Kea Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er helt sikker på at jeg overlever! Nettvennene det er snakk om har marsvin, ingen kaldblodige mordere har marsvin. Det er jo nettopp det de vil ha deg til å tro, skjønner du vel. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Blir ikke mange kilometer med skigåing da. Neei, skal på jobbintervju, se på hus og slikt. Jeg har lenge hatt lyst til å dra til Røros og se bergstaden, kullgruver (?) osv. Mulig det er jeg som er rar, men jeg trives hvertfall jævla godt der. Er verdt å ta seg en tur. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 imorgen blir det PÅSKEFERIE! yaaaaaaaaaaaaay! Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er helt sikker på at jeg overlever! Nettvennene det er snakk om har marsvin, ingen kaldblodige mordere har marsvin. Det er jo nettopp det de vil ha deg til å tro, skjønner du vel. oida... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 imorgen blir det PÅSKEFERIE! yaaaaaaaaaaaaay! Zombie week i Norge er alltid et slit. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bestilt meg nytt bank-kort med Normandy SR-2 som motiv<3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg skal gi dere et tips til fremtidig bruk i livet. Følg godt med nå barn. Hvis dere skal snakke engelsk med f.eks en inder, malaysier, pakistaner e.l som ikke er stødig i engelsk og som snakker en distinkt engelsk dialekt så gjelder dette: Ikke bruk oxford-engelsken deres, men snakk med samme indiske dialekt. De skjønner det med engang. Bruker alltid. Kollegaer og venner har problemer med å bli forstått, mens jeg slår over til indian-english og blir forstått. Det høres riktignok meget retardert ut. Endret 14. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tror jeg tar med meg Nintendoen hjem og donerer denne ferien til å runde Zelda. Høres ut som et fint avbrekk i fra alt skoleslitet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Lånt meg Sons of Anarchy, så har sikkert noe å gjøre i ferien. Må riktig nok lære meg å se ferdig serier. Har enda ikke sett mer enn første sessong av Dexter og Breaking Bad. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Alle 3 seriene er awesome. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Lånt meg Sons of Anarchy, så har sikkert noe å gjøre i ferien. Må riktig nok lære meg å se ferdig serier. Har enda ikke sett mer enn første sessong av Dexter og Breaking Bad. Waaat jeg begynte på Sons of Anarchy i går. Så 1 episode, meget god start. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Sett alle tre seriene og alle tre er bra. Faen, av og til har jeg absolutt no life <3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bestilt meg nytt bank-kort med Normandy SR-2 som motiv<3 Høres utrolig flott ut! Jeg skal gi dere et tips til fremtidig bruk i livet. Følg godt med nå barn. Ja faktisk, det har jeg lært etter mange år innen logistikk. Utrolig hvor bra det fungerer egentlig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg kan konkludere med at DNFK har en meget god sans for Tv-serier, for så og si alle serier jeg har sett har jeg fått anbefalt her inne. Ikke Cops da. Det er forøvrig verdens beste tv-serie i mine øyne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal gi dere et tips til fremtidig bruk i livet. Følg godt med nå barn. Ja faktisk, det har jeg lært etter mange år innen logistikk. Utrolig hvor bra det fungerer egentlig. Jeg farer ei med eventyr og løgner. Jeg sprer av min visdom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Selvfølgelig har DNFK bra sans for TV-serier. Hva tror du vi gjør når vi ikke henger på forumet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fapper. Spiller spill. Er ute i "frisk" luft. Jobber. Går på skole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fapper. Spiller spill. Er ute i "frisk" luft. Jobber. Går på skole. Hysj, ikke ødelegg poenget mitt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Breaking Bad og Dexter og sånt er greit hvis man ikke har noe å gjøre på. Skal man se noe som gjør deg bedre som person så anbefaler jeg The Wire. Man kommer seg ikke gjennom den serien uten å lære noe om seg selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har ikke sagt et ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg