Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Olaf: Høhø, vi har gått på samme skole i to år ;)

Det visste jeg fra før.

Glad for å være ferdig der.

Hvordan var Denpasar/Bali?

Fått et tilbud hvor jeg enten kan dra til Afrikas ville skoger, Bali eller Filippinene for nesten ingenting neste mars.

Faen til tilbud a. Skaff meg billig tur til Fiji eller Maldivene. Jeg vil fly Twin Otter.

Lenke til kommentar
.

Fått et tilbud hvor jeg enten kan dra til Afrikas ville skoger, Bali eller Filippinene for nesten ingenting neste mars.

Faen til tilbud a. Skaff meg billig tur til Fiji eller Maldivene. Jeg vil fly Twin Otter.

Fiji er jo det rottestedet da, Palau er bedre visstnok :cool:

China Airlines hele veien da. Frankfurt - Taipei - Koror.

Lenke til kommentar

Tja, Bali som jeg nevnte var jeg lite imponert med... riktignok var jeg visst på de værre stedene, nord og lengre øst og inne i landet er visst bedre, men er mest type naturopplevelser.

Dro et stykke øst (litt nord for padangbai), men der var det ikke strender, kun resort-typer men finere steder å spise osv.

Så jeg dro til Gili Trawangan, et tidligre hippie-fristed (det selges fortsatt shroom åpent på noen barer). Dette var et typsik øyparadis, men ikke mye som skjer der med mindre man dykket, som jeg da begynnte med. Det er ikke stort mer å gjøre enn å spise, bade og sole seg.

På denne øya er det ikke motorisert trafikk og det er veldig laidback, og menneskene her er heller ikke innpåslitne som de var på Bali.

Det rare var at jeg så ikke en vanlig matbutikk på hele den tiden jeg var der. På bali var alle hus som hadde front mot gata en butikk, men de solgte ikke stort mer enn potetgull, brus, vann og bensin på spritflasker.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg regner med at du melder deg frivillig som min personlige guide til Iran, Pakistan og omegn?

Jeg tenker på en tur om et par år. Trenger en dude som kan snakke farsi ellerno.

Sawry. Snakker ikke farsi, men du kan få en tour. Vært i Iran to ganger faktisk, sett mye kult. Lyst å reise dit igjen.

Lenke til kommentar

Fløy IranAir alle gangene, faktisk.

Første gangen var fra Gardermoen og den andre var fra Landvetter. Kult at de har kuttet ut den ene galleyen til fordel for bønnerom med et dynamisk lysskilt som endrer seg utifra hvilken retning som er mot mekka. Fløy også 727 i Iran, litt kult det.

Første gangen mellomlandet vi på Larnaca. På vei hjem kom det på ei trønderdame som begynte å klage på at det var så mange innvandrere og at det lukta krydder på flyet. heheheh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...