Mchansern Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Synes synd på de som skal på Sensation i kveld og som har investert tid og penger i å kjøpe et perfekt rape-drug, også blir offeret kjørt på legevakten. :!: Endret 16. april 2011 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Synes synd på de som skal på Sensation ikveld Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hvordan har vi det i dag? Hmm, ta mopedbarten eller la den være for å irritere mutter? Jeg har det helt fantastisk! Jeg rydder rommet som gjør at det er støv over alt så jeg føler for å klore ut øynene mine og nyser veldig mye, men ellers helt fantastisk! Hvordan har du det idag? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Rydder faktisk selv i dag, og det er støv overalt Ellers har jeg det flott, aleine hjemme, ikke blakk og har sigg og cola. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hurra for rydding på lørdager...? :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er sjalu på de som skal på Sensation i kveld. Skjønt, også på de som skal på Ulver. Jeg hadde ikke klart å velge. Må vel snu på klærne som ligger i fryseren også. Sørge for at de blir gjennomfrosset. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hvorfor har du klær i fryseren..? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 For å fryse dem? Det viktige spørsmålet her og nå er; Hvorfor har ikke du? 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg har døde ørkenrotter i øverste skuffen, veganting i andre skuffen, foreldrene mine har animalske ting i den tredje skuffen og jeg har en død kanin og to døde rotter i den nederste skuffen. Det er ikke plass til klær der! Glad du spurte? Men hvorfor fryser du klærne...? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kuldebehandling mot veggedyr. Fryser alle klærne jeg har som ikke kan vaskes på 60 - 95 grader. Dette inkluderer selvfølgelig veldig mange jakker, frakker, hatter o.l. Samt dressen min som jeg aldri fikk brukt. :< Hvorfor har du døde dyr i fryseren? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Høres stress ut... Dyrene er i fryseren for å ikke råtne, det er da noe alle vet. Noen skal kremeres, andre skal spises. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er stress. Ah, trodde ikke dere hadde deres egne dyr sånn sett, trodde dere begravde de når de var døde, men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 jeg kjeder meg. Og det er ikke aktivitet i bannetråden heller. what to do, to do. Sex! Seriøst folkens, det er på tide å våkne. Morn. Hvorfor? Hva faen gjør man våken så tidlig på en lørdag utenom jobb? har ikke vært på hesteryggen på lenge You poor thing! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg har ingen plass å begrave dyrene Savner faktisk å ri, men det har vært så kaldt og da mister jeg følelsen i hendene og klarer ikke styre hesten Men tror jeg skal melde meg på en ridetur om ikke lenge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Savner faktisk å ri,Da kan du ha sex du også. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Har ingen å ha sex med, og som du burde forstå mente jeg ri som i å sitte på ryggen til en hest Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 God dag, forum Jeg er vel hjemme fra en 3-dagers danskebåttur med tittel "brukerkontaktseminar". Et seminar er som vi vet så mangt, og jeg er litt sliten. Men det er hyggelig å bli oppringt i København og bli tilbydt ny jobb Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Danskebåttur med jobben bør bety alkohol og skandaler. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Alkohol var definitivt tilstedeværende. Ble påspandert fyll av HP på onsdag, og det liker vi Skandaler var det desverre lite av, men jeg skal huske det til neste tur Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Seriøst folkens, det er på tide å våkne. Morn. Hvorfor? Hva faen gjør man våken så tidlig på en lørdag utenom jobb? TIDLIG? Kaller du ti over tolv TIDLIG? Det er jo midt på dagen jo! Endret 16. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg