Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 The sky, or in my case the roof. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 The sky, or in my case the roof. Dypt, dypt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Longshot, men noen som har vært på backpacking i sentral-Afrika her? PM meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ser dessverre ikke ut til at noen av dere stiller opp. Gudd nightolini. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg trenger å lære meg å like konjakk eller whiskey snart. Noen tips? Suit og øl ser ikke like kult ut. Drikk rett type øl og en trenger ikke like whisky eller konjakk for å se bra ut i suit. Øl er så utrolig mye mer enn pils, prøv feks. skikkelig belgisk øl. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Søstra til smurf omtales av hu som ligger på førsteplass på blogg.no på siste innlegget. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Igår fant jeg ut at jeg blir helt i koma når jeg sover. Det som skjedde var at jeg sovnet som vanlig, våknet en gang av at min feite katt gikk rundt på meg og sov videre (han hadde åpna døra og gått inn selv). Når stefaren min sto opp i 6tiden så han at døra på rommet mitt var åpen, jeg lå visst i en rar stilling og reagerte ikke når han snakket til meg. Han vekte moren min som skal ha ristet i meg i ca. 2minutter før jeg våkna... Stefaren min var på telefonen med sykehuset når jeg våkna i rimelig dårlig humør. Jeg er rar, til og med når jeg sover På den positive siden så våknet jeg tidlig og pga. det er jeg trøtt nå.. Men vil ikke sove, så derfor skriver jeg noe dere sikkert ikke kunne brydd dere mindre om. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Søstra til smurf omtales av hu som ligger på førsteplass på blogg.no på siste innlegget. Woff. Hun er grisedeilig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Søstra mi eller hu som ligger på førsteplass? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Begge de nevnte kunne fått'n på et dårlig nach for å si det slik. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Og ellers, grøss. Ikke få meg til å tenke på det engang. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 God Morgen Folk. I går drømte jeg at jeg tok en nazitatto med svastika, ørn og det hele, det var en asiater som tok den på meg. I natt var jeg tilbake på samme tattoshop for å rette på den, jeg skulle ha en rød strek over svastikaen, da var det plutselig 2 jenter som satt i tattobutikken. "Vanligvis bruker folk å ta en slik rød strek over svastikaen med engang" sa hun til meg, ja det var meningen sier jeg, men må ha glemt å tatt det med på tegningen i går. WTF? Im no racist Det er så sykt å drømme fortsettelse på en drøm dagen etterpå, denne var bare snål all the way Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Unnskyld, Sjur. I settingen måtte jeg bare komme med en sånn kommentar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du måtte vel det ja. Søss sitter nå og leser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) God morgen ja. Da er det bare 55 minutter igjen av denne jobbøkta. Har nå drukket 3 espresso og 3 kopper kaffe de siste to timene for å holde meg våken. Er spent på hvordan kjøreturen hjemover i rushtrafikken blir. ...og dæven som jeg håper at det kommer noen på jobb snart slik at jeg får gå og pisse. Endret 13. april 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Og da er nattens barn "berømte" og figurerer i et innlegg hos en person på topplista. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ræva start på dagen..først ringer jobbpartneren min 05:45 og sier han er sjuk. Så stresser jeg med å få i meg ei brødskive og komme meg ned på stasjonen, siden han kjører vanligvis. Der finner jeg at alle togene er 10-15 min forsinket. Og når jeg endelig kommer til jobb, blir mageinnholdet om til vann, så jeg sitter og skiter vann i 20 minutter før jeg kan gå inn. OG så kommer legemiddelverket på inspeksjon i fabrikken i dag, så det må "være rent og ryddig hele tiden"..jaaadaaaa... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Tøseguri: Øl som f.eks. Hoegaarden? Mmmm... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ræva start på dagen..først ringer jobbpartneren min 05:45 og sier han er sjuk. Så stresser jeg med å få i meg ei brødskive og komme meg ned på stasjonen, siden han kjører vanligvis. Der finner jeg at alle togene er 10-15 min forsinket. Og når jeg endelig kommer til jobb, blir mageinnholdet om til vann, så jeg sitter og skiter vann i 20 minutter før jeg kan gå inn. OG så kommer legemiddelverket på inspeksjon i fabrikken i dag, så det må "være rent og ryddig hele tiden"..jaaadaaaa... Shit happens! Jeg våkna 15 minutter før alarmen, spiste ferskt brød til frokost. Nøt en deilig kopp med kaffe, kjørte på jobb og var her fem over sju. Med andre ord 55 minutter før tiden. Har allerede stengt to saker og rydda litt på lageret Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg våkna. Snooza. Snooza. Snooza. Halvsov i dusjen. Kom på jobb halv 8. Flexitid <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg