CypheroN Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tja, jeg kan sikkert stikke bortom hvis det er ønskelig! U gonna get raped! Årh, Ulver. Har ikke sett dem live siden... 2005~ish Eh… De begynte å spille live i 2009, med en pause som har vart siden tidlig 90-tall. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal faen ikke på noe metalkonsert. Bare på vorset si! Hva behager? Liker De ikke metal? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg bruker skjorte så lite å frykte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal faen ikke på noe metalkonsert. Bare på vorset si! Hva behager? Liker De ikke metal? Skrik og skrål-musikk fenger ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Når og hvor spiller Ulver? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Hvordan har du fiksa dette da? For din del håper jeg det blir bedre enn det du fortalte om da du dro på blind date forrige gang Mente vorset jeg skal på med Vowels og Lycantrophy. Åhh... okei, da så. Da skjønner jeg godt at du er redd Riktignok har de tydligvis bedre musikksmak enn deg, selv om klesstilen kanskje er noe feil. Endret 14. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Når og hvor spiller Ulver? Rockefeller, Lørdag 16. April Og folkens, det er ikke metal i det hele tatt. Ulver spiller rolig musikk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dropkick Murphys spiller i Oslo på mandag, og jeg er ikke der. *cutcutcut* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tja, jeg kan sikkert stikke bortom hvis det er ønskelig! U gonna get raped! Årh, Ulver. Har ikke sett dem live siden... 2005~ish Eh… De begynte å spille live i 2009, med en pause som har vart siden tidlig 90-tall. Jeg som roter. 2007, NYC, release party. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dropkick Murphys spiller i Oslo på mandag, og jeg er ikke der. *cutcutcut* Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Når ein kjøper spel frå steam med paypal, står mail-infoen til steamkontoen i kvitteringa frå paypal? Ingen mail, kun navn, adresse etc. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 På Lørdag skal jeg på date med noen fra internett. Mamma jeg er redd.... Du må huske å kle deg anstendig, du skal metal-konsert. Nagler, slitte jeans og en utvaska sort tskjorte er et must. Lykke til. Jeg stiller opp med sort eyeliner og maskara. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 På Lørdag skal jeg på date med noen fra internett. Mamma jeg er redd.... Diskusjon-jente? :-----D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg stiller opp med sort eyeliner og maskara. da tror jeg Vowels ler av deg. Men jeg vil se bilde! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 På Lørdag skal jeg på date med noen fra internett. Mamma jeg er redd.... Diskusjon-jente? :-----D Så langt unna som mulig. Jeg skal på vors med metalheads. Tja, noen av de har vel så langt hår at de kan passere som jenter eller`? Jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 god kveld grabbar. blei nett no ferdig ( ok egentlig rundt 1 tida før i dag ) ferdig med en kortfilm jeg og to andre har jobba på i to uker. konseptgreier og anna styr her: http://o-loken.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg stiller opp med sort eyeliner og maskara. da tror jeg Vowels ler av deg. Men jeg vil se bilde! Jeg bare tøyset vettu! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du må huske å kle deg anstendig, du skal metal-konsert. Nagler, slitte jeans og en utvaska sort tskjorte er et must. Lykke til. Jeg stiller opp med sort eyeliner og maskara. Det er viktig å passe inn, så jeg forstår. Du må bare huske å gro langt pistrete hår før konserten. Gjerne helskjegg som du fletter også. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg stiller opp med sort eyeliner og maskara. da tror jeg Vowels ler av deg. Men jeg vil se bilde! Jeg bare tøyset vettu! Særlig. RR-vors hadde vært gøy. Skulle egentlig ha grillfest på NRK-plenen med noen fra FORUM FORUM FORUM i 2009, men det ble ikke noe av. Kjipt? Ja. Og her kan dere se meg og Töre i et homoerotisk øyeblikk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg skulle ønske at jeg hadde et bilde av meg og Bjarte i et homoerotisk øyeblikk for å toppe det der, men dessverre. YOU ARE THE BOSS. Ps. Du ser ut som et søtt lykketroll. Endret 14. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg