Kea Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Ja, skal nok det, Sjur. Bare venter på svar fra advokaten om jeg kan reise når det passer meg eller om jeg må vente til papirene er i orden. Kan like greit gjøre forberedelser mens jeg venter. Butikker? Vet ikke hvordan det er der du er, men butikker her i området tendenserer til å ha et lass med banankasser til overs Neon som tilfeldigvis vet hvor man kan få tak i tomme pappkartonger?Du kan gå på hvilken som helst daglivarebutikk og spørre etter banankasser. Okei, da får jeg stikke på butikken og spør... *grøss* Takk for tipset. Endret 18. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kan ich habe eine pappkassen bitte? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Hahaha, det der er så feil som det går an å bli. Men om jeg noen gang føler behov for å bli sett rart på av fremmede folk skal jeg si fra. Endret 18. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Woo! Da skal jeg dra sørvestover og møte deg. =D Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Du bor ikke tilfeldigvis i Tromsø? Nei, "sjøøølveste Naaaarvik"! Og nei, er ikke Narvikværing. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Woo! Da skal jeg dra sørvestover og møte deg. =D Yay! Skal si fra når jeg reiser da. Uff, jeg må visst vente til i morgen med å gå på butikken og hente esker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Woohoo! Hvem vet, kanskje jeg flytter til Bergen til høsten. Da vil det i så fall bli enklere for meg å møte deg. Isj da. Jeg håper jeg ikke må vente til i morgen før jeg kommer meg på butikken. Jeg er lei gamle cornflakes fra i fjor. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Er det bare å hente? Endret 18. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Sitter her med en 12 dager gammel kattunge i armene, en mandag har aldri vært så fantastisk før Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Woohoo! Hvem vet, kanskje jeg flytter til Bergen til høsten. Da vil det i så fall bli enklere for meg å møte deg. Isj da. Jeg håper jeg ikke må vente til i morgen før jeg kommer meg på butikken. Jeg er lei gamle cornflakes fra i fjor. Til Bergen sier du? Hadde vært kos, siden jeg mest sannsynlig skal flytte dit selv en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ja, vurderer det. Hadde vært maks kos. Masse trivelige folk der. Og en av mine beste venner flytter antageligvis tilbake dit når han er ferdig på Steinkjer. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Nå har jeg snart gått åtte timer uten mat. Vet ikke helt hvor lenge jeg gidder å finne meg i dette. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ja, vurderer det. Hadde vært maks kos. Masse trivelige folk der. Og en av mine beste venner flytter antageligvis tilbake dit når han er ferdig på Steinkjer. Det skal være visst. Har jo halve slekta til pappa i Bergen også, som jeg så vidt har kontakt med nå for tiden. Så hadde vært koselig ja. Dessuten bor en veldig god venn av meg i Bergen også. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Shit. Du veit du har hørt for mye på Radioresepsjonen når du holder på å besvare bestemors mas med "Skal jeg skyte deg i ansiktet med pistol?". Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Shit. Du veit du har hørt for mye på Radioresepsjonen når du holder på å besvare bestemors mas med "Skal jeg skyte deg i ansiktet med pistol?". Familien din hører vel på RR hele gjengen, så de hadde vel tatt referansen? Lulz. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Bestemora mi er ikke helt der enda. Dessverre. Jeg liker hvordan hun klarer å insinuere at jeg ikke er glad i faren min fordi jeg ikke så at tv-en trengte å tørkes støv av. Hun har et eget talent for sånt. Det siste døgnet har jeg bl.a. også støvsugd og vaska rommet til lillebroren min på kommando fra henne - hun hadde selv tatt seg den friheten å vaske og tørke støv på MITT rom mens jeg var i utlandet. Det "sømmer seg ikke for unge damer" å ha støv og rot (!!!!!!!!) på rommet sitt, visstnok, og jeg bør skamme meg. Bruttern er jo bare en gutt, stakkar, så han kan ikke noe for det. Hvis hun hadde hørt på RR hadde hun nok kalt meg ei bikkje fra helvete. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Shit. Du veit du har hørt for mye på Radioresepsjonen når du holder på å besvare bestemors mas med "Skal jeg skyte deg i ansiktet med pistol?". Familien din hører vel på RR hele gjengen, så de hadde vel tatt referansen? Lulz. Hold kjeft a din BIKKJE FRA HELVETE! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Shit. Du veit du har hørt for mye på Radioresepsjonen når du holder på å besvare bestemors mas med "Skal jeg skyte deg i ansiktet med pistol?". Du vet at du har hørt for mye på radioresepsjonen når mordi spør deg om å sjekke postkassen og du svare "Postkasse, postkasse" tilbake Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Er det bare å hente? bump ----- Jeg er sulteeeeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg