Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Å fy f...

Jeg bare trengte et sted å skryte. Dette var en bra start på ferien. :D

post-197670-0-62789800-1302793214_thumb.jpg

Og jeg som vurderte å kjøpe den, nå får jeg den gratis. :wee:

edit: Men burde jeg selge eller beholde den? Har mer lyst på Galaxy S2, for å være ærlig.

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Breaking Bad og Dexter og sånt er greit hvis man ikke har noe å gjøre på. Skal man se noe som gjør deg bedre som person så anbefaler jeg The Wire. Man kommer seg ikke gjennom den serien uten å lære noe om seg selv.

Jeg har sett tre sesonger av The Wire, men jeg føler ikke at jeg har lært nevneverdig mye om meg selv. Det er likevel en bra serie, for all del.

The OC derimot, av den lærte jeg mye. Malcolm i midten også.

Lenke til kommentar

Jeg kan konkludere med at DNFK har en meget god sans for Tv-serier, for så og si alle serier jeg har sett har jeg fått anbefalt her inne. Ikke Cops da. Det er forøvrig verdens beste tv-serie i mine øyne.

Wrong, Scrubs er verdens beste tv-serie. Jeg skal løpe naken til Nesodden om du finner en komiserie som er bedre enn Scrubs.

Lenke til kommentar

Wrong, Scrubs er verdens beste tv-serie. Jeg skal løpe naken til Nesodden om du finner en komiserie som er bedre enn Scrubs.

Scrubs var bra i tre sesonger, OK i tre, dårlig i én og katastrofalt ræva i de to siste.

Bedre komiserier inkludere, men er ikke begrenset til, Arrested Development, Black Books, The Office UK, Extras, Party Down, Louie, Seinfeld, Malcolm in the Middle (Scrubs er altså ikke engang den beste komiserien på ettermiddager på TV2 Zebra), Curb Your Enthusiasm, Spaced og It's Always Sunny in Philadelphia.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Jeg har sett tre sesonger av The Wire, men jeg føler ikke at jeg har lært nevneverdig mye om meg selv. Det er likevel en bra serie, for all del.

Da er vi to ganske ulike, det var svært mye som fikk meg til å tenke i det showet. Hvordan politikk og politi fungerer, de mellommenneskelige forholdene (spesielt McNulty og kona), hele narkospørsmålet (da spesielt i sesong 3 og Hamsterdam), osv. Har vanskelig for å nevne Dexter og slike show i samme åndedrag, men så ser jeg på det showet som en unnskyldning for 16åringer til å kalle seg selv sosiopater fordi de identifiserer med tidenes mest likeable seriemorder.

edit: Louie, Seinfeld, Curb og Sunny er serier i særklasse. Frasier er kanskje også med.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Ha-ha, Jehovas vitner har vært på døra. Morsomt. Har ikke hørt noe fra dem på årevis. Må være noen nybegynnere som ikke vet at vi er ateister. De fleste andre her vet at vi er hedninger som ikke kan omvendes.

Og jeg har ikke hørt noe, jeg har bare dundret musikk. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg skal gi dere et tips til fremtidig bruk i livet. Følg godt med nå barn.

Hvis dere skal snakke engelsk med f.eks en inder, malaysier, pakistaner e.l som ikke er stødig i engelsk og som snakker en distinkt engelsk dialekt så gjelder dette: Ikke bruk oxford-engelsken deres, men snakk med samme indiske dialekt. De skjønner det med engang.

Bruker alltid. Kollegaer og venner har problemer med å bli forstått, mens jeg slår over til indian-english og blir forstått.

Det høres riktignok meget retardert ut.

Er dette reveri?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...