Bender Rodriguez Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hva skal folket i påsken? Jeg skal på gården og rote frem N64 ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 DERSOM NAZISTENE PÅ POSTEN IKKE FÅR FINGEREN UT AV RÆVA OG SENDER MEG ÜBERKÖNIGE TING JEG HAR BESTILT SÅ KLIKKER JEG. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FINALLY Savnet diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal hjem, trene, lese bøker, øve meg på MEL-scripting(evt. Python) og ta livet med ro Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FINALLY Savnet diskusjon.no Pluss én. Livet er meningsløst uten diskusjon.no. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hva skal folket i påsken? Jeg skal på gården og rote frem N64 ^^ Bachelor og klesvask. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kkjære forumet er tilbake<3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FINALLY Savnet diskusjon.no Pluss én. Livet er meningsløst uten diskusjon.no. At livet er meningsløst uten, er å gå litt for langt, frøken. I alle fall for meg. Jeg har SA og en drøss med spill og kortstokker. Jeg klarer meg selv om dette forumet er nede. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hva skal folket i påsken? Jeg skal på gården og rote frem N64 ^^ TG, vel. DERSOM NAZISTENE PÅ POSTEN IKKE FÅR FINGEREN UT AV RÆVA OG SENDER MEG ÜBERKÖNIGE TING JEG HAR BESTILT SÅ KLIKKER JEG. Posten suger. Noen som har en lader til Nokia 1611 de har lyst til å donere bort til veldedige formål? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hva skal folket i påsken? Jeg skal på gården og rote frem N64 ^^ TG, vel. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Noen som har en lader til Nokia 1611 de har lyst til å donere bort til veldedige formål? Gå på et hotell og si at du var der i helgen, men du tror du glemte laderen. PROFIT. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Da blir vel dette å bli hovedforumet nå da. Påskeferie snart FTW. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FINALLY Savnet diskusjon.no Pluss én. Livet er meningsløst uten diskusjon.no. At livet er meningsløst uten, er å gå litt for langt, frøken. I alle fall for meg. Jeg har SA og en drøss med spill og kortstokker. Jeg klarer meg selv om dette forumet er nede. Jeg satt og leste bloggen og så på bilder av søsteren din imens 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FINALLY Savnet diskusjon.no Pluss én. Livet er meningsløst uten diskusjon.no. At livet er meningsløst uten, er å gå litt for langt, frøken. I alle fall for meg. Jeg har SA og en drøss med spill og kortstokker. Jeg klarer meg selv om dette forumet er nede. It was an overdrivelse. DERSOM NAZISTENE PÅ POSTEN IKKE FÅR FINGEREN UT AV RÆVA OG SENDER MEG ÜBERKÖNIGE TING JEG HAR BESTILT SÅ KLIKKER JEG. Posten suger. Det skal være sikkert og visst. To brev jeg har sendt (et i desember og et i januar) som aldri kom frem, og et brev som skulle vært sendt til meg (sendt 22. Mars) som jeg enda ikke har sett snurten av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, helt enig. Søstra til Sjur er alt for gammel og intelligent. Sikle heller etter 14-åringer på youtube. Folk ass. wat Slimda-bump Var det noe du trengte hjelp med? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 FINALLY Savnet diskusjon.no Pluss én. Livet er meningsløst uten diskusjon.no. At livet er meningsløst uten, er å gå litt for langt, frøken. I alle fall for meg. Jeg har SA og en drøss med spill og kortstokker. Jeg klarer meg selv om dette forumet er nede. It was an overdrivelse. DERSOM NAZISTENE PÅ POSTEN IKKE FÅR FINGEREN UT AV RÆVA OG SENDER MEG ÜBERKÖNIGE TING JEG HAR BESTILT SÅ KLIKKER JEG. Posten suger. Det skal være sikkert og visst. To brev jeg har sendt (et i desember og et i januar) som aldri kom frem, og et brev som skulle vært sendt til meg (sendt 22. Mars) som jeg enda ikke har sett snurten av. Skrev du returadresse på? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Posten suger. Neida, er så fin atter. Brukte jo sånn.. fem dager på å få en pakke fra USA til Norge og til postkontoret. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Gå på et hotell og si at du var der i helgen, men du tror du glemte laderen. PROFIT. Jeg tror nok ikke at et hotell har den laderen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 DERSOM NAZISTENE PÅ POSTEN IKKE FÅR FINGEREN UT AV RÆVA OG SENDER MEG ÜBERKÖNIGE TING JEG HAR BESTILT SÅ KLIKKER JEG. Posten suger. Det skal være sikkert og visst. To brev jeg har sendt (et i desember og et i januar) som aldri kom frem, og et brev som skulle vært sendt til meg (sendt 22. Mars) som jeg enda ikke har sett snurten av. Skrev du returadresse på? Ja, jeg skriver alltid returadresse på når jeg sender brev. Ikke at det er så nøye da, siden man alltids kan skrive nytt. Er det brevet som ble sendt til meg jeg er bekymret for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Så lenge dere ikke forteller meg at dere fapper til henne ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg