Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Men først skal jeg gå meg en lang og god tur ute i den herlige stormen Kvarteret i morges var ikke nok ^^ Stormer er teite ting, da de stopper ferjer og sørger for at jeg ikke kommer meg på skolen i morgen. Og så mandag, da, som er favorittdagen min Stakkars lille venn ... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 orka ikke lese alt..kort sammendrag? Hva tror du tar lengst tid av å lese de to ikke veldig lange postene og å skrive et sammendrag av dem? Det tar lengst tid å lese de veldig lange postene, og høre på deg som sitter å syter over at ikke alle er som deg, like perfekt og alt sånt. Føler nesten synd på deg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Føler nesten synd på deg. Stakkars lille venn ... Takk, takk. Fint at alle er så omtenksomme og snille her. Selv jeg trenger litt trøst av og til, vet dere. Endret 24. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Leke med den nak....wait what? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bind Torture Kill? ahem... La nå gutten leke med seg selv og lass oss ikke tenke mer på akkurat *det*. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bind Torture Kill? ahem... La nå gutten leke med seg selv og lass oss ikke tenke mer på akkurat *det*. Anbefaling fra selveste cun. Likte sangen^^, . Herregud, nå kunne rommet mitt like godt ha blitt stilt ut på museeum eller noe. Alle skal jo ned og se på det hele tiden. Tror jeg klikker snart. Får jo knapt kledd på meg før alle er der for å titte. FFS. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva er så spennende med rommet ditt, bortsettfra innehaveren? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 I går fikk jeg PM fra en bruker jeg aldri har snakka med før. Han sa at jeg var en av de to favorittbrukerene hans på forumet og at jeg var kul og greier. Jeg er visst e-berømt/e-beryktet. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 I går fikk jeg PM fra en bruker jeg aldri har snakka med før. Han sa at jeg var en av de to favorittbrukerene hans på forumet og at jeg var kul og greier. Jeg er visst e-berømt/e-beryktet. Gratulerer. Ikke skjønner jeg hvorfor, hadde det vært en bruker jeg ikke likte her, hadde det vært deg Smurf: Smurf! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva er så spennende med rommet ditt, bortsettfra innehaveren? Det lurer jeg også på. Huff..håper ingen finner de hå...eh glem det. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Herregud! Er det mulig?! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Rommet mitt er fullt av tyske jagere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Rommet mitt er fullt av tyske jagere. Hvilke da? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Herregud! Er det mulig?! At Lars er yndlingsbrukeren til mr.x og ikke meg?? Ja det er mulig ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvilke da?Vet ikke. Steffyboy er general ombord i en i alle fall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vet ikke. Steffyboy er general ombord i en i alle fall. Da tror jeg det er best å sitte med redningsvesten på for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 OH LORD! Nå skal Ida ut og kjøpe kinamaaaaaat! *Ivrig*. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kjøp noe kinamat til meg og da. Er så utrolig lenge siden jeg har spist chingchongmat Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Herregud! Er det mulig?! Hva? Hvilke da?Vet ikke. Steffyboy er general ombord i en i alle fall. Admiral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg