Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg tør. Jeg bare vil ikke. De er ekle. Right! De er søte jo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Noen her som har vidunderkur mot sko som stanke ved og H*** ? Vaskemaskina. Så Lars er redd for padder altså.Er jeg ikke det så! Du er søt jo! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Haha, da er planen for å få Daskemannen under kontroll ferdig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Noen her som har vidunderkur mot sko som stanke ved og H*** ? Bare så du vet det med en gang, fryser funker ikke selv om mange sverger til det. Bakteriene går i dvale og lukta er borte... helt til du bruker dem igjen. Noe jeg hadde tenkt til å prøve neste gang jeg får luktende sko er bakepulver, det skal visst trekke til seg lukt. Ikke så mange som nevner dette ved luktfjerning av sko, men brukes til å fjerne lukt i mye annet. Kan umulig skade å ta i skoene og putte de i en pose og se om det funker Vaskemaskin om du har lyst til å gamble på at skoen overlever... da blir de rene, men sømmer kan få hard medfart, og visse limtyper kan visst løsne i vaskemaskinen. Har gjort dette med noen billige converse-kopier, og gikk helt grei, men ville ikke gjort det med andre sko. Endret 17. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jada, jeg slapp den fri. Men først måtte jeg ta den med hjem og vise frimerkesamlingen min. Og ta litt bilder av den. Så fikk den gå fri på gresset utenfor, for den pep så hjerteskjærende og søtt. Tror ikke den likte meg like mye som jeg likte den. Lars turte ikke ta i den. Så søt! Den hadde fin øyenfarge.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Så søt! Ja, kjempesøt... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Haha, da er planen for å få Daskemannen under kontroll ferdig. http://www.youtube.com/watch?v=JjSDrDykFns 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Lurer på om jeg skal ta nye toppløsbilder hvor jeg sutter på colaflasker og poste i RPP ... Evt. sende dem direkte til LarsP denne gangen. Kan jeg få advarsel / bli bannet for sånt mon tro? edit: Hva bedriver folket kvelden med da? Leser gammel krim av Dotten og mimrer, samt nettopp inntatt middag og lurer på å ta kinkye bilder av meg selv. Samt dundrer Daft Punk og nyter Kronenbourg. Endret 18. april 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) edit: d'oh. Endret 18. april 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Haha. Lille miss perfect ikke så perfekt alikevel? ^^ 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 HERREGUUUUUUD. voeeee arrrggg.. skuffa :'( Trodde ikke det var mulig å bry seg så mye jeg. :!: Hun må jo få lov til å feste som mange andre på hennes alder? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Ha-ha, couldn't give a flying fuck. Hun godkjente ingen av innleggene jeg postet på bloggen hennes hvor jeg korrigerte grammatikkfeil og andre feil. Irriterer meg forresten at jeg glemte selvutløseren min. Nå må jeg finne noen andre som kan ta bilder av meg mens jeg jogger toppløs med colaflaske. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 IRC er dødt, er noen våkne her? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 jepp, oppe... spiller litt battlefield play4free Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg ble lei av det spillet rimelig fort *sukk* Jeg står og ser på at det bare bli lysere og lysere ute, men det eneste jeg greier å tenke er: "Jeg burde ikke være våken nå" Endret 18. april 2011 av Arinomi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Arinodin, kjenner problemet. Du burde spille World of Tanks. Gratis og awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Bursdaaag Gratulerer så mye med dagen(her også) Ronja! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Bursdaaag Jeg tror jeg har stalka meg fram til deg på face Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg