Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Emirates har skilt som viser i retning Mecca på skjermene. Ante ikke hva det var første gang Jeg vil fly en gammel Tupolev i Iran som gjerne er fikset med gaffateip og godvilje. Hadde vært überkönig med en forumtur, men det ligger litt frem i tid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nei, jeg får gå å legge meg. Litt for mye å gjøre på jobb i morgen også. God natt alle trollunger. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen som har vært i Ålesund? Studere der? Y/N Er meget skeptisk, men bachelor i nautikk er kun der eller her i tønsberg, og jeg vil gjerne flytte litt på meg. (og tromsø, men det er det ingenør-linje med matte + fysikkrav) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har vært i femti land, men kun vært i Oslo og Bergen i Norge av storbyene. Lengst nord i Norge jeg har vært er vel ved Galdhøpiggen. Jeg har sett omtrent ingenting av landet, men er altfor dyrt å feriere her. Koster meg det samme å dra til Roma en langhelg som å ta en på hotell i Lofoten to netter. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har vært i femti land, men kun vært i Oslo og Bergen i Norge av storbyene. Lengst nord i Norge jeg har vært er vel ved Galdhøpiggen. Jeg har sett omtrent ingenting av landet, men er altfor dyrt å feriere her. Koster meg det samme å dra til Roma en langhelg som å ta en på hotell i Lofoten to netter. Trenger da ikke bo på hotell i Lofoten er jo bare å ta med telt og finne camping med rimelige teltplasser Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har vært i Kirkenes Der var det øde. Aldri vært i Trondheim eller Tromsø. Ellers har jeg vært i de fleste større byer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Trenger da ikke bo på hotell i Lofoten er jo bare å ta med telt og finne camping med rimelige teltplasser Telttur i Lofoton VS langhelg i Roma? Hmmm... Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Joda men om man ikke har god råd er det godt mulig å få det mye billigere i Lofoten så lenge man er villig til å droppe hotell. Var mer det jeg tenkte på =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Telttur i Lofoton VS langhelg i Roma? Hmmm... Mennesker er heldigvis forskjellige. Jeg er ikke i tvil om at jeg hadde valgt teltturen ettersom jeg foretrekker en god naturopplevelse framfor en byferie. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nye gratislåta til Postgirobygget får meg i godt humør http://www.postgirobygget.no/download (rename filen til .mp3 endelse, er noe feil i filnavnet) Mer synth enn hva jeg er vant til fra PGB, men absolutt en dugende låt. ^^ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen som har vært i Ålesund? Studere der? Y/N Er meget skeptisk, men bachelor i nautikk er kun der eller her i tønsberg, og jeg vil gjerne flytte litt på meg. (og tromsø, men det er det ingenør-linje med matte + fysikkrav) Har gått en del skole i ålesund og brattvågen. Likte meg ikke... Men det kan ha noe med at jeg kommer fra Molde/Fræna (2-3 timer unna). Syns folk i Ålesund er litt vanskelig å komme i kontakt med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, folk fra Fræna er joviale. Damene i alle fall. De fra Bud også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jaja, tror jeg beholder det på førsteplass alikevel. Å bli i denne byen er ikke akkurat fristende + at det virket som studieopplegget rundt nautikkutdanningen deres var mer ryddig. Litt kjedelig at jeg mest sannsynlig vil ta enda mer skole etter endt fartstid, da skulle jeg gjerne tatt logistikk og økonomi i tillegg Da burde jeg ihvertfall klare å få jobb innenfor en del rederier og kanskje for skipsmeglere. Mehh... med mindre jeg plukker opp ei jente på veien så får vi vel ta nok sertifikater til at jeg kan føre en mega privatyacht for noen rikinger i karibien noen år Endret 15. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen som har vært i Ålesund? Studere der? Y/N Er meget skeptisk, men bachelor i nautikk er kun der eller her i tønsberg, og jeg vil gjerne flytte litt på meg. (og tromsø, men det er det ingenør-linje med matte + fysikkrav) Har gått en del skole i ålesund og brattvågen. Likte meg ikke... Men det kan ha noe med at jeg kommer fra Molde/Fræna (2-3 timer unna). Syns folk i Ålesund er litt vanskelig å komme i kontakt med. Jeg studerte et år i Ålesund og jobba ett. De personene jeg kom best i kontakt med var fra både Vestnes og Todalen. Vanskelig å bli kjent med en del da jeg gikk skole, men så snart jeg fikk jobb så ble det bedre. Veldig hyggelige folk å jobbe med i alle fall. Alt i alt så kan jeg si at jeg likte meg godt i Ålesund til tross for at jeg er helt håpløs til å bli kjent med folk. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Ja, folk fra Fræna er joviale. Damene i alle fall. De fra Bud også. hehe jaha? Og hva har du gjort i Fræna da mister? Er sjøl fra Elnesvågen, bor nå her i Trondheim. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg har ikke gjort noe der, men damer fra Fræna og Bud har vært her. Et par av de beste venna mine fra ungdomsskolen dro ned dit og fiksa seg kjær'ster da de gikk på vgs, og prøvde å fikse meg opp med venninnene deres igjen, men selv om de var hyggelige (og litt smågale, på den negative siden), så ble det aldri noe mer ut av det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 YAY påskeferie! ikke SÅ yay å stå opp kl 6 -.- Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Skal bli godt og komme hjem i dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Det er mulig jeg begynner å bli trøtt på slutten av vakta, men seriøst? GUNNAR Optiks? Gamerbriller som gir deg bedre kontraster, bredere synsfelt og mulighet til å prestere maksimalt over lang tid. Gamingbriller til 650 spenn! Minner mye om de stolene med innebygde høytalere hvor lyden kom ut mot ræva for å skape vibrasjoner for økt spillglede. Samt hjelmene som tillot spilleren å styre med hjelp av tankekraft. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Græh. Dette blir en spennende dag! Skal se hvor lenge jeg klarer meg uten snus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg