Jeg likte den faktisk så godt at jeg så den to ganger på én helg. Noe som også er sjeldent. Lol. Endret 18. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Black Swan er en jentefilm. Du er en jentefilm. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Black Swan er en jentefilm. Du er en jentefilm. Takk, Sjur. This actually made me lol. Therawyn; Jeg vipper veldig mot Due Date egentlig, siden jeg liker teite komedier og godeste Galifianakis (tror ikke jeg fikk til den) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Mission accomplished. Jeg dro en lol selv, men jeg er overtrett fra helvete. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Lord Britface; Er det sånn å forstå at du ikke liker teite komedier, og det er derfor du setter Due Date så langt nede, eller ér det faktisk en så dårlig film? Den er enkelt og greit ræva. Og jeg har ikke noe imot Road Trip og Old School av samme regissør, så problemet ligger ikke i at jeg ikke tåler sjangeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg