Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck, hun søte jenta i klassen har fått type, nå må jeg bruke hele påsken til å finne dem og drepe dem i sjalusi raseri, dette kommer til å ødlegge hele påskeferien, tror jeg bare får en leiemorder til å gjøre det, så jeg kan bruke tiden min til å se på tv. Mindre søl å tørke opp også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fuck, hun søte jenta i klassen har fått type, nå må jeg bruke hele påsken til å finne dem og drepe dem i sjalusi raseri, dette kommer til å ødlegge hele påskeferien, tror jeg bare får en leiemorder til å gjøre det, så jeg kan bruke tiden min til å se på tv. Mindre søl å tørke opp også.

Alt du trenger er århundrets tristeste spilleliste på Spotify, alkohol og is.

Lenke til kommentar

Alt du trenger er århundrets tristeste spilleliste på Spotify, alkohol og is.

Tris spilleiste? Check, alkohol? oh big check, Is? hmm nope ikke noe is.

Lenke til kommentar

Åssen går det å spise en kyllingfillet som har siste forbruksdag 09.04?

Spørs om den har vært fryst eller ikke

Frosset, ja?

Det dreper deg nok ikke, men siden det står siste forbruksdag så er det ikke direkte bra for deg. Du kan få magesmerter og litt diverse.

Lenke til kommentar

Gahh... noen som har bra høyttalere å gi meg? Har en forsterker som kan blaste i stykker disse høytallerne jeg har koblet til. Disse blir bare musikken skurrete med når jeg kommer litt opp i volum :hrm:

Du kan kjøpe mine :fun:

Cerwin Vega VE-8F

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...