L4r5 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 BAH! Du må ikke fortelle meg sånt! Must... resist urge... to buy... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Var jo egentlig ikke noe fristende der. Veit ikke helt hva jeg hadde forventet meg, da. Nye vannkjølingsoppsettet mitt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fuck, hun søte jenta i klassen har fått type, nå må jeg bruke hele påsken til å finne dem og drepe dem i sjalusi raseri, dette kommer til å ødlegge hele påskeferien, tror jeg bare får en leiemorder til å gjøre det, så jeg kan bruke tiden min til å se på tv. Mindre søl å tørke opp også. 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Åssen går det å spise en kyllingfillet som har siste forbruksdag 09.04? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Åssen går det å spise en kyllingfillet som har siste forbruksdag 09.04? Spørs om den har vært fryst eller ikke Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fuck, hun søte jenta i klassen har fått type, nå må jeg bruke hele påsken til å finne dem og drepe dem i sjalusi raseri, dette kommer til å ødlegge hele påskeferien, tror jeg bare får en leiemorder til å gjøre det, så jeg kan bruke tiden min til å se på tv. Mindre søl å tørke opp også. Alt du trenger er århundrets tristeste spilleliste på Spotify, alkohol og is. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Åssen går det å spise en kyllingfillet som har siste forbruksdag 09.04? Spørs om den har vært fryst eller ikke Det er en slik Prior familiepakning-greie og den har lagt i kjøleskapet en god stund sikkert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fuck, hun søte jenta i klassen har fått type, nå må jeg bruke hele påsken til å finne dem og drepe dem i sjalusi raseri, dette kommer til å ødlegge hele påskeferien, tror jeg bare får en leiemorder til å gjøre det, så jeg kan bruke tiden min til å se på tv. Mindre søl å tørke opp også. Alt du trenger er århundrets tristeste spilleliste på Spotify, alkohol og is. Tris spilleiste? Check, alkohol? oh big check, Is? hmm nope ikke noe is. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg foreslår at du drikker deg fullstendig sanseløs og midt på natten, ca. 0430 så ringer du henne når du har en tosifret promille for å fortelle hun hva du føler. Hansern, professional matchmaker since Jesus was born. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 All you need is love, all you need is love, All you need is love, love, love is all you need. Eller bare store mengder alkohol. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Prøv rusbrus og kontantkort. Funker hver gang. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Åssen går det å spise en kyllingfillet som har siste forbruksdag 09.04? Spørs om den har vært fryst eller ikke Det er en slik Prior familiepakning-greie og den har lagt i kjøleskapet en god stund sikkert. Da ville jeg nok skippa det, med mindre du vil satse på å få en kraftig diare Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Gahh... noen som har bra høyttalere å gi meg? Har en forsterker som kan blaste i stykker disse høytallerne jeg har koblet til. Disse blir bare musikken skurrete med når jeg kommer litt opp i volum Endret 15. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Åssen går det å spise en kyllingfillet som har siste forbruksdag 09.04? Spørs om den har vært fryst eller ikke Frosset, ja? Det dreper deg nok ikke, men siden det står siste forbruksdag så er det ikke direkte bra for deg. Du kan få magesmerter og litt diverse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Prøv rusbrus og kontantkort. Funker hver gang. Det er mitt hemmelige sjekketriks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Siste forbruksdag er faktisk siste forbruksdag før de ikke lenger kan garantere for farlig bakterievekst osv., og spesielt kylling er definitivt siste forbruksdag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Gahh... noen som har bra høyttalere å gi meg? Har en forsterker som kan blaste i stykker disse høytallerne jeg har koblet til. Disse blir bare musikken skurrete med når jeg kommer litt opp i volum Du kan kjøpe mine Cerwin Vega VE-8F Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Er det Coa som har sånn firkant-bil? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Vel problemet er at all min alkohol er i form av dyr whisky, så dette blir en dyr kveld, vanligvis har jeg gin % tonic når jeg bare skal bli sørpe full Oh gant øl, det funker, øl og whisky, here I come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg