Crumpler Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Voe er tilbake Hvorfor irritere seg over en fjortenåring som blogger? Faen så mye PR hun får for å slutte og begynne på igjen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Voe er tilbake Hvorfor irritere seg over en fjortenåring som blogger? Faen så mye PR hun får for å slutte og begynne på igjen Er det så rart da? Det var jo derfor hun tok pause, for å få peng.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Klikker når idioter ringer på jobbtelefonen og spør om noe idiotisk (idioter spør ofte om idiotiske ting, det er naturlig). Derfor sier jeg av og til at de er kommet til et bakeri på Bjølsen når de ringer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Klikker når idioter ringer på jobbtelefonen og spør om noe idiotisk (idioter spør ofte om idiotiske ting, det er naturlig). Derfor sier jeg av og til at de er kommet til et bakeri på Bjølsen når de ringer. Du kan jo ikke svare at det er et bakeri før du vet at det er en idiot som kommer til å spørre om noe idiotisk?! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Klikker når idioter ringer på jobbtelefonen og spør om noe idiotisk (idioter spør ofte om idiotiske ting, det er naturlig). Derfor sier jeg av og til at de er kommet til et bakeri på Bjølsen når de ringer. Du kan jo ikke svare at det er et bakeri før du vet at det er en idiot som kommer til å spørre om noe idiotisk?! Hvis de introduserer seg med f.eks "Hei jeg heter XX XX og jeg skulle hatt en reise til Gran Canaria" så sier jeg automatisk at jeg jobber for et bakeri på Bjølsen i steden for å gidde å legge ut om at vi ikke driver med sånt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Klikker når idioter ringer på jobbtelefonen og spør om noe idiotisk (idioter spør ofte om idiotiske ting, det er naturlig). Derfor sier jeg av og til at de er kommet til et bakeri på Bjølsen når de ringer. Du kan jo ikke svare at det er et bakeri før du vet at det er en idiot som kommer til å spørre om noe idiotisk?! Hvis de introduserer seg med f.eks "Hei jeg heter XX XX og jeg skulle hatt en reise til Gran Canaria" så sier jeg automatisk at jeg jobber for et bakeri på Bjølsen i steden for å gidde å legge ut om at vi ikke driver med sånt. Fantastisk! Hva slags type selskap jobber du for? Endret 12. april 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Gjør dere ikke det altså? Gøy den dagen en rynkete gammal riking ringer og introduserer seg sånn, for så ringe tilbake og klikke vinkel fordi noen ikke ville skaffe han privatjet til Gran Canaria Endret 12. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Klikker når idioter ringer på jobbtelefonen og spør om noe idiotisk (idioter spør ofte om idiotiske ting, det er naturlig). Derfor sier jeg av og til at de er kommet til et bakeri på Bjølsen når de ringer. Du kan jo ikke svare at det er et bakeri før du vet at det er en idiot som kommer til å spørre om noe idiotisk?! Hvis de introduserer seg med f.eks "Hei jeg heter XX XX og jeg skulle hatt en reise til Gran Canaria" så sier jeg automatisk at jeg jobber for et bakeri på Bjølsen i steden for å gidde å legge ut om at vi ikke driver med sånt. Jeg er herved opplyst. Takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Jobber ikke du i et såkalt reisebyrå, da? Tipper sjefen din blir superfornøyd hvis en sinna kar ringer fordi han ble bryskt avvist av en grinete telefonkonsulent når han skulle booke privatjet til GC for bedriften sin. Endret 12. april 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ikke et normalt reisebyrå hvor man kan få seg en chartertur til Mallorca nei. Tipper sjefen din blir superfornøyd hvis en sinna kar ringer fordi han ble bryskt avvist av en grinete telefonkonsulent når han skulle booke privatjet til GC for bedriften sin. Ja, det gjør han sikkert. For det var han som innførte det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 En eller annen har voldtatt avataren din. Den ser om mulig verre ut nå. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er tilbake! På samme lånepcn som før. Denne gangen var det heller ikke min feil at min pc ble føkka, mellomromtasten var fucka når jeg fikk den tilbake.. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Du har voldtatt avataren din. Den ser om mulig mye verre ut nå. Har jeg gått glipp av noe? Ja. Endret 12. april 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hva da? Mchansern har konvertert til Islam Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hva da? Mchansern har konvertert til Islam Dette er 193% korrekt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hva da? Mchansern har konvertert til Islam Dette er 193% korrekt. Derk derk allah, cherpa cherpa cherpa muhammed jihad? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hm... Så koselig Ikke spis gris nå da. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Ingen fare da ville han nok bare ha kastet opp LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg