hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Admiral. Admiral/General. Det er akkurat det samme, sett bortifra at Admiraler er ikke innen forsvaret, mens generaler er det. Og Tyske jagere er i forsvaret, er det vel? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva er egentlig den høyseste ranken? Leutnant Commander? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sjø: Admiral of the Fleet Land: Field Marshal Luft: Marshal of the Air Force Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Admiral. Admiral/General. Det er akkurat det samme, sett bortifra at Admiraler er ikke innen forsvaret, mens generaler er det. Og Tyske jagere er i forsvaret, er det vel? Hæren har general, Marinen admiral og Luftforsvaret general. I Norge er det bare Kongen og Forsvarssjefen som får generals grad. Hva er egentlig den høyseste ranken?Leutnant Commander? General/Admiral er teknisk sett den høyeste militære graden, men du har jo titler over dem også. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva? Jeg fikk en vibrator av noen venner av meg til jul. Og så fant pappa den .. >< Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 I går fikk jeg PM fra en bruker jeg aldri har snakka med før. Han sa at jeg var en av de to favorittbrukerene hans på forumet og at jeg var kul og greier. Jeg er visst e-berømt/e-beryktet. Jeg får bare hat-PM jeg =( Hva? Jeg fikk en vibrator av noen venner av meg til jul. Og så fant pappa den .. >< Fikk han en guide på hvordan den fungerte? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jager er vel egentlig et dårlig begrep da det kan refferere til både fly (fighter) og båter (destroyer). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hæren har general, Marinen admiral og Luftforsvaret general. I Norge er det bare Kongen og Forsvarssjefen som får generals grad.Kjære deg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg husker enda da søss åpna vibratoren i julegave fra en kompis for et par år siden. Foran hele familien. Mamma beordra pappa ut i garasjen med den for å hogge den i småbiter. Faen som jeg lo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg får bare hat-PM jeg =(Det nekter jeg å tro Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva? Jeg fikk en vibrator av noen venner av meg til jul. Og så fant pappa den .. >< Ahahahaha! Så fantastiske venner du har. Og så fantastisk du er, som ikke gjemmer den skikkelig. Hæren har general, Marinen admiral og Luftforsvaret general. I Norge er det bare Kongen og Forsvarssjefen som får generals grad.Kjære deg... Hva? Det jeg sier er jo faktisk korrekt, selv om jeg var en smule misinformert når det gjaldt høyeste grad. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hva er egentlig den høyseste ranken?Leutnant Commander? General/Admiral er teknisk sett den høyeste militære graden, men du har jo titler over dem også. Høyeste i den Amerikanske Hær er vel General of the Army(5 stjerner). Edit, tror jeg missa topic men Endret 24. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Mamma beordra pappa ut i garasjen med den for å hogge den i småbiter. Hardcore. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva? Det jeg sier er jo faktisk korrekt, selv om jeg var en smule misinformert når det gjaldt høyeste grad.Selvfølgelig. Og det som forundrer meg er fremdeles at du følte for å skrive det, når det vitterlig var lite å rette på. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Men Tyv, hva sa han? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ahahahaha! Så fantastiske venner du har. Og så fantastisk du er, som ikke gjemmer den skikkelig. Mamma kasta den i søppeldunken. Så plukket jeg den opp igjen. Vaska og gjemte den skikkelig godt. Så kom hu tilbake og spurte hvorfor jeg plukka den opp igjen. Stygge foreldre jeg har. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Mamma kasta den i søppeldunken. Så plukket jeg den opp igjen. Vaska og gjemte den skikkelig godt. Så kom hu tilbake og spurte hvorfor jeg plukka den opp igjen. Stygge foreldre jeg har.Da svarer du bare at du tok den opp fordi du liker den. Og du har rett på et privatliv. Og så sier du tusen takk for at de respekterer dine rettigheter til et privatliv og en egen seksualitet. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da svarer du bare at du tok den opp fordi du liker den. Og du har rett på et privatliv. Og så sier du tusen takk for at de respekterer dine rettigheter til et privatliv og en egen seksualitet. Eh, tror du DE gjør det? Aldri i livet. "Jammen du er bare 15 år. Du skal ikke drive på med sånt. Du har andre viktigere ting i livet." Herregud.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg