Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kommer jeg til å passe inn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Joine gother-diskusjon.no vors i mitt casa på Lørdag? Åååååh, Vowels. Jeg vil, jeg vil. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kommer jeg til å passe inn? Mye sprit, bra folk og høy listepop-faktor er garantert. Du kommer nok til å passe inn, har kun møtt to av de som kommer før og vi kom veldig godt overens ved tidligere anledninger. Joine gother-diskusjon.no vors i mitt casa på Lørdag? Åååååh, Vowels. Jeg vil, jeg vil. Bare å komme om du befinner deg i Oslo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Joine gother-diskusjon.no vors i mitt casa på Lørdag? Tja, hadde vært hyggelig det. Jeg blir jo evt. ikke med på skrik og skrål-konserten fordi jeg mest sannsynlig blir voldtatt av en eller annen gothergærning med nagler. Når begynner konserten? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jammææn. Jeg er jo ikke i Oslo. Det er grunnen til sadface-et. Hvilken konsert er det dere skal på? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Tenker vi beveger oss bort til konserten i ni tiden, men blir etterfest her etterpå pga alle ikke er tjue enda. e:Ulver konsert (ikke mye skrik btw) Endret 14. april 2011 av Vowels Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Lære meg Arabisk, Y/N Gahh... jeg har ett døgn igjen på å finne ut hva jeg skal studere... og jeg har ikke peiling på hva jeg skal søke Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kommer jeg til å passe inn? Mye sprit, bra folk og høy listepop-faktor er garantert. Du kommer nok til å passe inn, har kun møtt to av de som kommer før og vi kom veldig godt overens ved tidligere anledninger. Høres flott ut. Mange andre fra forumet som kommer? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Lyst selv, men å kun studere arabisk er ikke noe som gir meg jobbutsikter... og om jeg skal ta enda tre år på skole tror jeg at jeg dør. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kommer jeg til å passe inn? Mye sprit, bra folk og høy listepop-faktor er garantert. Du kommer nok til å passe inn, har kun møtt to av de som kommer før og vi kom veldig godt overens ved tidligere anledninger. Høres flott ut. Mange andre fra forumet som kommer? Meg, Cyp, random kompis av cyp, Lyc, Skogslik, SirUstinov og muligens Anulaibar. Ikke mange, kun folk fra musikkdelen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tja, jeg kan sikkert stikke bortom hvis det er ønskelig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Årh, Ulver. Har ikke sett dem live siden... 2005~ish Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Når ein kjøper spel frå steam med paypal, står mail-infoen til steamkontoen i kvitteringa frå paypal? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) På Lørdag skal jeg på date med noen fra internett. Mamma jeg er redd.... Endret 14. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvordan har du fiksa dette da? For din del håper jeg det blir bedre enn det du fortalte om da du dro på blind date forrige gang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvordan har du fiksa dette da? For din del håper jeg det blir bedre enn det du fortalte om da du dro på blind date forrige gang Mente vorset jeg skal på med Vowels og Lycantrophy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg gleder meg som en spinkel fugletiss til Inferno. Bare så dere vet det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 På Lørdag skal jeg på date med noen fra internett. Mamma jeg er redd.... Du må huske å kle deg anstendig, du skal metal-konsert. Nagler, slitte jeans og en utvaska sort tskjorte er et must. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal faen ikke på noe metalkonsert. Bare på vorset si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg