Slimda Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Så, om vi printer ut bildene hennes og filmer at vi spruter på det, så er det OK for deg sålenge du ikke får vite om det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 More or less. Det jeg ikke vet ang. hva folk gjør med bilder / filmer av søstrene mine, har jeg heller ingen interesse av å vite noe om. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hun får jo oppmerksomhet uansett, og det er vel mye av poenget med den bloggen? Er jo klart det vil komme inn positiv og negativ oppmerksomhet. Men jeg ser lett hva du mener Smurfern. *klappe på* Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 More or less. Det jeg ikke vet ang. hva folk gjør med bilder / filmer av søstrene mine, har jeg heller ingen interesse av å vite noe om. HAR DU FLERE? PICS!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hun får jo oppmerksomhet uansett, og det er vel mye av poenget med den bloggen? Er jo klart det vil komme inn positiv og negativ oppmerksomhet. Men jeg ser lett hva du mener Smurfern. *klappe på* Sant det. Jeg håper bare det ikke går enda mer til huet på henne. Når hun faller ut av topplisten igjen, så blir det jeg som må høre på maset om hva hun skal gjøre for å havne der oppe igjen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) @ Smurfern: Hun skjønner vel det etterhvert tenker jeg. Endret 14. april 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 More or less. Det jeg ikke vet ang. hva folk gjør med bilder / filmer av søstrene mine, har jeg heller ingen interesse av å vite noe om. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 DERSOM NAZISTENE PÅ POSTEN IKKE FÅR FINGEREN UT AV RÆVA OG SENDER MEG ÜBERKÖNIGE TING JEG HAR BESTILT SÅ KLIKKER JEG. Posten suger. Jeg sendte av gårde en billett til 1750 kroner i posten forrige uke. Jeg er redd posten har rotet bort brevet. Det 1750 sure kroner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hadde jeg jobbet på posten hadde alt vært mye bedre. Det er en fattig trøst. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Påske snart Min påskeplan er å dra til kongeparken og så dra til bergen for å se på pingviner. :!: Er litt nervøs for å bo hos nettvenner i 4 dager, men overlever sikkert. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) men overlever sikkert. Den har vi hørt før. Lykke til hvertfall! Endret 14. april 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Min påskeplan er å dra til kongeparken og så dra til bergen for å se på pingviner. Jeg skal dit også! Ikke i påsken, though. Men 6-8 mai. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal til Legoland i pinsen? Er ikke jeg rå? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg er helt sikker på at jeg overlever! Nettvennene det er snakk om har marsvin, ingen kaldblodige mordere har marsvin. Gleder meg til kongeparken igjen, var der ca. 5 ganger i året før men er leeenge siden ejg har vært der nå... Håper bare det er fint vær Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal til Røros i påsken jeg. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal til Røros i påsken jeg. Blir ikke mange kilometer med skigåing da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har lenge hatt lyst til å dra til Røros og se bergstaden, kullgruver (?) osv. Men det blir alltid til at jeg drar til utlandet. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen som har peiling på hvilke tivolier som ligger i Aalborg? Skal dit i sommer, lurer på hva jeg kan forvente meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg