Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal folket i påsken?

Jeg skal på gården og rote frem N64 ^^

TG, vel.

DERSOM NAZISTENE PÅ POSTEN IKKE FÅR FINGEREN UT AV RÆVA OG SENDER MEG ÜBERKÖNIGE TING JEG HAR BESTILT SÅ KLIKKER JEG.

Posten suger.

Noen som har en lader til Nokia 1611 de har lyst til å donere bort til veldedige formål? :fun:

Lenke til kommentar

FINALLY

Savnet diskusjon.no :(

Pluss én. Livet er meningsløst uten diskusjon.no.

At livet er meningsløst uten, er å gå litt for langt, frøken. :p

I alle fall for meg. Jeg har SA og en drøss med spill og kortstokker. Jeg klarer meg selv om dette forumet er nede. :p

Jeg satt og leste bloggen og så på bilder av søsteren din imens :innocent:

• Liker 1
Lenke til kommentar

FINALLY

I alle fall for meg. Jeg har SA og en drøss med spill og kortstokker. Jeg klarer meg selv om dette forumet er nede. :p

It was an overdrivelse.

DERSOM NAZISTENE PÅ POSTEN IKKE FÅR FINGEREN UT AV RÆVA OG SENDER MEG ÜBERKÖNIGE TING JEG HAR BESTILT SÅ KLIKKER JEG.

Posten suger.

Det skal være sikkert og visst. To brev jeg har sendt (et i desember og et i januar) som aldri kom frem, og et brev som skulle vært sendt til meg (sendt 22. Mars) som jeg enda ikke har sett snurten av. :nei:

Lenke til kommentar

FINALLY

It was an overdrivelse.

Posten suger.

Det skal være sikkert og visst. To brev jeg har sendt (et i desember og et i januar) som aldri kom frem, og et brev som skulle vært sendt til meg (sendt 22. Mars) som jeg enda ikke har sett snurten av. :nei:

Skrev du returadresse på?

Lenke til kommentar

Posten suger.

Skrev du returadresse på?

Ja, jeg skriver alltid returadresse på når jeg sender brev. Ikke at det er så nøye da, siden man alltids kan skrive nytt. Er det brevet som ble sendt til meg jeg er bekymret for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...