Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det Ungarske språket er forjævlig. NEM SZETEREM MAGYAR VAGY! Si det til alle du går forbi, og se hva som skjer.

Ellers er Budapest en fin by, litt som Salzburg og Vienna vil jeg si.

Om sommeren kan man bade i en innsjø kalt Balaton-sjøen. Nesten ingen vestlige turister, kun øst-Europeere.

Det blir vel for det meste engelsk på meg. :p Vet du noe om naturlivet der? Liker villmarkslivet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg er ikke død men jeg ble høflig eskortert ut av rockefeller av en bavian.

Puh, ble nesten litt redd for at du ikke klarte å overleve på østkanten.

Jeg og Vowels møtte en av våre nye landsmenn i døra, og snakket engelsk med han. Han så ut som om han kom rett fra jungelen i Afrika nemlig. Ved siden av sto kompisen hans og bare "Hvorfor snakker de engelsk til deg?"

Fæææn så flaut.

Lenke til kommentar

Aner ingenting om naturlivet, såvidt jeg vet finnes det bjørner i Ungarn så det må da være noe skau du kan gå tur i.

Om geografien min sitter enda så tror jeg det skal være ganske bra natur der. Og bjørner lover godt. :) Takker for svar. Vanvittig praktisk med en fyr som deg her inne.

Lenke til kommentar

Nei jeg er ikke død men jeg ble høflig eskortert ut av rockefeller av en bavian.

Puh, ble nesten litt redd for at du ikke klarte å overleve på østkanten.

Jeg og Vowels møtte en av våre nye landsmenn i døra, og snakket engelsk med han. Han så ut som om han kom rett fra jungelen i Afrika nemlig. Ved siden av sto kompisen hans og bare "Hvorfor snakker de engelsk til deg?"

Fæææn så flaut.

Ehehe

Var vel ikke en bavian som fulgte deg ut, men en kvinnelig vakt. Funker ikke å overbevise om at du er i fin form etter du spydde ned doen og kalte lommelykten hennes en lighter..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har direktelinje til PST. Vi sender alle plagsomme brukere dit. Grunnen til at enkelte brukere har forsvunnet er at de sitter i en celle i et land med lliberale lover for avhør og tortur. Der blir de utsatt for alskens grusomheter. Fra å måtte se på Hufsa i et mørkt rom (med beina nede av sofaen så de ikke vet om det er noe monster som griper tak i dem eller ikke) til reruns av Hotel Cæsar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...