Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i dag føler jeg det blir sons og Anarcy marathon akkompagnert av brus og godteri for å stagnere fyllenervene.

Vi snakkes.

SOA maraton her også. Jeg har byttet ut brus og godteri med bacon, roastbiff og te. Fungerer nesten like bra. Jeg har ikke særlig med fyllenerver, men jeg er fortsatt flau etter at en overstadig beruset svensk grandonkel presset meg til å servere alkohol til "brudar" på 70 år som var "sugna på sprit".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fordi jeg måtte og slippe ut og fore hestene før jeg dro på jobb, fordi hun som egentlig skulle det hadde havnet på fylla.. Men det var helt ok, og en perfekt start på dagen viss man nå først skal så tidlig opp. :)

Lenke til kommentar

Fordi jeg måtte og slippe ut og fore hestene før jeg dro på jobb, fordi hun som egentlig skulle det hadde havnet på fylla.. Men det var helt ok, og en perfekt start på dagen viss man nå først skal så tidlig opp. :)

Høres ut som en veldig fin start på dagen :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jaja.

Jeg sitter og ser på litt studier i utlandet, og jeg må si det frister ganske mye og stikke bort et år eller to. Så sitter jeg og leser på kulturakademiet sine nettsider, og ser på søknadsskjemaet deres. Det er 3 ting man skal krysse ja/nei for. Om man har noen alvorlige helseproblemer, om man røyker og om man er vegeterianer?? :dontgetit: Hvorfor spør dem om det, og mener dem det er en negativ ting og være? de to andre spørsmålene er jo ganske klare på om det er negativt eller ikke. For et spørsmål.

Jeg vurderer å søke på noe greier og bare dra hvis jeg kommer inn.

Og foresten, hvor ville dere bodd et år av Roma, Barcelona og Bali? Jeg tenker Roma tror jeg.

Lenke til kommentar

Du må krysse av om du er veggis slik at de kan tilpasse kosten der hvis det er felles bespisning osv.

Jeg ville valgt Barcelona, min favorittby i Europa. Kombinerer storby med strand og har fantastisk arkitektur. Eneste drawback med Barcelona er alt for mange sigøynere som stjeler, men det er det jo i ROma og Oslo også for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Du må krysse av om du er veggis slik at de kan tilpasse kosten der hvis det er felles bespisning osv.

Jeg ville valgt Barcelona, min favorittby i Europa. Kombinerer storby med strand og har fantastisk arkitektur. Eneste drawback med Barcelona er alt for mange sigøynere som stjeler, men det er det jo i ROma og Oslo også for den saks skyld.

Har du noen formening om Ungarn, Hans? Vurderer å studere psykologi der. :)

Lenke til kommentar

Det Ungarske språket er forjævlig. NEM SZETEREM MAGYAR VAGY! Si det til alle du går forbi, og se hva som skjer.

Ellers er Budapest en fin by, litt som Salzburg og Vienna vil jeg si.

Om sommeren kan man bade i en innsjø kalt Balaton-sjøen. Nesten ingen vestlige turister, kun øst-Europeere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...