Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hansern, er ikke du en frequent flyer? Jeg undrer på om det vil være VOLDSOMT mye folk i innsjekking i morgen tidlig? Påska starter jo egentlig ikke før neste uke for "vanlige" folk..Skal reise 09:55 og lurer på hvor tidlig jeg bør være på Gardermoen..

Lenke til kommentar

Hansern, er ikke du en frequent flyer? Jeg undrer på om det vil være VOLDSOMT mye folk i innsjekking i morgen tidlig? Påska starter jo egentlig ikke før neste uke for "vanlige" folk..Skal reise 09:55 og lurer på hvor tidlig jeg bør være på Gardermoen..

Innlands eller utlands?

Tja, det er fredag så det er ikke noe business-passasjerer og 10.00 er det uansett for sent for de.

Hadde jeg vært deg hadde jeg satset på å være oppe på Galemoen ca. 8.30. Da skal du ha greit med tid. Eller tidligere.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Yess, lillesøster skal visst gifte seg i påsken. Jeg har tilogmed klippet meg. Og avataren din er nais :)

Åååh, gratulerer til lillesøs! ^_^

Og med klippet deg håper jeg du mener "fjernet slitte tupper" og ikke noe særlig i lengden, for da blir jeg sad panda.

Lenke til kommentar

Neida, er ingen drastiske endringer sånn sett. Nå sitter jeg og er så trøtt at jeg bare vil dø. Også har jeg ikke pakka kofferten enda X-|

Og dessuten, pandaer har ingenting med sexual harassment å gjøre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...