Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halp!

Jeg vil se film, og har noen å velge i som jeg ikke har sett enda.

1. Shaolin

2. Megamind

3. Due Date

4. Black Swan

5. Harry Potter and the deathly hallows part 1

Jeg har ingen sjanger jeg vil se heller enn noe annet, men jeg klarer liksom ikke bestemme meg :p

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Due Date. Nå har jeg kun sett to av filmene i listen da (den andre er HP). Men Due Date er ihvertfall bra. Zach Galifianakis er jo win. :wee:

Er ikke spesielt fan av Harry Potter-filmene jeg, men det er vel kun fordi jeg har lest bøkene. The Deathly Hallows var... skuffende. Som forventet, egentlig.

Lenke til kommentar

Black swan! men vent til i kveld.

Kanskje jeg kan se den i kveld og noe annet nå? :wee:

MEGAMIND! Såg den senest igår og den var superb :D

Edit: FISTPUMP!

Da var Megamind utelukka.

Hvorfor? Fistpump.

Du kan kose deg med at du nå har gjort så jeg aldri skal se den filmen :)

Lenke til kommentar

Lord Britface; Er det sånn å forstå at du ikke liker teite komedier, og det er derfor du setter Due Date så langt nede, eller ér det faktisk en så dårlig film?

SnittLeif, Due Date er virkelig ingen dårlig film. Det er en av få komedier jeg faktisk har LEDD av. Altså, jeg ler så sjeldent av filmer at når jeg først gjør det da er de virkelig bra. Du BØR så absolutt se den. Jeg likte den faktisk så godt at jeg så den to ganger på én helg. Noe som også er sjeldent. Lol.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Lord Britface; Er det sånn å forstå at du ikke liker teite komedier, og det er derfor du setter Due Date så langt nede, eller ér det faktisk en så dårlig film?

Den er enkelt og greit ræva. Og jeg har ikke noe imot Road Trip og Old School av samme regissør, så problemet ligger ikke i at jeg ikke tåler sjangeren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...