Coa Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Fantastisk sang. The Cure har gitt ut utrolig mange bra plater, alt fra 1980-1989 er egentlig helt supert. Absolutt beste låt må være Just Like Heaven, en av verdens beste låter. Just Like Heaven blir så utrolig deilig å høre på når sommeren kommer. Bob Dylan til Oslo i sommer ja. Burde vel ærlig talt få sett han live før han tar kvelden. y/n? Y! Jeg drar aldri på konserter, men den må jeg få med meg. Er det Coa som har sånn firkant-bil? Hvordan det foresten? Er denne. Fransk bil er for rare folk. Om franske biler er for rare folk, vil det gjøre meg rar. Jeg er ikke rar. Ergo, franske biler er ikke for rare folk. Endret 15. april 2011 av Coa Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Godt og være hjemme igjen en stund, møtte forresten ei jente på toget som var veldig lik Thirteen fra House (og hu var lege student :O ) Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Godt og være hjemme igjen en stund, møtte forresten ei jente på toget som var veldig lik Thirteen fra House (og hu var lege student :O ) Fikk du nummeret hennes? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Om franske biler er for rare folk, vil det gjøre meg rar. Jeg er ikke rar. Ergo, franske biler er ikke for rare folk. Franske biler er ikke verd trøbbelet*. Og om noen er uenig er de rare. Ergo er du enig med meg siden du ikke er rar. *enkelte klassikere er untatt regelen. Italienske biler kan derimot være verd trøbbelet. Alle menn bør f.eks. eie en Alfa Romeo en eller annen gang i løpet av livet. Du vet aldri når de bryter sammen, men det er en Alfa så det er verd det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Godt og være hjemme igjen en stund, møtte forresten ei jente på toget som var veldig lik Thirteen fra House (og hu var lege student :O ) I hope you tried to hit that. Fikk du nummeret hennes? Det er tretten! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Om franske biler er for rare folk, vil det gjøre meg rar. Jeg er ikke rar. Ergo, franske biler er ikke for rare folk. Franske biler er ikke verd trøbbelet*. Og om noen er uenig er de rare. Ergo er du enig med meg siden du ikke er rar. *enkelte klassikere er untatt regelen. Italienske biler kan derimot være verd trøbbelet. Alle menn bør f.eks. eie en Alfa Romeo en eller annen gang i løpet av livet. Du vet aldri når de bryter sammen, men det er en Alfa så det er verd det. Tysk er, og vil alltid være überkönig. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Om franske biler er for rare folk, vil det gjøre meg rar. Jeg er ikke rar. Ergo, franske biler er ikke for rare folk. Franske biler er ikke verd trøbbelet*. Og om noen er uenig er de rare. Ergo er du enig med meg siden du ikke er rar. *enkelte klassikere er untatt regelen. Italienske biler kan derimot være verd trøbbelet. Alle menn bør f.eks. eie en Alfa Romeo en eller annen gang i løpet av livet. Du vet aldri når de bryter sammen, men det er en Alfa så det er verd det. ERGO; JEG ER MANN! Endret 15. april 2011 av OlafG Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Godt og være hjemme igjen en stund, møtte forresten ei jente på toget som var veldig lik Thirteen fra House (og hu var lege student :O ) Fikk du nummeret hennes? Nei Fikk ikke navnet en gang, men hun er fra omtrent samme strøket som Wheelman, så det kan hende at han vet hvem det er. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Om franske biler er for rare folk, vil det gjøre meg rar. Jeg er ikke rar. Ergo, franske biler er ikke for rare folk. Franske biler er ikke verd trøbbelet*. Og om noen er uenig er de rare. Ergo er du enig med meg siden du ikke er rar. *enkelte klassikere er untatt regelen. Italienske biler kan derimot være verd trøbbelet. Alle menn bør f.eks. eie en Alfa Romeo en eller annen gang i løpet av livet. Du vet aldri når de bryter sammen, men det er en Alfa så det er verd det. Tysk er, og vil alltid være überkönig. Nei. http://www.youtube.com/watch?v=7Ufckiwl0P4 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Tysk er, og vil alltid være überkönig. På samme måte som at ordet "überkönig" alltid vil være assosiert med å være tilbakestående. Endret 15. april 2011 av clvn 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Også lot du henne sitte igjen på toget f5 er noe dritt... Endret 15. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Tysk er, og vil alltid være überkönig. På samme måte som at ordet "überkönig" alltid vil være assosiert med å være tilbakestående. Ouch. Den svei hardt. Nå må jeg gråte meg i søvn i natt, og det er utelukkende på grunn av DEG. Takk og farvel. On a more serious note: Nei, det er ekstremt kult, du vil automatisk få respekt av folk når du sier det. Try it, it's more addictive then crack. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Beklager, men ordet er bare for dumt. Du vil få gullstjerne i boka om du legger det fra deg. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Beklager, men ordet er bare for dumt. Du vil få gullstjerne i boka om du legger det fra deg. Jeg skal nå lage en tråd i OT baren med en poll, hvorvidt det er et dumt eller et kult ord. Vi lar folket bestemme, her er det fullt demokrati (...i motsetning til Norges regjering. Oh snap). Hvis det viser seg at det er et idiotisk ord, så legger jeg det av meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Bob Dylan til Oslo i sommer ja. Burde vel ærlig talt få sett han live før han tar kvelden. y/n? Y! Jeg drar aldri på konserter, men den må jeg få med meg. Er ikke noen konsertperson jeg heller, men ergrer meg for at jeg aldri fikk sett Johnny Cash live. Vil ikke ha samme følelsen for Dylan. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er egentlig utrolig mange konserter jeg vil på, men jeg føler at det er så unaturlig å dra alene. Det er kanskje bare meg, da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ja, prøver å få med meg folk jeg og, men tror faktisk om jeg får økonomien til å stemme så drar jeg på den alene. Har ikke lyst til å sitte å angre fordi jeg har annen smak enn kompisene mine. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ganske kleint å gå på konsert helt alene ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Akkurat med Bob Dylan ser jeg ikke for meg at det er slik, da det bare er sitteplasser og man for det meste er der for å nyte musikken. Ikke det at jeg har mye erfaringer med konserter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Forumet var nede hipp hurra hurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg