Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikker når idioter ringer på jobbtelefonen og spør om noe idiotisk (idioter spør ofte om idiotiske ting, det er naturlig).

Derfor sier jeg av og til at de er kommet til et bakeri på Bjølsen når de ringer.

Du kan jo ikke svare at det er et bakeri før du vet at det er en idiot som kommer til å spørre om noe idiotisk?!

Lenke til kommentar

Klikker når idioter ringer på jobbtelefonen og spør om noe idiotisk (idioter spør ofte om idiotiske ting, det er naturlig).

Derfor sier jeg av og til at de er kommet til et bakeri på Bjølsen når de ringer.

Du kan jo ikke svare at det er et bakeri før du vet at det er en idiot som kommer til å spørre om noe idiotisk?!

Hvis de introduserer seg med f.eks "Hei jeg heter XX XX og jeg skulle hatt en reise til Gran Canaria" så sier jeg automatisk at jeg jobber for et bakeri på Bjølsen i steden for å gidde å legge ut om at vi ikke driver med sånt.

Lenke til kommentar

Hvis de introduserer seg med f.eks "Hei jeg heter XX XX og jeg skulle hatt en reise til Gran Canaria" så sier jeg automatisk at jeg jobber for et bakeri på Bjølsen i steden for å gidde å legge ut om at vi ikke driver med sånt.

Fantastisk! Hva slags type selskap jobber du for?

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Jeg er herved opplyst. Takk.

Lenke til kommentar

Jobber ikke du i et såkalt reisebyrå, da? Tipper sjefen din blir superfornøyd hvis en sinna kar ringer fordi han ble bryskt avvist av en grinete telefonkonsulent når han skulle booke privatjet til GC for bedriften sin.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke et normalt reisebyrå hvor man kan få seg en chartertur til Mallorca nei.

Tipper sjefen din blir superfornøyd hvis en sinna kar ringer fordi han ble bryskt avvist av en grinete telefonkonsulent når han skulle booke privatjet til GC for bedriften sin.

Ja, det gjør han sikkert. For det var han som innførte det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...