OlafG Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ut på joggetur, siden jeg ikke gjorde det i dag tidlig. NO MERCY! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal også jogge....TIL BUTIKKEN FOR Å KJØPE KALORIER. HIGH FIVE? NEI? ok... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Så.. hvordan fake? Redigert? Spilt inn med vilje og aldri sendt? Fake er så mangt. Spilt inn med vilje som en sketsj på et humorprogram som gikk på NRK. Takk, du reddet dagen. Jeg ble jævla nervøs der en stund, siden jeg selv sender et penisbilde titt og ofte, men er ikke veldig interessert i å få navnet mitt lest opp på tv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Skikkelig kult med wannabe niggas som står med max guffe på megabass-anlegget rett utenfor blokka i en halvtime.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jepp, det er fett som faen! Skulle ønske jeg var neger selv. De kan kjøre på med så mye fete sveiser som ser mongo ut på hvite jævler Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Alle på jobb fikk utdelt stort påskeegg med smågodt i dag Yayyyyyyyyy! "IT-ansvarlig" hos oss har fått 20-25 påske-egg med smågodt hittil. Alle er adressert til "IT-ansvarlig" for hvert av våre mange underselskaper. IT-ansvarlig er... sykemeldt ut måneden... Ja, jeg har spilt alt for mye sjokolade idag. Sjokoladekaka hjalp ikke særlig heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jepp, det er fett som faen! Skulle ønske jeg var neger selv. De kan kjøre på med så mye fete sveiser som ser mongo ut på hvite jævler Vanilla Ice disagrees. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er dypt forstyrret og dypt ulykkelig. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27954182 .... I have no words Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hadde sett tusen ganger fetere ut på en neger. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal gi dere et tips til fremtidig bruk i livet. Følg godt med nå barn. Hvis dere skal snakke engelsk med f.eks en inder, malaysier, pakistaner e.l som ikke er stødig i engelsk og som snakker en distinkt engelsk dialekt så gjelder dette: Ikke bruk oxford-engelsken deres, men snakk med samme indiske dialekt. De skjønner det med engang. Bruker alltid. Kollegaer og venner har problemer med å bli forstått, mens jeg slår over til indian-english og blir forstått. Det høres riktignok meget retardert ut. Du har helt rett, det høres retardet ut. + at de kan ta det negativt. Da spesielt hvis de allerede har hørt at du har perfekt engelsk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hadde sett tusen ganger fetere ut på en neger. Rick James approves. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Herregud så fett. Igrunn en totalt jævlig, latterlig sveis, men det ser fremdeles grisekult ut! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Og som vi alle vet, ALT ser tøffere ut med skinnjakke..slåbråk-ting! Endret 14. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Slikt gir meg rykninger nedentil! Føffaen så barsk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Rick James figurerte forøvrig i mange shampoo-reklamer for svarte i USA på 80-tallet. Forståelig nok. Iflg Eddie Murphy i RAW (eller var det Delirious?) Han rocka perle-flette-looken også Bare drar damer som fluer til honningpapir vettu. Og endel pulver opp i nesa. Endret 14. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 noen som ser på Amandus? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Da er jeg klar for påska. 6 øl, 1 flaske Cava, 2 liter absolut vodka og 1 liter mørk rom. =D Samt diverse whisky og cognac. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har en halvflaske Jäger, en flasker Ouzo, 6 weissbier, en whisky (som jeg hater, men skal prøve), en flaske Stolichnaya Vodka og en flaske Fernet Branca. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Stekt egg+kjøttdeig og ketchup ble overraskende godt. Gadd ikke lage gryterett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg